Jump to content

Zoro2018

Members
  • Δημοσιεύσεις

    2
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About Zoro2018

  • Ημ. Γέννησης Μάρτιος 26

Zoro2018's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Φήμη

  1. Καλησπέρα και από εμένα. Βασικά θέλω να γνωστοποιήσω το πρόβλημα μου για καθυστέρηση διακοπής και κατάργησης της σύνδεσης σταθερής και internet Vodafone που έχω στην Αθήνα (τώρα έχω μετακομίσει επαρχία). Ας τα πάρουμε από την αρχή.. Στις 11 του Ιανουαρίου επισκέφτηκα ένα κατάστημα Vodafone στην Αθήνα και έκανα αίτηση για μεταφορά τις σταθερής και ιντερνέτ στην καινούργια μου κατοικία σε άλλη πόλη εκτός Αθηνών( Επαρχία). Ύστερα από διαβεβαίωση τους μου είπαν ότι θα έκλειναν την γραμμή μετά από 3 ημέρες ώστε φεύγοντας από το παλιό σπίτι δεν θα μπορούσε κάποιος να την χρησιμοποιήσει εν άγνοια μου, αλλά και στην ίδια την αίτηση το αναφέρει γραπτός. Μετά από ένα εύλογο διάστημα και ενώ είμαι επαρχία με ενημερώνουν ότι στην περιοχή που είμαι δεν υπάρχει κάλυψη από την Vodafone και αν θέλω να κάνω αίτηση για φορητότητα σε άλλη εταιρεία. Με παρενεσει του ίδιου του υπαλλήλου αλλά και με δικό μου "ερώτημα" του λέω αφού το νούμερα δεν θα είναι το ίδιο λόγο άλλης πόλης να προχωρήσουμε σε κατάργηση τής γραμμής και με διαβεβαίωσε ότι θα δημιουργήθη το αίτημα μου. Αφού πέρασαν μερικές μέρες μου έρχεται μέσω sms μύνημα ότι ο καινούργιος λογαριασμός θα μου σταλεί στην καινούργια διεύθυνση, νομίζοντας ότι θα είναι ο τελικός (με τοίχων οφηλες του πρώτου δεκαημέρου του Ιανουαρίου) μένω ήσυχος. Στις αρχές του Φεβρουαρίου έρχεται ο λογαριασμός και παρατηρώ όχι ότι δεν είναι ο τελικός αλλά πέρα από το πάγιο ποσό που πλήρωνα κάθε μήνα υπάρχει και επιπλέων χρέωση ίση με το πάγιο από τηλέφωνα που δεν έκανα (είχα μετακομίσει το διάστημα αυτό). Με άμεση συνομιλία πού είχα με υπάλληλο της Vodafone μέσω της εξυπηρέτησης πελατών στο γνωστό νούμερο τις εταιρίας μου είπε ότι δεν έχει γίνει κάποια αίτηση για κατάργηση τις γραμμής μετά την αποτυχημένη μεταφορά λόγο μη κάλυψης δίκτυου και έγινε επαναφορά στην παλιά μου κατοικία. Σε ερώτηση μου ποιοι είναι οι αριθμοί που έχουν κληθεί και από ποιους έγιναν, (ξέρω ότι το προηγούμενο σπίτι είναι ακατοίκητο λόγο τηλεφωνικής επικοινωνίας πού έγινε με την ιδιοκτήτρια μου) απάντησε ότι δεν μπορούμε να δούμε γιατί είναι νούμερα εξωτερικού ή 090 δεν θυμάμαι ακριβώς λόγο του εκνευρισμού που είχα. Δίνοντας τόπο στην οργή και αφού με καθησύχασε λέγοντας μου ότι τώρα θα κάνουμε την αίτηση για κατάργηση ηρέμησα και δίνοντας του τα στοιχεία μου με ενημέρωσε ότι η αίτηση μου έγινε. Τις επόμενες μέρες ξαναπαίρνω τηλέφωνο στην γραμμή εξυπηρέτησης Vodafone και έκπληκτος ακούω να μου λέει ένας άλλος υπάλληλος ότι δεν έχει γίνει κατάργηση αλλά διακοπή και ότι παραμένει το νούμερο με αποτέλεσμα να εξακολουθώ να πληρώνω πάγιο ( υπόψη ο πρώτος υπάλληλος ήταν αυτούς που μου προτείνε κατάργηση και όχι διακοπή λόγο διαφορετικής πόλης) ηφαίστειο μέσα μου, αλλά προσπαθώ να είμαι ευγενικός, για να με ηρεμήσει μου λέει θα κάνουμε κατάργηση τις γραμμής τώρα, οκ του λέω ξανά μια από τα ίδια και ότι σε τρεις εργάσιμες μέρες θα σας πάρουν για να σάς ενημερώσουν. Περνάνε 3 μέρες ξαναπαίρνω στην εξυπηρέτηση Vodafon το σηκώνει μια κοπέλα, μου λέει αίτηση δεν έχει γίνει και ότι πρέπει να πάω σε κατάστημα με την ταυτότητα μου για να την κάνω, τι να νιώσει κανείς μετά από τόση κοροϊδία, αλλά έχει συνέχεια η κωμωδία ή τραγωδία. Πηγαίνω στο κατάστημα Vodafon και ζητάω να γίνει κατάργηση γραμμής τηλεφώνου και ιντερνέτ λόγο μεταφοράς και μη κάλυψης από την εταιρεία σας στην περιοχή που μένω λέω, μπαίνει στο σύστημα ή υπάλληλος και μου λέει δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι εμείς μόνο από το κέντρο εξυπηρέτησης Vodafone μπορείτε να κάνετε, με τα πολλά και αφού μιλάει στο τηλέφωνο δέχεται να βγάλει φωτοτυπία την ταυτότητα μου και απλός γράφει στο χάρτη της φωτοτυπίας ότι αιτούμε κατάργηση γραμμής. Με τα χίλια δύο την πειθώ να μου δώσει ένα αντίγραφο τις φωτοτυπίας με την υπογραφή της και την ημερομηνία που επισκέφτηκα το συγκεκριμένο κατάστημα. Δεν μου αρέσει να κάνω καταγγελίες αλλά αν στο επόμενο διάστημα δεν υπάρξει κάποια λύση σκέφτομαι να απευθυνθώ στο ινστιτούτο καταναλωτών.
×
×
  • Create New...