Jump to content

gsifk

Members
  • Δημοσιεύσεις

    3
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About gsifk

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 18

gsifk's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Φήμη

  1. Λοιπόν τέλος τα αστεία με το πρόβλημα της μπαταρίας , η υπομονή μου εξαντλήθηκε !!!!! Δεν ξέρω αν για τη Κίνα ή για τον υπόλοιπο κόσμο θεωρείται ένα φθηνιάρικο κινητό που ξεπεράστηκε και η HOMTOM τώρα ασχολείται με τη προώθηση του καινούργιου μοντέλλου , αλλά ξέρω να πώ ότι εγώ αυτό αγόρασα , το εμπιστεύτηκα , το ποσό των 109 ευρώ που πωλείται δεν είναι καθόλου ασήμαντο για τις μέρες μας και στο φινάλε δεν μπορώ να πάρω άλλο. Εστειλα mail στη HOMTOM και μου έδωσαν την αστεία και πρόχειρη απάντηση να κάνω επαναφορά των εργοστασιακών ρυθμίσεων - που τίποτα δε γίνεται - απευθύνθηκα στην εδώ αντιπροσωπεία και λένε ότι δεν γνωρίζουν αυτό το πρόβλημα και μάλιστα ότι είμαι ο μόνος που το αναφέρω. Δηλαδή δεν έχει κανείς άλλος αυτό το πρόβλημα ?? δεν μπορεί , στο τέλος θα αισθάνομαι και τύψεις !!!! - παρένθεση ότι αναφέρεται από αρκετούς από διάφορες χώρες στη σελίδα της HOMTOM στο facebook. Εγώ ΑΠΑΙΤΩ να διορθωθεί και άμεσα , αρκετά καθυστέρησε και έχω ένα κινητό (κατά τά άλλα καλό) πλήν όμως άχρηστο και εκνευριστικό και πρέπει η επίσημη αντιπροσςωπεία εδώ αφου αντιπροσωπεύεται επίσημα να πάρει θέση και να μεσολαβήσει για να διορθωθεί το συντομότερο.
  2. Δεν νομίζω να φταίει κάποια εφαρμογή γιατί δεν του πέρασα καί πάρα πολλές αλλά και ούτε επικίνδυνες. Εχω διαβάσει όμως για το 7 PRO το ίδιο πρόβλημα με μπαταρία και μιλάνε ότι θα διορθωθεί με αναβάθμιση αλλά δεν ξέρω επίσημα ούτε αν ισχύει αυτό ούτε πότε θα το κάνουν.
  3. Το αγόρασα τέλη Απριλίου από εδώ με εγγύηση της αντιπροσωπείας στη Θεσσαλονίκη.Μετά από τρείς μέρες και αφού είχα κάνει το update και του φόρτωσα λίγες εφαρμογές και λίγα παιχνίδια άρχισε να χάνει η μπαταρία γρήγορα αλλά και χωρίς λόγο ακόμα και σε πλήρη αδράνεια (από βράδυ έως πρωί -35%) .Επικοινώνησα με Θεσσαλονίκη μου είπαν να το στείλω ,το έστειλα το είδαν και αμέσως μου το αντικατέστησαν με καινούργιο . Παρέλαβα το καινούργιο τη προηγούμενη εβδομάδα και αφού έκανα τα ίδια με το πρώτο ξανά τα ίδια με τη μπαταρία , πέφτει συνέχεια και το CPU SPY PLUS δεν δείχνει καθόλου Deep sleep αλλά δείχνει ότι δουλεύει συνέχεια το σύστημα ενώ έχω αδραναποιήσει τα πάντα από το Greenify .Εχω απογοητευθεί πλήρως δεν ξέρω τι να κάνω!!!!!!
×
×
  • Create New...