Jump to content

stavroschios79

Members
  • Δημοσιεύσεις

    2
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About stavroschios79

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 18

stavroschios79's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Φήμη

  1. Bayern7: Προσπαθω να βάλω την τελευταια έκδοση του Flyme (οπως και full reset...) αλλα δεν μπορώ. Πηγα να φτιάξω Flyme Account αλλα μου ζητάει καποιον κωδικο... Παω στο verify the mobile number.... μου ερχεται στο τηλ μου ενας 6ψηφιος κωδικος γινεται verify ...αλλα μετα παω να κανω reset..... και μου λεει οτι εβαλα λαθος κωδικο... Καποιος να μπορει να με βοηθησει??? Υποπτευομαι οτι υπαρχει μια πιθανοτητα να εχει βαλει καποιον κωδικο ο Κινεζος πωλητης? αν δεν μπορω να κανω τιποτα μπορει να μου πει καποιος πως μπορω να το ξαναεπαννεκινησω απο την αρχη το κινητο? Ευχαριστωωω
  2. Καλησπέρα σε όλους, Είμαι και εγω κάτοχος του meizu pro5 (αγορα απο Κινα), και θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής: - Εαν κάνω φουλ reset πάλι της συσκευής (μου εκανε εγγραφη ο Κινεζος.... για να διαπιστωσω για τα Ελληνικα...), τότε θα μπορώ να βάλω απο την αρχη μετά το Global? - Μου έρχονται συνεχώς ειδοποιήσεις στα Κινέζικα, για ανανεώσεις και αναβαθμίσεις, παρόλο που εχω επιλέξει μονο κύριες γλώσσες Αγγλικα-Ελληνικά. - Στο τομέα Ημερολόγιο, το έχω στα Ελληνικά, μου παρουσιάζονται οι μέρες "αλλαλούμ". Και άλλα διάφορα. Εάν ξανακάνω full reset [settings>About Phone > Storage > Factory Reset] την συσκευή θα μπορώ να τα αποφύγω τα παραπάνω προβλήματα? το κινητο έχει την Flyme:5.1.11.1A Android version: 5.1 (δεν μου ερχεται κατι για να κανω ανανεωση σε android 6.0.1).... Ευχαριστώ για την κατανόηση... p.s.Θα επανέλθω και με άλλες ερωτήσεις στο μέλλον.... :)
×
×
  • Create New...