Jump to content

xarantrim

Members
  • Δημοσιεύσεις

    3
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About xarantrim

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 3

xarantrim's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Φήμη

  1. Θα δοκιμάσω και αυτή την λύση να δούμε άμα γίνει η δουλειά ευχαριστώ.
  2. Έχω διαβάσει ότι πολλοί έχουν αυτό το πρόβλημα απλά δεν είναι από Ελλάδα για να δω άμα τους το αντικατέστησαν τελικά. Πιστεύω ότι πέσαμε σε ελλατωματικο κομμάτι και οι γκαβοι εκεί απορώ τι περιμένουν για να το κάνουν αντικατάσταση δηλαδή 5 φορές πρέπει να αλλάξουν τις κάμερες για να δούμε ότι δεν πιάνει και θέλει αλλαγή ----- προσθήκη μηνύματος 81 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Ξέχασα να σε ρωτήσω τι έκανε ώστε να καταφέρει να της αλλάξουν το κινητό? Έστειλε κανένα εξώδικο μημπος χαχα γιατί έμεινα τόσο καιρό με γράφουν τελείως
  3. Καλησπέρα παιδιά είναι καινούργιος στο forum απλά είπα κι εγώ να γράψω το πρόβλημα μου με το κινητό της samsung το s7 μημπος κάποιος μπορέσει να μου προτείνει καμία λύση. Λοιπόν, καταρχην ,το κινητό το πήρα από τα public και πριν περίπου 1.5 μηνα το πήγα στα public για φτιάξιμο. Το πρόβλημα βρίσκεται στην μπροστινή και στην πίσω κάμερα ,αλλά κυρίως στην μπροστινή, απλά δείχνει τελείως θολά δεν εμφανίζει λεπτομέρειες , δηλαδή έχει χειρότερη κάμερα και από κινητά με 200 εύρο. Το σηνηδοτοποιησα όταν το συγκρινα με άλλο s7 και ήταν η μέρα με την νύχτα. Άρα λοιπόν όταν το πήγα στα public αυτοί το έστειλαν στην ts solution και μετά από λίγες μέρες πήραν τηλέφωνο ότι είναι έτοιμο που μου φάνηκε πολύ περίεργο γιατί δεν πέρασε ούτε εβδομάδα και φυσικά βγήκα αληθινός δεν είχαν φτιάξει τπτ οι τύποι έτσι το ξαναστείλα πίσω και την δεύτερη φορά φυσικά έκανε πάνω από 2 εβδομάδες και όταν το γύρισαν είπαν ότι άλλαξαν τις κάμερες Αλλά φυσικά το πρόβλημα δεν φτιάχτηκε άρα εγώ ζήτησα αντικατάσταση κινητού για την Τρίτη φορά που το έστειλαν πίσω όμως μετά από λίγες μέρες το ζήτησα πίσω και όταν το πήρα πήγα αυτοπροσώπως στην smartec επειδή είχα ακούσει καλά λόγια και μας το προτείνε κάποιος. Έτσι το αφήσαμε εκεί βέβαια είχα ζητήσει αντικατάσταση κινητού Αλλά είπαν ότι φτιάχνετε και όταν με πήρα να το παραλάβω το κινητό φυσικά ήταν το ίδιο και μας λένε ότι είναι μικρές οι διαφορές και δεν φαίνονται και τέτοιες βλακείες υ σύγκριση με άλλο κινητό όμως εκείνη την στιγμή τους άλλαξε την γνώμη Αλλά μας είπαν ότι πρέπει να στείλουμε έτοιμα στην samsung για αλλαγή κινητού και άμα το εγκρίνουν εεε με λίγα λόγια από δω και πέρα περνώ τηλέφωνο καθημερινά και τους πριζω στα κεντρικά της samsung φυσικά Αλλά ο υπεύθυνος δεν με έχει πάρει πίσω και η smartec που είπε ότι δεν έγινε δεκτή η αντικατάσταση και ότι θα το φτιάξουν δηλαδή πάμε για 5 φορά ή 6 έχω χάσει το μέτρημα και εγώ να είμαι χωρίς κινητό εδώ και 1.5 μήνα πάμε για 2 . Αυτά είναι απαράδεκτα και θα ήθελα άμα κάποιος με παρόμοια κατάσταση να μου πει τι να κάνω για να βρω το δίκιο μου . Τους έχω πει ότι θα κινηθώ νομικά για εκφοβισμό αλλά δεν πιάνει φαίνεται Και σκέφτομαι να στείλω εξοδικο ή κάτι να κάνω με τον συνήγορο του Πολίτη. Αυτά είχα να πω όποιος μπορεί να βοηθήσει ευπρόσδεκτος.
×
×
  • Create New...