vasilis13kyv
Members-
Δημοσιεύσεις
48 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by vasilis13kyv
-
Samsung Galaxy Note 10 Plus
vasilis13kyv replied to ccypruss000's topic in Samsung Galaxy Note Series
Δυστυχώς το τηλέφωνο έχει πολλά θέματα μέ τον fingerprint sensor 1 το αναγνωρίζει Και 10 Όχι και ας έχω περάσει από 2 φορές τον κάθε αντίχειρα -
Samsung Galaxy Note 10 Plus
vasilis13kyv replied to ccypruss000's topic in Samsung Galaxy Note Series
Καλή σου ημέρα , και εγώ πρώην κάτοχος P20 PRO και μπορώ να σου πω ότι από θέμα μπαταρίας το P20 είναι καλύτερο σε σχέση με το ΝΟΤΕ 10+ αλλά πρέπει να λάβεις υπόψιν σου ότι το NOTE 10+ έχει να διαχειριστεί αρκετά μεγαλύτερη οθόνη με μεγαλύτερη ανάλυση χωρίς αυτό να σημάνει ότι δεν έχει καλή αυτονομία , έμενα μου βγάζει άνετα την ήμερα με σχετικά βάρια χρήση αλλά έχοντας απενεργοποιημένο το AOD. -
Samsung Galaxy Note 10 Plus
vasilis13kyv replied to ccypruss000's topic in Samsung Galaxy Note Series
ΑΑ ΟΚ σε ευχαριστώ πολύ -
Samsung Galaxy Note 10 Plus
vasilis13kyv replied to ccypruss000's topic in Samsung Galaxy Note Series
Καλημέρα σας !! εγκατέστησα το Samsung Kies στο Laptop αλλά το τηλέφωνο δεν συνδέεται ... έχει και κάποιος άλλος το ίδιο πρόβλημα ?? -
To dark mode κάποιων εφαρμογών δεν έχει σχέση με τι έχεις επιλέξει να είναι το mode στην συσκευή σου, είναι ανεξάρτητη λειτουργεία ----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- To dark mode κάποιων εφαρμογών δεν έχει σχέση με τι έχεις επιλέξει να είναι το mode στην συσκευή σου, είναι ανεξάρτητη λειτουργία
-
Το security patch του μαιου λεει ,244MB αλλα δεν νομιζω να ειναι μονο αυτο γιατι συνηθως οταν ειχα NEXUS της Google τα security patces δεν ξεπερνούσαν τα 35-45MB
-
Και εγώ εκανα hard reset στην 195 αλλά η μπαταρία είναι οπως ηταν πριν, μην πω και καλύτερη με την 203 !!!!
-
Είχα γράψει τις προάλλες οτι μετα την αναβάθμιση στην 203 ειχα 10-15% μειωμένη μπαταρία ... τώρα μετά απο μερικές ημέρες χρήσης και χωρίς να εχω αλλάξει κάτι στην διαχείρηση του κινητού διαπιστώνω οτι η αυτονομία της μπαταρίας και η διαχείρηση της απο το τηλέφωνο ειναι πολύ καλύτερη απο την 195 !!! Θα πρέπει να αφήσουμε για λίγες ημέρες το AI να κάνει την δουλειά του και να μην βιαζόμαστε !!!!
-
Σε P20 Δέν ξέρω φίλε μου , μην σε πάρω στο λαιμό μου !!!
-
Ο καλύτερος Adaptor είναι της HTC , είναι ακριβός αλλά κάνει την διαφορά !!!! https://gr.mobilefun.com/official-htc-usb-c-to-3-5mm-digital-audio-adapter-grey-67405
-
Με την 203 απο χθές το βράδυ βλέπω την μπαταρία να χάνει πιο γρήγορα ποσοστά απο την 195 , χωρίς να εχω αλλάξει τον τρόπο διαχείρισης του κινητού !!!!!!!!!!!!!
-
Καλημερα.Για ποια εφαρμογη καιρου μιλας Για το TODAY WEATHER ----- προσθήκη μηνύματος 2 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- https://play.google.com/store/apps/details?id=mobi.lockdown.weather&hl=en
-
Καλημέρα , ναι ειναι επί πληρωμή αλλά πίστεψε με το αξίζει , ειναι πάρα πολύ αξιόπιστες οι προβλέψεις , εγώ χρησιμοποιώ ως data source τήν πρώτη επιλογή καιρού αλλά και το dark sky ως data source είναι αξιόπιστη , αυτές οι 2 επιλογές είναι οι καλύτερες
-
Χαίρεται , το Today Weather ειναι πάρα πολύ καλό και πάρα πολύ αξιόπιστο !!
-
Δυστυχως η Huawei ειναι απαράδεκτη στις αναβαθμίσεις της και μάλιστα σε ναυαρχίδες συσκεύες της που τίς εχουμε πληρώσει τόσα χρήματα , η one plus εχει αναβαθμίσει σε 9 pie το one plus 6 εδώ και 2 μήνες , ας ελπίσουμε να ερθει σύντομα και σε εμάς , kατά τα αλλα η συσκευη ειναι σπουδαία !!!!!
-
Οχι δυστυχώς είναι default ρύθμιση απο την εταιρεία και δεν μπορείς να κάνεις κάτι .......
-
Δοκιμάστε και το 'TODAY WEATHER' είναι πάρα πολύ καλή, και απο data source το weather company η το dark sky τα πιό ακριβή
-
Παρολες τις τελευταιες αναβαθμισεις , συμπεραλαμβανομενης και της 156 τα προβληματα που εχει με εφαρμογες της Google και ειδικα με το smart unlock δεν λυθηκαν !!! Ας ελπισουμε με το Android pie 9 και το EMUI 9 να λυθουν
-
Ρε παιδιά διαβάζω απο πολλούς οτι εχετε παρει την αναβαθμιση 131 , εγώ και πολλοί αλλοι ακόμα τπτ , το τηλέφωνο ειναι αγορασμενο απο puplic , παίζει ρόλο η χώρα αγοράς ? εμένα το τηλέφωνο δεν αναγνωρίζει πλέον τα ζώα στις φωτό ετσι ξαφνικά ....... ξέρει κανεις κατι για αυτο?
-
Ευχαριστω πολυ , το εκανα και δουλευει αλλα δεν πιστευω οτι θα ειναι και μονιμη λυση στο προβλημα, εχω μιλησει με την εταιρεια και το επαιζαν κινεζοι , οτι φταιει η google κλπ, με εβαλαν και εκανα reset την συσκευη , δουλεψε για μια ημερα και μετα παλι τα ιδια, και μου ζητησαν να παω την συσκευη στο service μη παραδεχόμενοι οτι ειναι bug του δικου τους sw, τελος παντων πιστευω σε καποια μελλοντικη αναβαθμιση να το φτιαξουν. ----- προσθήκη μηνύματος 35 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Ευχαριστω πολυ , το εκανα και δουλευει αλλα δεν πιστευω οτι θα ειναι και μονιμη λυση στο προβλημα, εχω μιλησει με την εταιρεια και το επαιζαν κινεζοι , οτι φταιει η google κλπ, με εβαλαν και εκανα reset την συσκευη , δουλεψε για μια ημερα και μετα παλι τα ιδια, και μου ζητησαν να παω την συσκευη στο service μη παραδεχόμενοι οτι ειναι bug του δικου τους sw, τελος παντων πιστευω σε καποια μελλοντικη αναβαθμιση να το φτιαξουν.
-
Έχω το κινητό εδώ και 2 μήνες περίπου, έχει πάρα πολύ καλή οθόνη είναι γρήγορο και έξυπνο, πολύ καλό ήχο απίστευτη κάμερα και ειδικά για βραδυνές λήψεις εντάξει ο Launcher της Huawei δεν... Αλλά έχω βάλει τον Pixel και όλα οκ, έχει ένα θέμα με το smart lock της Google και γενικά με τα widget's της Google όπως με τα bookmarks του chrome, αν έχει και κάποιος άλλος το ίδιο θέμα ας μου πει, ευχαριστώ
