Καλημέρα. Δυστυχώς για το Huawei P10 LIte δεν έχω να πω καλά πράγματα. Το αγόρασα πριν 8 μήνες, και πάνω στο δίμηνο εμφάνιζε το σύμβολο των ακουστικών χωρίς να είναι συνδεδεμένα. Ο ήχος αυξομειωνόταν μόνος του και αν έβαζες ακουστικά δεν σε άκουγαν (αγόρασα και νέο handsfree). Έτσι μιλούσα μόνο με bluetooth. Λόγω φόρτου εργασίας και ταξιδιών εκτός Αττικής δεν το πήγα άμεσα στο service και το πήγα στο 7μηνο. Στο διάστημα αυτό, άλλοτε λειτουργούσε σωστά και άλλοτε όχι. Το service διέγνωσε υγρασία σε όλο το εσωτερικό και ζητάει για επιδιόρθωση 428 ευρώ!!!, όταν καινούργιο τώρα πωλείται από 220 ευρώ Τους είπα ότι ποτέ δεν έχει βραχεί και πως η βλάβη είναι εξ' αρχής, ίσως λόγω κακής κατασκευής. Η απάντηση είναι ότι υγρασία μπορεί να προέλθει και από άλλους λόγους, όπως π.χ. αν ζεις σε υγρό τόπο (νησί ή κοντά σε θάλασσα), από τον ιδρώτα των χεριών ή της τσέπης και άλλες τέτοιες αστείες δικαιολογίες. Προφανώς δεν μπορώ να αποδείξω ότι δεν έχει πέσει υγρό στο κινητό και η συσκευή βγαίνει εκτός εγγύησης λόγω υγρασίας. Ζητάω να μιλήσω με κάποιον διευθυντή πωλήσεων, marketing, κατασκευής κλπ, κάποιον αρμόδιο τελος πάντων και δεν γίνεται εφικτό. Έτσι πάω για αγορά νέου κινητού.
Συμβουλή μου λοιπόν να προσέχεται την αγορά σας στη συγκεκριμένη εταιρεία. 15 χρόνια Samsung και ποτέ δεν αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα.
----- προσθήκη μηνύματος 31 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----
Καλημέρα. Δυστυχώς για το Huawei P10 LIte δεν έχω να πω καλά πράγματα. Το αγόρασα πριν 8 μήνες, και πάνω στο δίμηνο εμφάνιζε το σύμβολο των ακουστικών χωρίς να είναι συνδεδεμένα. Ο ήχος αυξομειωνόταν μόνος του και αν έβαζες ακουστικά δεν σε άκουγαν (αγόρασα και νέο handsfree). Έτσι μιλούσα μόνο με bluetooth. Λόγω φόρτου εργασίας και ταξιδιών εκτός Αττικής δεν το πήγα άμεσα στο service και το πήγα στο 7μηνο. Στο διάστημα αυτό, άλλοτε λειτουργούσε σωστά και άλλοτε όχι. Το service διέγνωσε υγρασία σε όλο το εσωτερικό και ζητάει για επιδιόρθωση 428 ευρώ!!!, όταν καινούργιο τώρα πωλείται από 220 ευρώ Τους είπα ότι ποτέ δεν έχει βραχεί και πως η βλάβη είναι εξ' αρχής, ίσως λόγω κακής κατασκευής. Η απάντηση είναι ότι υγρασία μπορεί να προέλθει και από άλλους λόγους, όπως π.χ. αν ζεις σε υγρό τόπο (νησί ή κοντά σε θάλασσα), από τον ιδρώτα των χεριών ή της τσέπης και άλλες τέτοιες αστείες δικαιολογίες. Προφανώς δεν μπορώ να αποδείξω ότι δεν έχει πέσει υγρό στο κινητό και η συσκευή βγαίνει εκτός εγγύησης λόγω υγρασίας. Ζητάω να μιλήσω με κάποιον διευθυντή πωλήσεων, marketing, κατασκευής κλπ, κάποιον αρμόδιο τελος πάντων και δεν γίνεται εφικτό. Έτσι πάω για αγορά νέου κινητού.
Συμβουλή μου λοιπόν να προσέχεται την αγορά σας στη συγκεκριμένη εταιρεία. 15 χρόνια Samsung και ποτέ δεν αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα.:mad: