Jump to content

annoula_88

Members
  • Δημοσιεύσεις

    6
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About annoula_88

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 3

annoula_88's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Φήμη

  1. Πόσα πράγματα δεν γνωρίζει ο κόσμος ρε ****το!!εγω να πάω στα public..και να τους πω οτι το έχω πάει ήδη σε service η να μην αναφέρω κάτι..γιατί πιστεύω οτι θα μου πούν οτι πρέπει να το δούν για να επιβεβαιώσουν το πρόβλημα
  2. Εχει μισό μήνα που το εχω αγοράσει και τη μια εβδομάδα ήταν στο service!!Σκέφτομαι πως εφόσον το είδαν απο samsung και δεν λύθηκε το θέμα,δεν θα χρειαστεί να το δούν κι αυτοί,,εχεις κάποια άποψη?
  3. ξερω οτι θελουν πρηξιμο και ηδη αυτο κανω!!!δεν θα το αφησω ετσι μεχρι να μου δωσουν καινουρια..το θεμα ειναι οτι εγω μιλαω με samsung απευθειας..η εγγυηση απο αυτους δεν εξαρταται?εννοω οχι με public
  4. εμενα μου συνεβη αυτο απο την πρωτη μερα που το πηρα και το αγορασα απο τα public!το εστειλα πριν μια βδομαδα στο service της samsung στη θεσσαλονικη στη δωδεκανησου και σημερα μολις το παρελαβα!με ενημερωσαν πως ειχε προβλημα το λογισμικο και υποτιθεται διορθωθηκε,,αλλα...τιποτα!!ξανα μου κανει το ιδιο!!οποτε πρεπει να εχει θεμα η συσκευη!!ειμαι τρελαμενη και θα απαιτησω με οποιονδηποτε τροπο αλλαγη συσκευης!!
  5. ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ COSMOTE..ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΡΤΑΣ ΣΙΜ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΚΟ..ΟΠΟΤΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΛΕΣ?ΕΧΩ ΑΠΟΚΛΕΙΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΑ (ΓΙΑ ΣΗΜΑ,ΓΙΑ ΚΑΡΤΑ)ΦΟΒΑΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΩ SERVICE ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΑ
  6. ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΤΟ SAMSUNG GALAXY A3 2017 ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΜΕ ΚΑΛΟΥΝ ΕΝΩ ΕΧΩ ΦΟΥΛ ΣΗΜΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΧΩ ΚΛΕΙΣΤΟ!ΑΛΛΑΞΑ ΚΑΙ ΚΑΡΤΑ ΣΙΜ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ!!ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ,,ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Η ΣΥΣΚΕΥΗ??ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΩ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙ Η SAMSUNG ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ,,ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΤΙ?? :(:(
×
×
  • Create New...