Jump to content

KERTIS

Members
  • Δημοσιεύσεις

    27
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About KERTIS

  • Ημ. Γέννησης Μάρτιος 26

KERTIS's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Φήμη

  1. Υποθέτω ότι για να χρεωθείς τα 6€ πρώτα πρέπει να ενεργοποιήσεις την κάρτα, γιατί σε διαφορετική περίπτωση τι γίνεται αν χαθεί η κάρτα με το ταχυδρομείο που σου την στέλνουν και δεν την λάβεις, αυτοί θα σε χρεώσουν 6€;
  2. Εμένα τώρα τον Απρίλη λήγει η χρεωστική της Πειραιώς και ακόμη δεν μου έχουν στείλει την καινούργια. Δεν θα έπρεπε να την έχουν στείλει;
  3. Στην οθόνη του κινητού τώρα που δεν έχω σήμα γράφει περιορισμένη υπηρεσία. Αν καλέσω τον αριθμό μου βγάζει ηχογραφημένο μήνυμα ότι αυτός αριθμός δεν χρησιμοποιείται :confused:. Δεν πιστεύω να έχουν κάνει πατάτα και να έχουν κάνει πλήρη αποσύνδεση αντί για μετατροπή σε καρτοκινητό:wacko:
  4. Τελικά σήμερα μετά από μεγάλη ταλαιπωρία λόγω υπαιτιότητας της cosmote έγινε η διακοπή συμβολαίου. Εδώ και μία ώρα δεν έχω σήμα στο κινητό και περιμένω να ολοκληρωθεί η μετάβαση σε cosmoκάρτα. Είχε δοκιμάσει κάποιος όταν χάθηκε το σήμα κατά την διάρκεια της μετατροπής σε cosmoκάρτα να καλέσει από άλλο τηλέφωνο τον αριθμό του κινητού; Τί σας έλεγε το ηχογραφημένο μήνυμα;
  5. Όταν δεν έγινε η διακοπή και μετατροπή την αρχική ημερομηνία που σου είχαν πει, επικοινώνησες με το 13888 και σου είπαν ότι θα σου τηλεφωνήσουν από το τμήμα καταργήσεων; Από το τμήμα καταργήσεων σου είπαν ότι και καλά υπάρχει βλάβη στο σύστημα και δεν ολοκληρώνεται η διαδικασία;
  6. Τελικά ούτε σε εμένα έγινε χθες η διακοπή. Περιμένω αύριο τηλέφωνο από το τμήμα καταργήσεων, σήμερα λόγω πρωτομαγιάς δεν λειτουργεί, για να με ενημερώσει και για να γίνει τελικά η διακοπή και η μετατροπή σε καρτοκινητό. Δεν ξέρω εάν έχει πρόβλημα το σύστημα όπως λέει ο φίλος ή αν το κάνουν σκοπίμως, πάντως έχω αρχίσει να εκνευρίζομαι με την όλη κατάσταση :mad:.
  7. Σε εμένα είχαν πει ότι θα γίνει 30/4 η διακοπή συμβολαίου και η μετατροπή σε καρτοκινητό και ακόμη δεν έχει γίνει. Τελικά πότε γίνεται στο τέλος της ημέρας στις 00:00 όταν αλλάζει η ημέρα;
  8. Που υπάρχει; Από τη σελίδα τους δεν μπορείς να κάνεις φορητότητα διατηρώντας τον αριθμό σου.
  9. Δοκίμασε να το κλείσεις και να το ανοίξεις πάλι. Υποθέτω ότι εσύ τους πήρες τηλέφωνο για να τους ρωτήσεις γιατί δεν είχε γίνει η μετατροπή ενώ αυτοί δεν μπήκαν στον κόπο να σε ενημερώσουν ότι υπάρχει πρόβλημα;
  10. Είναι σοβαροί; Σου είπαν πότε θα γίνει τελικά η μετατροπή; Για τις επιπλέον ημέρες που περιμένεις να γίνει η μετατροπή θα σε χρεώσουν με το πάγιο του συμβολαίου ενώ η ευθύνη είναι δική τους;
  11. Σήμερα είναι η ημέρα που μου είχαν πει ότι θα γίνει η διακοπή συμβολαίου και η μετατροπή σε καρτοκινητό. Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει. Όταν σου λένε μία συγκεκριμένη ημερομηνία για την διακοπή και μετατροπή σε καρτοκινητό αυτή γίνεται στην αρχή της ημέρας ή στο τέλος όταν αλλάζει η ημέρα;
  12. Πήγες κατευθείαν σε κατάστημα και σου έκαναν διακοπή χωρίς να έχεις μιλήσει με το 13888;
  13. Καλά τι γίνεται με αυτούς; Για το ίδιο θέμα κάθε υπάλληλος ακολουθεί άλλη διαδικασία; Σε άλλους έδωσαν κωδικό διακοπής και τους είπαν να πάνε σε κατάστημα, σε άλλους έκαναν την διακοπή τηλεφωνικά και τους είπαν ότι δεν χρειάζεται να πάνε σε κατάστημα και σε άλλους τους είπαν να πάνε σε κατάστημα χωρίς να τους δώσουν κωδικούς.
  14. Εγώ ήξερα ότι γίνεται σε κατάστημα η διακοπή αφού πρώτα θα πρέπει να είχες πάρει τον κωδικό διακοπής από το 13888. Τελικά όπως έχω πει σε προηγούμενο post, μου την έκανε απευθείας η εκπρόσωπος από το τηλέφωνο όταν είχα πάρει το 13888 για τον κωδικό διακοπής. Να δω τώρα αν θα γίνει η διακοπή και η μετατροπή σε καρτοκινητό στις 30/4 γιατί με αυτούς ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος.
×
×
  • Create New...