Μήπως είναι εύκολο ρε παιδιά να μου πείτε τον τρόπο γιατί δεν το έχω με αυτά. Έκανα μια προσπάθεια αλλά με το που το ανοίγω μου λέει πως η εφαρμογή έχει σταματήσει. Οπότε έκανα απεγκατασταση και περιμένω τη βοήθειά σας. Σε ταμπλετ lenovo που έχω όμως κάνει πολύ καλή δουλειά. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Έχω βάλει την v.4 εδώ κι αρκετές μέρες κι έχω παρατηρήσει γρηγορότερη κατανάλωση μπαταρίας. Αν πάω στην v.5 πρέπει οπωσδήποτε να κάνω επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων;
Καλημέρα. Δεν έχω μεγάλη εμπειρία στο fb. Έχω ένα λογαριασμό τον οποίο τον απενεργοποίησα για αρκετό καιρό. Τώρα που τον ενεργοποίησα πάλι, δεν μου εμφανίζει ποτέ που κάνουν like οι φίλοι μου. Εννοώ σε posts φίλων τους, όχι κοινών. Ξέρει κάποιος το λόγο;
Καλημέρα. Εμένα εδώ και δύο μήνες που το έχω το μόνο πρόβλημα ήταν το σβήσιμο της οθόνης στα καλά καθούμενα. Μετά την τέταρτη φορά που συνέβη, απενεργοποίησα την αυτόματη ρύθμιση της φωτεινότητας και δεν το έχει ξανακάνει. Τι να κάνουμε; Σιγά σιγά θα τις αφαιρέσουμε τις περισσότερες δυνατότητες....