Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με Procordia.
Έχω(είχα) ένα Nexus 5x. Παρουσίασε προβλήματα με τη κάμερα και σταμάτησε να λειτουργεί. Τους το έστειλα στις 17 Ιουλίου , το παρέλαβαν στις 18. Στις 7 Αυγούστου τους πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι ο τεχνικός δεν το έχει δει ακόμα και ότι θα το δει μετά απο δυο μέρες. Στις 9 Αυγούστου έστειλαν μήνυμα ότι δεν έχουν τα ανταλλακτικά (κάμερα - πλακέτα) και ότι θα πρέπει να περιμένω. Αρχές Σεπτέμβρη μου είπαν ότι μάλλον θα καθυστερήσει(παραπάνω;; ) και ότι προσφέρουν την επιλογή της αντικατάστασης (ένα G5 SE). Ήταν πιεστικοί και ήθελαν άμεση απάντηση. Τους είπα ότι χρειάζομαι λίγο χρόνο(ήταν παρασκευή και τελικά επικοινώνησα Δευτέρα). Τη Δευτέρα μου είπαν ότι το κινητό είναι έτοιμο και θα το έχω μέσα στη βδομάδα! Τη Τετάρτη όμως στέλνουν μήνυμα ότι και πάλι δεν έχουν ανταλλακτικό. Ουσιαστικά μετά απο τόσο καιρό είχαν αλλάξει μόνο τη πλακέτα! Σε επόμενη επικοινωνία μαζί τους ζητάω την αντικατάσταση και μου απαντάνε ότι τα κινητά τελείωσαν!!! Δηλαδή χρόνος αναμονής για καινούριο κινητό γύρω στη 1μιση βδομάδα. Απο τότε πέρασαν περίπου 3 βδομάδες!
Έχουμε φτάσει 29 Σεπτεμβρίου και ακόμα δεν έχουν στείλει κινητό αντικατάστασης αλλά ούτε έχουν επισκευάσει το κινητό!
ΥΓ :Η υποψία με την LG είναι ότι επειδή το κινητό είναι απο Σκρουτζομάγαζο το θεωρούν παραεισαγωγή γι αυτό και η καθυστέρηση. Στην αρχική επικοινωνία είπαν ότι το κινητό βρίσκεται σε σειρά προτεραιότητας....