-
Δημοσιεύσεις
53 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
About kaounis
- Ημ. Γέννησης 28/07/1972
kaounis's Achievements
Newbie (1/14)
10
Φήμη
-
Καλήσπερα σε ολο το community! Χρειαζομαι την βοήθεια σας! Μου δωσαν ελα Nokia Lumnia 610, γιατι το κινητο μου (android) εσπασε και εχω περιπου 3-4 ώρες που παλεύω να το setαρω! -Δεν τα καταφερα-, ετσι ηρθα εδω μήπως και βρω μια λυση!- Το πρόβλημα το εξης: δεν μπορω να ρυθμίσω το marketplace για να κατεβασω εφαρμογές, συνεχεια το κάνει reject! Στο ID που ζητάει εβαλα το hotmail account μου (που εχω απο παλια) ολα ΟΚ! οταν πηγα να κατεβασω κατι μου ζητησε χωρα και ημερομηνια γέννησης μετα απο εκει δεν προχωράει μου βγαζει το μηνυμα: "Δεν ειναι δυνατη η ρύθμιση του λογαριασμού σας. -Υπαρχει καποιο προβλημα με το Live ID σας. Δοκιμαστε ξανά ή συνδεθείτε με άλλο WIndows Live ID" OK! αφου το πάλεψα εκανα ενα αλλο windows live account, αφου ουτε με αυτό μπήκε εκανα reset to κινητο και εκανα ενα Live ID μεσα σπο το κινητο! Ουτε αυτο δουλεψε! το ιδιο μηνυμα ξανα και ξανα! τι να κανω μπορει κανεις να με βοηθήσει σε αυτο το πρόβλημα. υπ΄οψην οτι το email που του δίνω το κανει accept κανονικα και το βγάζει στις ρυθμίσεις λογαριασμών και ειναι κανονικα λειτουργικό! - επισης οι ρυθμήσεις Χώρας και ημερομηνίας γέννησης ειναι ίδιες και στο email account και στο κινητό. σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων. Καούνης Γιώργος
-
Λοιπον για να κλεισω το θεμα που ειχα ανοίξει σχετικα με την παραγγελία μου στο AliExpress Store: CBT (HK) LTD o ο πωλητής δεν μου εστειλε ποτε το δεμα [κινητο] (αν και ελεγε οτι το ειχε στειλει, δεν ξερω γιατι το εκανε αυτο) ετσι μετα απο 45 ημερες απο την αποστολή (57 απο την παραγγελία ανοιξα) dispiute και ομολογουμένως χωρις κανενα ζητημα δέχτηκε το αιτημα μου και πηρα τα χρηματα πίσω. Στη συνεχια παράγγειλα το κινητο απο το http://www.to2c.com και το ειχα στα χερια μου σε 12 ημερες. Τα συμπαρασματα δικα σας.
-
Δηλαδή ολες αυτές τις ημέρες που περιμενω απλα μου λέει πει ψέματα οτι το έστειλε? ΟΚ τωρα ένιωσα εντελώς ηλίθιος! μα ομως λέει οτι το έχει στείλει! :(
-
Λοιπον ανεβάζω την σηζητηση με τον κινέζο σε μορφη jpg (κάτω τα παλαιότερα μηνυματα) , πραγματικα θα αποφύγω το aliexpress στο μέλλον ισως το to2c.com να ειναι καλυτερη επιλογή. [ATTACH]48131[/ATTACH] :confused:
-
Σας ευχαριστώ πολυ για την άμεση βοήθεια να τα υπολοιπα στοιχεια της παραγγελίας μου: http://www.aliexpress.com/snapshot/6144283521.html http://www.aliexpress.com/store/106530 http://www.singpost.com/ Tracking number: RF239517887SG λέω να περιμένω ως την πέμπτη 7-8 (περιπου 22 ημέρες απο την αποστολή) και να δω το Dispute μετα τι λέτε;
-
Καλησπέρα σε όλους, θα ηθελα λιγο την γνώμη σας. Παράγγειλα απο aliexpress Store: CBT (HK) LTD στις 4-7-14 ενα τηλέφωνο. η αποστολή έγινε 12 ημέρες μετα 1-2 ώρες πριν λήξη η αντιστροφή μετρηση για την ακύρωση. έως σημερα εχουν περάσει 16 ημέρες απο την αποστολή την δευτερα θα ειναι 19. :confused: το tacking number που μου δώσανε δεν βγαίνει πουθενα (δεν βρέθηκε το αντικειμενο γράφει) η αποστολη εγινε με Singapore Post's Τι λέτε να κάνω; ποσες ημέρες να περιμένω ακομα πριν χρησιμοποιήσω το Dispute, οι περισσοτεροι φιλοι μου που παράγγειλαν πήραν τα πραγματα τους μεσα σε 15 ημέρες. ευχαριστήσω για τον χρόνο σας.
-
OK! σωστό κ αυτό! :blink:
-
Αγαπητοί φίλοι, έληξε σήμερα (26/04) το θέμα της επανεξέτασης του λογαριασμού μου, με ένα «Ξερό» μήνυμα στο κινητό μου από την vodafone το οποίο έγραφε: «Vodafone: Σχετικά με το αίτημα σας, σας ενημερώνουμε ότι θα γίνει πίστωση σε επόμενο λογαριασμό.» Μάλιστα αφενός εντάξει αναγνώρισαν το λάθος τους, αφετέρου ίσως να χρειαζόταν μια και όχι έξη αιτήσεις για να επανεξεταστεί το αίτημα και επισης θα εκτιμούσα αν με καλούσαν στο κινητό να μου πουν και μια συγνώμη για την ταλαιπωρία. Τα συμπεράσματα δικά σας. :ninja:
-
Πόσος περίπου καιρός χρειάστηκε για να ολοκληρωθεί η διαδικασία; Δεν περίμενα από την vodafone να υπάρχουν τόσο σοβαρά θέματα με τις χρεώσεις των λογαριασμών. Πραγματικα αν μου το λέγανε θα έλεγα «ελα μωρέ ΟΚ, θα τα παράλεει» αλλα φαίνεται ότι κατι δεν πάει καλα, τι να πω! :X
-
Λοιπόν εχθές έστειλα και το fax, οπότε έχω κάνει συνολικά έξη φορές αίτηση στην εταιρία για επανεξέταση του λογαριασμού, από τις αρχές \μαρτίου περίπου. για αν δουμε τι θα γίνει. επίσης τώρα σκέφτομαι το εξής απλό! «Πόσες φορές μπορεί να υπήρξαν λάθη στον λογαριασμό μου και να μην το είχα καταλάβει;» λέμε τώρα :cry:
-
Πολύ σωστή ιδέα, το κάνω άμεσα. θα σας κρατήσω ενήμερους απο αυτό το "νήμα" για την εξέλιξη"
-
Είμαι επί 13 συνεχόμενα χρόνια συνδρομητής της vodafone, εδώ και δύο μήνες προσπαθώ να να «πείσω» την vodafone να επανεξετάσει έναν λογαριασμό μου, ο ποίος περιέχει λάθη στις χρεώσεις που περιλαμβάνει :wacko:. Γράφω σε αυτό το φόρουμ γιατι πραγματικά απογοητεύτηκα πλήρως από την συμπεριφορά της εταιρίας προς το μέρος μου μιας και έχω καταθέσει πέντε φορές αίτηση αμφισβήτησης λογαριασμού και ακόμα δεν έχει γίνει τίποτα! :blink: Ακόμα και η προσπάθεια μου να επικοινωνήσω με τμήμα παράπονων πέφτει στο κενό. πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω αυτή τη συμπεριφορά! παρακάτω παραθέτω το τελευταίο email έτσι όπως το έστειλα στην εταιρία! Πιστεύω να διαφωτίσει κ’ εσάς, κράτησε υπ’ όψη σας αυτή την επισήμανση μου σε σχέση με την αντιμετώπιση της vodafon (που θεωρό σοβαρή εταιρία) προς την αίτηση μου. Ελπίζω στο μέλλον να βελτιώσει περισσότερο την συμπεριφορά της προς τους συνδρομητές της. email για επανεξέταση λογαριασμού από το τμήμα αμφισβητήσεων προς vodafone: "Αγαπητοί κύριοι, κυρίες, αυτό είναι το δεύτερο email που σας στέλνω με σκοπώ να εκφράσω τα σοβαρότατα πλέον παράπονα μου σε σχέση με την αντιμετώπιση θέματος μου από την εταιρία σας. Ο λόγος είναι ότι από τις αρχές του Μαρτίου κατέθεσα τηλεφωνικά (στο 13830), την αίτηση μου για αμφισβήτηση λογαριασμού μου, (εδώ σημειώσω ότι η υπάλληλος που έλαβε την αίτηση μου δεν με ρώτησε τίποτα για αριθμό λογαριασμού). Δεκαπέντε μέρες μετά και αφού δεν έλαβα κάποια ενημέρωση, επισκέφτηκα κατάστημα της vodafon όπου η υπάλληλος με προέτρεψε να ξανακαταθεσω την αίτηση, πηγαίνοντας εκεί και τον λογαριασμό, το οποίο και έκανα την επόμενη μέρα, αλλά παρόλο που ειχα μαζι μου αντίγραφο του λογαριασμού και προέτρεψα μάλιστα να το προσκομίσω ο υπάλληλος κατάθεση την αίτηση μου χωρίς να αναφέρει τα στοιχεία του λογαριασμού. Στην συνέχεια σκέφτηκα να στείλω και ένα μήνυμα από το σύστημα της ιστοσελίδας μέσω του λογαριασμού μου στο (vodafone.gr) το οποίο σας παραθέτω στο τέλος αυτού του μηνύματος, στο οποίο συμπεριέλαβα και τον αριθμό του λογαριασμού. Μετά από μέρες η εταιρία μου απάντησε ότι έλαβε το μήνυμα μου και το έχει προωθήσει στο αρμόδιο τμήμα. Περίπου δέκα πέντε μέρες μετά (σήμερα δηλαδή 18/04/2012) κάλεσα το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, από όπου έκπληκτος ενημερώθηκα ότι το θέμα μου δεν εξετάζετε. (εχει επιστραφεί λόγο ότι δεν γνώριζαν τον αριθμό του λογαριασμού που έπρεπε να ελεγχθεί). Σήμερα ξανακατέθεσα την αίτηση σε κατάστημα και σας στέλνω και το παρόν email. και σας κάνω μια απλή ερώτηση : «τι άλλο πρέπει να κάνω για να εξεταστεί το θέμα αμφισβήτησης του λογαριασμού μου;» Λογαριασμός: xxx | Αριθμός: xxx θα εκτιμούσα αν είχα μια απάντηση από μέρους σας. Επισήμανση τεχνικού θέματος : «Όταν κάποιας χρήστης στείλει email μέσω του vodafone.gr δεν λαμβάνει αποδεικτικό της αποστολής ούτε αντίγραφο του email σε κάποιον λογαριασμό του. αυτό θα πρέπει να διορθωθεί, ο χρήστης πρέπει να λαμβάνει στο email του κάποιο αποδεικτικό token”. Πραγματικά έχω απογοητευτεί. Περιμένω νέα σας. Με εκτίμηση"
-
Σε ευχαριστώ πολύ! (Συγγνώμη που δεν πάτησα το "Παράθεση" μπερδεύτηκα!)
-
Μάλλον δεν πρόκειται να γινει κατι! εχει πάνω απο 3 μήνες που παρουσιάσθηκε το συγκεκριμένο πρόβλημα! Παρόλο που έψαξα αρκετα δεν μπόρεσα να βρώ κάποια λύση! :cry: Εαν κάποιος βρει ευρωπαϊκές ROM μεγαλύτερες από 1.30.Χ.Χ ας αφήσει ένα link εδώ! :rolleyes: Εχω επίσης να επισημάνω στους φίλους της HTC ότι όλα τα επίσημα service HTC στην ελλάδα και την κύπρο έχουν κλέισει εκτός από ένα στην αθήνα! Έτσι το service του τηλεφώνου έχει γινει μια σχετικά πιο δύσκολη υπόθεση για ολους τους κάτοχους εκτός αθηνών. :wacko: Και παλι τα χαιρετίσματα μου σε ολους! Τα λέμε! :)
-
Ευχαριστώ πολύ! είχα επισκεφθεί αυτο το forum, αλλα οι ROMs που βρήκα εκει ηταν παλαιότερες (1.28.Χ.Χ) απο αυτες που ηδη έτρεχε το κινητο μου! (1.30.Χ.Χ) και ετσι δεν εκανα κατι. θα παρω ενα τηλέφωνο στην αντιπροσωπία να δω τι θα μου πουν. ΟΚ! λοιπόν! πήρα τηλεφωνο στην αντιπροσωπία και μου είπαν οτι ο λόγος που δεν μου δείχνει τον καιρό κάτω απο το ρολόι στην αρχική οθόνη αναμονής και αντι για αυτό γράφει "Μη διαθέσιμα στοιχεία καιρού" ευθύνεται η ιστοσελίδα απο όπου λαμβάνει τα στοιχεία αυτα το κινητό! και οτι κάποι στιγμή θα ξεκολλήσει! ΟΚ! τωρα εγω τι να πω;! :X δεν ξερω αν κανεις αλλoς έχει το ιδιο πρόβλημα εδω στην Ελλάδα!... :cry: κρίμα γιατι μου άρεζε πολύ αυτο το συστηματακι ελπίζω να στρώσει. Χαίρεται ΚΑΟΥΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με την HTC. Σχετικά με το ζήτημά σας είναι ανάλογα την απόδειξη που έχετε, κανονικά έχετε 2 χρόνια εγγύηση απο την ημέρα αγοράς της συσκευής. Όσο αφορά το πρόβλημα με τον καιρό είναι γνωστό σε εμάς και περιμένουμε κάποια αναβάθμιση για την επίλυσή του ή την επίλυση απο τον διακομιστή. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 00800-126-878 και για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ επισκεφτείτε την παρακάτω ιστοσελίδα μας http://www.htc.com/europe/CA_Hotline.aspx. Σας ευχαριστούμε για άλλη μια φορά για την συνεχή υποστήριξη. Με εκτίμηση, HTC --- Από Ομάδα Διαχείρισης --- Θα σε παρακαλούσα να αποφεύγεις τα συνεχόμενα μηνύματα. Χρησιμοποίησε τη Τροποποίηση Μηνύματος όταν θέλεις να προσθέσεις κάτι στο μήνυμα σου ή τη Πολλαπλή Παράθεση όταν θέλεις να απαντήσεις ταυτόχρονα σε περισσότερα του ενός μηνύματα.