arjuna
Members-
Δημοσιεύσεις
388 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Αξιολογήσεις
0%
arjuna's Achievements
-
Με την έναρξη του τελευταίου μήνα σύνδεσή σου, βάση της ημερομηνίας έναρξης τιμολόγησης, ζητάς διακοπή συμβολαίου και μετατροπή σε καρτοκινητό στο τέλος του τρέχοντος μήνα. Με τον τρόπο αυτό: αποφεύγεις το πέναλτι καλύπτεις εντός του υφιστάμενου συμβολαίου και χωρίς να χρεωθείς την τιμή αορίστου χρόνου τον ένα μήνα που απαιτείται για τη μετατροπή σε καρτοκινητό. Το πλεονέκτημα είναι ότι το τμήμα διακοπών θα ενεργοποιηθεί προκειμένου να σου κάνει προσφορά σε λογικότερο ποσό προκειμένου να σε κρατήσει σε συμβόλαιο. Αν δε λάβεις προσφορά της αρεσκείας σου, πάνω στην ημερολογιακή ολοκλήρωση της σύμβαση σου θα μεταβείς σε cosmoκάρτα. Λάβε υπόψη σου ότι κατά την μετάβαση σε καρτοκινητό δεν αλλάζει η sim. Από κει και πέρα μπορείς να το μετατρέψεις σε ΝΕΟ ή ότι άλλο σου κάνει κέφι..
-
Δεν είναι τζιμάνια... είναι επαγγελματίες! Σου πρόσφεραν το Gigamax Unlimited στα 22€, τιμή σκότωμα για να σε μπάσουν στη στάνη και να σε εκπαιδεύσουν στη χρήση απεριόριστων. Τώρα με τα 28€/48€ ήρθε η άρα να σε αρμέξουν. Υπάρχει πάντα η λύση της φυγής προς καρτοκινητό αλλά θα σε ξεβολέψει άσχημα. Η απόπειρα πάντως φορητότητας προς άλλο πάροχο για να σου απαντήσουν με αντιπροσφορά δε θα πάει καθόλου καλά. Είσαι πελάτης χαμηλής προσόδου... απλά θα σου κουνήσουν το μαντίλι. Εκτός ίσως και αν παίζει πακέτο με περισσότερα από 1 κινητά και σταθερό.
-
ο μόνος σοβαρός λόγος για να προβεί ο πάροχος σε ακραίες προσφορές σχετίζεται με τα τα μερίδια αγοράς του στη σταθερή και κινητή τηλεφωνία. Στις αρχές κάθε έτους η ΕΕΤΤ δημοσιεύει την "Επισκόπηση Αγορών" η οποία αφορά το αμέσως προηγούμενο έτος. Αν η Cosmote έχει απώλειες συνδέσεων... προφανώς πέφτουν στο τραπέζι (ή πιο σωστά κάτω από το τραπέζι) οι τρελές προσφορές. Αν πάλι έχει φορτώσει νέους πελάτες μαγικά δεν υπάρχουν νέες sim για φορητότητες καρτοκινητών ενώ τα συμβόλαια βγάζουν φτερά και πετούν σε δυσθεώρητα ύψη. όλες οι φορητότητες διέπονται από τους ίδιους κανόνες. απομακρυσμένη φορητότητα μέσω τηλεφωνου-internet μπορεί να είναι άμεση ή έμμεση (καθυστέρηση 14ων ημερών) με επιλογή του συνδρομητή φορητόττητα απευθείας σε κατάστημα θεωρείται εξ ορισμού άμεση χωρίς δυνατότητα επιλογής
-
Για τους συνδρομητές που δεν έχουν ενεργοποιημένη την υπηρεσία COSMOTE My Internet, σε περίπτωση που ο όγκος δεδομένων (MB) καταναλωθεί νωρίτερα από την λήξη του ή παρέλθει η διάρκειά του και δεν υπάρχουν διαθέσιμα MB από άλλο ενεργό πακέτο δεδομένων, η χρέωση για την χρήση δεδομένων ανέρχεται σε 0,005€/MB, με μέγιστη ημερήσια χρέωση τα 2€. Εφόσον οι συνδρομητές φτάσουν την μέγιστη επιτρεπτή ημερήσια χρήση των 2€, η COSMOTE με σκοπό την απρόσκοπτη παροχή των Υπηρεσιών της, ενδέχεται να εφαρμόσει πολιτική ορθής χρήσης στο 1,5Mbps, μέχρι τη συμπλήρωση 24 ωρών από την πρώτη χρήση δεδομένων. η πληροφορία διατίθεται στους τελευταίους τιμοκαταλόγους COSMOKAPTA (https://www.cosmote.gr/cs/cosmote/gr/pricelist.html?mtbid=7ce557a6-451a-5de4-e053-181f12ac3db5) και WHATS UP (https://www.cosmote.gr/cs/cosmote/gr/pricelist.html?mtbid=7ce557a6-440f-5de4-e053-181f12ac3db5). Δεν αναφέρεται ωστόσο τίποτα σχετικό στην αντίστοιχη σελίδα του FROG.
-
Η εξοικονόμηση ενέργειας δεν επηρεάζει τη σύνδεση στο internet. Παρατηρώ ότι η αδυναμία σύνδεσης στο internet λαμβάνει χώρα κατά τη διάρκεια κλήσης 3' 25". Έχεις ενεργοποιήσει VoWiFi/VoLTE? Χωρίς VoWiFi/VoLTE είναι αδύνατη η χρήση internet κατά τη διάρκεια κλήσης.
-
έχω 2 καλύτερες ερωτήσεις: 1. Χρειάζεσαι σήμερα αυτές τις παροχές στην εξαιρετική τιμή της προσφοράς; 2.Όταν σε 2 χρόνια θα σε περιμένει η special τιμή ανανέωσης περί τα 45€ υποστηρίζεται η περιοχή σου από άλλο πάροχο ώστε να μπορείς να παίξεις το χαρτί της φορητότητας;
-
δε φαντάζομαι να σας περνάει από το μυαλό ότι όλα τα τεχνάσματα που καταγράφηκαν στο νήμα του liquid όπως μπες και πάρε ένα μήνα δώρο, βγες και πάρε cashback, ξαναμπές, δώστου τη μπάρα ημερομηνίας αυτόματης ανανέωσης πέρα-δώθε, χρησιμοποίησε το χρηματικό υπόλοιπο για delivery... κατέστησαν το project μη επικερδές για τη vodafone και απλά το έστειλε στον κάδο
-
Θέλω να φύγω από την ΝΟΒΑ θα πληρώσω ρήτρα;
arjuna replied to passenger57's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
στον ιστοτοπο της NOVA δεν κατάφερα να βρω τις σχετικές πληροφορίες για το λόγο αυτό θα σου απαντήσω με βάση τις πληροφορίες που εντοπίζονται σχετικά εύκολα στον ιστότοπο της Cosmote... στη σελίδα ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΙΑΘEΣΙΜΟΤΗΤΑΣ (https://www.cosmote.gr/eshop/jsp/diathesimotita-adsl-vdsl-cosmotetv.jsp?ct=res#) παρέχονται πληροφορίες για τις διαθέσιμες ταχύτητες. για την περιοχή μου η ελάχιστη εγγυημένη ταχύτητα για ADSL 24 Mbps σύνδεση είναι 3,65 DOWN & 0.74 UP Σύμφωνα με τους Ορους Ανοικτού Δικτύου της Cosmote (https://www.cosmote.gr/pdf/anoixto_diadiktio_V6_T.C..pdf) Απόκλιση: η αρνητική απόκλιση που αντιστοιχεί μεταξύ της ελάχιστης μετρούμενης ταχύτητας σύνδεσης στο Διαδίκτυο και της ελάχιστης ταχύτητας που αναφέρεται στους όρους παροχής/χρήσης της Υπηρεσίας. Συνεχής ή επαναλαμβανόμενη απόκλιση: η απόκλιση που παρουσιάζεται σε δύο (2) από τουλάχιστον τρία (3) δείγματα μετρήσεων, τα οποία λαμβάνονται σε διαφορετικές ημέρες συνεχόμενες μεταξύ τους. Σημαντική απόκλιση: είναι η αρνητική απόκλιση τουλάχιστον 20% μεταξύ της ελάχιστης μετρούμενης ταχύτητας σύνδεσης του Συνδρομητή στο Διαδίκτυο και της ελάχιστης ταχύτητας που αναφέρεται στους όρους παροχής/χρήσης της Υπηρεσίας ή τουλάχιστον 30% ειδικά για συνδέσεις τεχνολογίας ADSL. Για να μου επέτρεπε η Cosmote να φύγω αζημίως (άνευ ρήτρας) από το δίκτυο της θα έπρεπε η ταχύτητα μου να είναι είναι 30% κάτω από την ελάχιστη εγγυημένη ταχύτητα και μάλιστα σε πολλαπλές μετρήσεις. Αν ψάξεις αρκετά πιθανόν να βρεις τις αντίστοιχες πληροφορίες στον ιστότοπο του παρόχου σου. Δυσκολάκι να γλυτώσεις τη ρήτρα! -
το μόνο που δεν εμφανίζεται σωστά στο cosmote app είναι ο διπλασιασμός του πακέτου 60' με 3,02€ μπορείς να μαθαίνεις για το διπλασιασμό γρηγορότερα και εγκυρότερα με κλήση στο 1330
-
οι υποχρεώσεις των παρόχων προς τους καταναλωτές απορρέουν από το κανονιστικό πλαίσιο της Ε.Ε.Τ.Τ. όσο αναφορά τις βλάβες στη σελίδα https://www.eett.gr/docs/non-knowledgebase/tilefonia-amp-diadiktyo/vlaves/ της Ε.Ε.Τ.Τ. αναφέρει: όλα τα υπόλοιπα... 30GB για 7 μέρες ή 10GB για 30 μέρες δεν είναι παρά δωράκια για να μένουν οι πελάτες ευχαριστημένοι. ευπρόσδεκτα μεν... αλλά δεν μπορείς να τα διεκδικήσεις με κανένα τρόπο!
-
αποστολή sms, με αποστολέα το ταυτοποιημένο κινητό, δουλεύει μόνο περιστασιακά. αποστολή sms, με αποστολέα αλφαριθμητικό επιλογής σου, είναι πάντα επιτυχής σε όλα τα δίκτυα... Υ.Γ: συγνώμη για το off topic
-
Τα Πάντα για την τεχνολογία,και τους παρόχους Voip
arjuna replied to kamika's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
Σε αυτή την εφαρμογή αναφέρομαι... Στέλνει sms...το πρόβλημα είναι ότι ο αποστολέας μέσω voipalot εμφανίζεται ως InfoSMS.Δεν έχω καταφέρει να το παραμετροποιήσω. Βέβαια και η αποστολή μέσω της σελίδας διαχείρισης του voipalot λογαριασμού έχει το ίδιο ακριβώς αποτέλεσμα. Εύχομαι να έχεις καλύτερη τύχη με το voipmove. -
Τα Πάντα για την τεχνολογία,και τους παρόχους Voip
arjuna replied to kamika's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
Για όσους παίζουν με betamax κλώνους (voipalot, dialcheap κτλ) με sip client που δίνει δυνατότητα παραμετροποίησης προτείνω χρήση codec iLBC. Μολονότι δεν αναφέρεται ως συμβατός σε ιστοσελίδα οποιουδήποτε κλώνου έχει δοκιμαστεί σε εφαρμογή acrobits groundwire με άριστα αποτελέσματα. -
Οι τράπεζες στην περίπτωση που έχουν διαθέσει στον πελάτη τους προϊόν πιστωτικού χαρακτήρα (δάνειο η κάρτα) είναι αρκούντως προσεκτικές. Αξιώνουν αριθμό τηλεφώνου έγκυρο και ταυτοποιημένο στο όνομά του προκειμένου να επιτυγχάνεται επικοινωνία. Στην περίπτωση που ο πελάτης διατηρεί μόνο έναν καταθετικό λογαριασμό ενδεχομένως να είναι λίγο πιο χαλαρές. Κρατούν τα χρήματα οπότε και κρατούν τον πελάτη από τα κ@κ@λ@. Είναι ευθύνη του πελάτη να διαθέσει έγκυρο τηλεφωνικό αριθμό στην τράπεζα. Καλά τα σημεία πώλησης καρτών sim σε σταθμούς μετρό και πλατείες. Προορίζονται ωστόσο κατά βάση για τουρίστες που θέλουν μία τοπική κάρτα κινητής τηλεφωνίας για την ολιγοήμερη παραμονή τους στη χώρα η οποία να ενεργοποιηθεί άμεσα και χωρίς την απαίτηση δικαιολογητικών και που εντέλει δεν τους ενδιαφέρει αν θα ταυτοποιηθεί στο όνομα τους. Για τους μόνιμους κατοίκους της χώρας ο μοναδικός λόγος να επιλέξει κάποιος τους πλανόδιους προωθητές συνδέσεων κινητής τηλεφωνίας είναι να παρέχουν κάποια φοβερή προσφορά που δεν είναι διαθέσιμη στα επίσημα κανάλια. Σε κάθε άλλη περίπτωση αποτελεί εντελώς ηλίθια ιδέα. Αν βγάλει πρόβλημα το αυτοκίνητό σου δεν το πας στον ιερέα της ενορίας. Αν το παιδί σου βήχει και έχει πυρετό θα το πας στον παιδίατρο και όχι στο μανάβη της γειτονιάς. Αν θέλεις κάρτα σύνδεσης κινητής τηλεφωνίας θα πας στο κατάστημα του παρόχου και όχι στη λαϊκή ανάμεσα μέσα σε ζαρζαβατικά. Στην περίπτωση που επιλέξεις να προμηθευτείς κάρτα από πλανώδιο προωθητή συνδέσεων παραλαμβάνεις τη sim, χρησιμοποιείς την προσφορά της σε επίπεδο προσωπικής επικοινωνίας και περιμένεις υπομονετικά μέχρι να ολοκληρωθεί η μεταβίβαση και να λάβεις την βεβαίωση κυριότητας του εν λόγω αριθμού. Τότε και μόνο τότε μπορείς να το δηλώσεις σε εθνικό μητρώο επικοινωνίας, άυλη συνταγογράφηση, τράπεζες, βιογραφικό σημείωμα και οπουδήποτε αλλού. Η βεβαίωση κυριότητας αποτελεί εγγύηση ότι ο πελάτης μπορεί να απευθυνθεί σε κατάστημα του παρόχου να λάβει αντικατάσταση κάρτας που δυσλειτουργεί ή χάθηκε, υπενθύμιση ξεχασμένων κωδικών pin/pυk, μετατροπή της κάρτας σε άλλη μορφή προϊόντος. Αν ο πελάτης εν γνώση του χρησιμοποιεί ως βασική (δηλωμένη σε υπηρεσίες) μία κάρτα η οποία δεν είναι στο όνομά του και δεν έχει κανένα δικαίωμα επί αυτής είναι άξιος της μοίρας του... απλώς!