Jump to content

vasilis70

Members
  • Δημοσιεύσεις

    5
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About vasilis70

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 7

vasilis70's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Φήμη

  1. Ευχαριστώ. Αυτό θα το κάνω, αλλά δεν κατάλαβα τι εννοείται να επιμένω, να στέλνω mail στο paypal για να επιταχύνουν τις διαδικασίες? ή η διαδικασία είναι συγκεκριμένη και θα περιμένω μερικές μέρες για το refund.
  2. Είμαι και εγώ θύμα των χαμένων πακέτων της singpost με παραγγελία απο 19/5 απο το to2c. Έκανα dispute, claim, μου ζήτησαν επιπλέον στοιχεία, έστειλα tracking history απο track 17 και elta και περιμένω. Ζήτησα υποστήριξη απο το to2c και μου έστειλαν mail να περιμένω άλλες 2-3 εβδομάδες και αν δεν παραλάβω θα μου δώσουν αυτοί refund. Στην περίπτωση αυτή όμως θα χάσω το claim. Εννοείται ότι δεν θα περιμένω αλλες 2-3 εβδομάδες (όπως λέει το to2c) και θα περιμένω να ολοκληρωθεί το claim με refund απο το paypal. Συμφωνείτε ? Ρωτάω γιατί πρώτη φορά κάνω dispute.
  3. Και εγώ μία απο τα ίδια (παραγγελία απο to2c 19-5-2016) Destination Country - Greece: (+30) 800-11-82000 Go to official website 2016-05-28 14:54,SEND ITEM ABROAD, SINGAPORE Origin Country - Singapore: 0065 / 6841 2000 Go to official website 2016-05-31 06:43,Arrival at Destination Post (Country: GR), - 2016-05-28 06:54,Despatched to overseas (Country code: GR), - 2016-05-26 06:54,Received from Customer, - Στα ΕΛΤΑ έχουν μόνο αυτή την ειδοποίηση: Κατάσταση Ημερομηνία Ώρα Περιοχή ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ 28-05-2016 14:54 ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗ δεν έχουν ειδοποίηση ότι έφτασε ποτέ στην Ελλάδα. Απο το to2c μου λένε να περιμένω λίγο ακόμα. Περιμένων άδικα? Να ζητήσω refund? Είναι δυνατό να καθυστέρησαν τόσο πολύ?
×
×
  • Create New...