Jump to content

Mnimonic

Members
  • Δημοσιεύσεις

    2
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About Mnimonic

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 18

Mnimonic's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Φήμη

  1. Καλησπέρα σας, αντιμετωπιζω κάποιο πρόβλημα με το κινητό μου Samsung Note 4 Edge SM-N915. Αρχικά να σημειώσω ότι το κινητό είναι εντός εγγύησης, και το πρόβλημα του κινητού μπορείτε να το δείτε στο ακόλουθο video: Πίο συγκεκριμένα ο "Γολγοθάς" μου ξεκινάει από τις 25/8/16 όπου πήγα το κινητό που στο service της Samsung και δήλωσα ότι το κινητό "κολλάει" και κάνει "επανεκκίνηση" μόνο του. Μετά από 2 ημέρες ενημερώθηκα ότι το πρόβλημα ήταν η κεντρική πλακέτα. Θεώρησα λοιπόν ότι ευτυχώς το πρόβλημα θα λυθεί. Μετά από 10 ημέρες αναμονής της πλακέτας, στις 8/9/16, παρέλαβα το κινητό επισκευασμένο αλλά το πρόβλημα παραμένει.... Ξαναπήγα λοιπόν στο service στις 12/9/16 και σήμερα (20/9/16) παρέλαβα το κινητό μου με την απάντηση ότι το πρόβλημα δεν το βρήκαν στο service άρα δεν υπάρχει πρόβλημα..... Τι μπορώ να κάνω για να βρω μια λύση? μήπως κάνω εγώ κάτι λάθος, μήπως τελικά έτσι κάνουν τα Android????? :p:!::cry::dance: Ευχαριστώ εκ των προτέρων PS#1 Σχετικό πρόβλημα αντιμετωπίζει πολύς κόσμος.... https://us.community.samsung.com/t5/Galaxy-Note-Phones/Backup-password-is-required-after-restart-instead-of-fingerprint/td-p/3360 PS#2 Προσπάθησα να ανεβάσω αντίστοιχο Post στο παραπάνω forum της Samsung αλλά στο login τρώω error 500.......... Τα συμπεράσματα δικά σας...... PS#3 To video τραβήχτηκε απο το παλίο μου iPhone 4: Εχει και αυτό την αξία του.......
×
×
  • Create New...