για οποιον ενδιαφερεται να βαλει e-sim αυτη ειναι η ιστορια μου...
Πάω σε κατάστημα της cosmote ζητάω e-sim για το smartwatch, μου την δίνουν, πληρώνω 9.90 την ενεργοποιώ στο smartwatch, μου κάνουν μία κλήση εκεί για να δω αν δουλεύει και πραγματικά δούλεψε, όλα καλά μέχρι εδώ. Κοιτάω το κινητό και παρατηρώ ότι δεν έχω δίκτυο, πανικός, μου λέει η υπάλληλος ότι μου έγινε αντικατάσταση διότι δεν μπορώ να έχω μία φυσική sim και μία e-SIM.
Με πίεση 19 και κατακόκκινος τους λέω ακυρώστε την e-SIM και δώστε μου νέα sim για το κινητό, εντάξει μου λένε αλλά θα ενεργοποιηθεί σε 6 ώρες, έτοιμος για εγκεφαλικό εγώ.
Τέλος πάντων το βράδυ στο σπίτι αφού ενεργοποιήθηκε μετά από 6 ώρες η κανονική sim στο κινητό, παίρνω τηλέφωνο την τηλεφωνική εξυπηρέτηση στην cosmote με την κρυφή ελπίδα να ξέρουν κάτι παραπάνω. Τους ρώτησα αν μπορώ να έχω μία φυσική sim και μία e-sim παράλληλα στο smartwatch, μου λένε όχι δεν γίνεται αυτό. Επειδή μετά εμένα κάτι με έτρωγε άρχισα να ψάχνω τα διάφορα προγράμματα της cosmote, μέχρι που ανακάλυψα ένα πρόγραμμα που λέγεται multiSIM.
Παίρνω την την cosmote και τους λέω ότι θέλω το συγκεκριμένο πρόγραμμα, δηλαδή να κρατήσω την φυσική sim στο κινητό μου και παράλληλα ότι θέλω μια e-SIM για το smartwatch μου, μου είπε εντάξει ότι γίνεται αυτό και έκανε τις διαδικασίες για την ενεργοποίηση και αποστολή σε μένα με κούριερ.
Το συμπέρασμα μου είναι ότι: δεν είναι όλοι οι υπάλληλοι στην cosmote ενήμεροι και δεν είναι όλοι το ίδιο ικανοί στην δουλειά τους.
Ελπίζω να βοήθησα.
https://www.cosmotesmartliving.gr/ένας-αριθμός-πολλές-συσκευές/