Αγαπητέ Χρήστη,
Όπως σας είπαμε και σε άλλο φόρουμ, για να λάβετε κάποιο μήνυμα από την υπηρεσία μας, είτε μέσω αυτής, θα πρέπει ο αριθμός αυτός να καταχωρηθεί στην ιστοσελίδα που διατηρεί η εταιρία μας με διεύθυνση http://www.ellinespadou.com.
Η εταιρία μας στην προσπάθεια της να προστατέψει τους καταναλωτές από κακόβουλες ή εκ παραδρομής εγγραφές θέσπισε μια πολιτική ασφαλείας που δεν είναι άλλη από το να αποστέλλονται ενημερωτικά μηνύματα σε κάθε αριθμό κινητού τηλεφώνου που δηλώνεται στην υπηρεσία 54122.
Με αυτό τον τρόπο ο ιδιοκτήτης του αριθμού κινητού τηλεφώνου ενημερώνεται για την καταχώρηση του αριθμού και σε περίπτωση που δεν έχει κάνει ο ίδιος την εγγραφή αυτή ή την έκανε από λάθος μπορεί να μας ενημερώσει και να προχωρήσουμε στην διαγραφή του από την υπηρεσία μας.
Για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε σε διαγραφή του αριθμού κινητού τηλεφώνου θα πρέπει να ακολουθήσετε ένα από τα παρακάτω βήματα:
α) Να μας αποστείλετε στο email info@ellinespadou.com τον αριθμό κινητού τηλεφώνου που επιθυμείτε για διαγραφή,
β) Να καλέσετε στο 2112340278 οποιαδήποτε στιγμή και να ακολουθήσετε τις ηχητικές οδηγίες για να διαγραφείτε,
γ) Να καλέσετε στο 2112340278 και να επικοινωνήσετε με αντιπρόσωπο μας ώστε να σας διαγράψει. Οι αντιπρόσωποι μας είναι στη διάθεση κάθε Δευτέρα-Παρασκευή, 09:00-21:00.
Όπως σας ενημερώσαμε και παραπάνω, εκτός από τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε κακόβουλη εγγραφή (περιπτώσεις κακόγουστου αστείου) υπάρχει πάντα και η περίπτωση ένας χρήστης κατά την εγγραφή του να συμπλήρωσε λάθος τον δικό του αριθμό τηλεφώνου με αποτέλεσμα να λάβει δυστυχώς άλλος συνδρομητής κινητής τηλεφωνίας ενημερωτικό μήνυμα της υπηρεσίας μας.
Σ' αυτό το σημείο θέλουμε να σας θυμίσουμε πως η χρέωση δεν γίνεται από εμάς, αλλά από την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας που συνεργάζεστε, για την όποια χρήση της υπηρεσίας μας έχετε κάνει. Τα εισερχόμενα μηνύματα είναι όλα δωρεάν. Τα όποια μηνύματα στείλατε προς το 54122 έχουν χρέωση 2,48 ευρώ, όπως το ανέφερε και στους όρους χρήσης που έχουν σταλεί με μήνυμα στο κινητό σας τηλέφωνο.
Τέλος θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, πως είναι αδύνατο να στέλνει η εταιρία μας μηνύματα σε τυχαίους αριθμούς, διότι χρεωνόμαστε για κάθε εξερχόμενο μήνυμα. Όπως καταλαβαίνετε ακολουθώντας αυτή την τακτική το κόστος θα ήταν απαγορευτικό και θα καθιστούσε την υπηρεσία μη επικερδή. Επίσης, για να λάβετε κάποιο μήνυμα από τον πενταψήφιό μας, η διαδικασία έχει ως εξής: 1. Μήνυμα φεύγει από τον διακοσμητή σερβερ της εταιρίας μας προς την εταιρία κινητής τηλεφωνίας όπου και είμαστε συνδεδεμένοι 2. Το συγκεκριμένο μήνυμα το παραδίδει η εταιρία κινητής τηλεφωνίας στον τελικό χρήστη. Όπως αντιλαμβάνεστε, οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας με τα συστήματα των οποίων έχουμε εσωτερική τεχνική διασύνδεση για να λαμβάνετε μηνύματα από τον πενταψήφιό μας, έχουν ειδικά φίλτρα και δεν μας επιτρέπουν από τεχνικής πλευράς να στείλουμε μαζικά μηνύματα (spam), οπότε είμαστε περιορισμένοι ακόμη και από τεχνικής πλευράς (εκτός από οικονομικής).
Για οτιδήποτε άλλο χρειαστείτε, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, ή και να το δημοσιεύσετε σε ανοιχτό φόρουμ. Η εταιρεία μας, λειτουργεί σεβόμενη την Ελληνική και Ευρωπαϊκή νομοθεσία, και ως εκ τούτου, δεν έχουμε να κρύψουμε τίποτα από κανέναν.
Με εκτίμηση,
Teligron LTD
Τάρσου 14 Ανθούπολη, Λευκωσία 2305 Κύπρος
(+30) 2112340278
email: info@teligron.com