Γεια σας,νέα κάτοχος του κινητού ,παρέλαβα σήμερα το Νexus 6P . Όταν το ενεργοποίησα άρχισε να κάνει ενημερώσεις ,να κατεβάζει τις εφαρμογες της google κτλπ. Δεν έκανα το update για 7.0. Δηλαδή έτσι κι αλλιώς δεν θα προλάβαινα,γιατί η μπαταρία αρχισε να πέφτει ταχυτατα μέχρι που έσβησε μόνο του μετά απο 15-20 λεπτά από τη στιγμή που το άνοιξα (αρχικά είχε γύρω στο 50%). Το έχω κλειστό στη φόρτιση τώρα. Είναι κάτι φυσιολογικό αυτό που συνέβη για μια καινούρια συσκευή ή ενδεχεται να υπάρχει θέμα με τη μπαταρία ;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.