Ρε παιδιά, ράγισε η οθόνη του 3T μου μετά από πτώση, όλα είναι άψογα λειτουργικά και μίλησα με την υποστήριξη της εταιρείας να μάθω για το εκτιμώμενο κόστος και τη διαδικασία αποστολής και μου είπαν ότι η πολιτική του σέρβις τους είναι να ελέγχουν διεξοδικά όλη τη συσκευή και να προχωρήσουν σε επιπλέον αντικαταστάσεις μερών αν δούνε άλλη φθορά
Το θέμα είναι ότι από την καθημερινή χρήση έχει υπάρξει υποτυπώδης φθορά στο πλαίσιο πάνω από το κουμπί on/off, ξέρετε σα να έχει ξεβαψει
Είναι αυτή η "φθορά" αρκετή ώστε να αντικαταστήσουν όλο το πλαίσιο;
Γιατί αν ναι, τότε θα το σκεφτώ να το στείλω στο σέρβις φοβούμενος μη μου έρθει ο κούκος αηδόνι μετα