Φίλε μου καλησπέρα.
Μην ανησυχείς. Τα πάντα διορθώνονται.
Σε πρώτη φάση βεβαιώσου ότι έχεις κλείσει το miotransfer. Δεν φτάνει να πατήσεις το κουμπάκι κλεισίματος (Χ). Πρέπει να πατήσεις από το παράθυρο του προγράμματος το κουμπάκι κάτω δεξια που γράφει sortir (γαλλική εκδοχή miotransfer) ή exit (αγγλική εκδοχή).
Ακολούθως, κάνε ό,τι λεει με τον σταυρό (ευθυγράμμιση οθόνης είναι όπως έχουν και τα pda).
Μόλις το κάνεις αυτό θα σου βγάλει ένα μήνυμα: Please use MAP DVD to recover the software.
Απόσύνδεσε το Mio από τον υπολογιστή.
Βάλε το DVD που συνοδεύει τη συσκευή σου.
Περίμενε να τρέξει....
Αν έχεις απενεργοποιημένο το autoplay, πήγαινε στο My Computer (Υπολογιστής μου) και κάνε διπλό κλικ στο εικονίδιο του DVD (θα γράφει MioMap).
Θα δείς την κεντρική οθόνη που θα σου ζητάει να επιλέξεις γλώσσα. Θα επιλεξεις ελληνικά και στην επόμενη οθόνη θα δεις την επιλογή "αποκατάσταση του λογισμικού MioMap V3".
Σύνδεσε τώρα το mio και περίμενε να ακούσεις τον γνωστό ήχο των windows που ακούς όταν συνδέεις μια εξωτερική συσκευή. Σε κάθε περίπτωση περίμενε 5-10''.
Πάτα το "αποκατάσταση λογισμικού"...
Αν δεν στο αναγνωρίσει και βγάλει μήνυμα λάθους ότι η συσκευή δεν βρέθηκε κλπ., τοτε βγάλε το καλώδιο από την πλευρά το mio (όχι δηλαδή από την usb του υπολογιστή) και ξαναδοκίμασε.
Αν πάλι βγάλει λάθος, δοκίμασε άλλη usb θύρα...
Αν πάλι δεν μπορείς να το κάνεις μέσω DVD, μπορείς να το επαναφέρεις μέσω miotransfer ως εξής:
Όλη η εφαρμογή MioMapV3 βρίσκεται στον φάκελο του DVD \install\miomap
Στον φάκελο install βρίσκονται και οι drivers για usb - αν τυχόν τους χρειαστείς.
Μπορείς λοιπόν να μεταφέρεις τα περιεχόμενα του φακέλου MioMap του DVD στον φάκελο \MioMap\MioMap στo flash disk του mio...
Υπόψιν ότι το miotransfer δεν μεταφέρει ολόκληρους φακέλους, αλλά μόνο τα περιεχόμενα αυτών.
Οπότε πρώτα φτιάχνεις τη δομή των φακέλων στην flash και ακολούθως αντιγράφεις εκει τα αντίστοιχα αρχεία...
Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία, κάνε hard reset (κράτα το πορτοκαλί κουμπάκι πατημένο μέχρι να σβήσει και ξαναπάτα το μέχρι να ενεργοποιηθεί η συσκευή)
Λύθηκε το πρόβλημα ή αντιμετωπίζεις κάποια άλλη δυσκολία;
Φιλικά
Στέφανος