Kαλησπέρα σε όλους! Παρακολουθώ το forum, αλλά πρώτη φορά γράφω!
Λοιπόν είμαι πελάτης Cosmote εδώ και αρκετά χρόνια (πάνω από 10). Έχω 3 αριθμούς στο όνομά μου. Είχα πάρει μια καλή προσφορά πριν 2 χρόνια και για τους 3 αριθμούς, έληξε πρόσφατα το συμβόλαιο όμως και στα 3 νούμερα και οι προσφορές που παίρνω δεν είναι ίδιες με τις προηγούμενες, παρά το γεγονός ότι δεν άλλαξα πακέτα συμβολαίου και παροχές. :angry:
Έχω κάνει τηλεφωνική αίτηση φορητότητας στη Vodafone, αλλά για κάποιο λόγο δε φαίνεται στην Cosmote, ωστέ να με καλέσουν για αντιπροσφορά! Μήπως ακουλουθούν διαφορετική διαδικασία τηέφωνικά και πρέπει να πάω σε κατάστημα Vodafone να κάνω την αίτηση φορητότητας?
Ευχαριστώ προκαταβολικά!