Για 15 χρόνια περίπου δουλεύω κινητά της Nokia, μιας και τα θεωρούσα και πολύ καλά τεχνολογικώς, αλλά και τα πλέον εύχρηστα. Είχα το E7 για πάνω από δυόμιση χρόνια και ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος!! Όλα αυτά μέχρι τη στιγμή που το έδωσα στο service της Nokia γι' αντικατάσταση της θύρας USB, μιας και παρουσίασε πρόβλημα και σταμάτησε να δουλεύει. Μετά από δυο βδομάδες που το κράτησαν, λέγοντας ότι περιμένουν ανταλλακτικό και ότι το πρώτο ανταλλακτικό που ήρθε ήταν ελαττωματικό και παρήγγειλαν δεύτερο, τελικώς μετά από δικό μου τηλεφώνημα μ' ενημέρωσαν ότι κάηκε η πλακέτα και έχει μπλοκάρει. Εν ολίγοις το κατέστρεψαν. Εννοείται ότι ποτέ δε παραδέχτηκαν το λάθος τους (αυτά συμβαίνουν είπαν) και ποτέ δε βρέθηκε υπεύθυνος της Nokia στην Ελλάδα, εκτός από τον υπεύθυνο του υποκαταστήματος με τον οποίο μίλησε ο τεχνικός για την αποζημίωση μου. Η δε Microsoft, που θεωρητικά της ανήκει πλέον η Nokia, δε δίνει δεκάρα για τους κατόχους κινητών. Μ' ένα απλό τηλεφώνημα στα κεντρικά γραφεία της στην Ελλάδα, θα διαπιστώσετε ότι υπάρχουν δεκάδες επιλογές πλήκτρων και ούτε μια για προβλήματα στη κινητή τηλεφωνία ή έστω γραμμή παραπόνων. Όσο δε για την αποζημίωση μου, το αντικατέστησαν με ένα Lumia 520 (κατ' εμένα κατώτερο του Ε7) με λογισμικό windows (ίσως το πιο δύσχρηστο λογισμικό κινητής τηλεφωνίας που υπάρχει) και κατάφερα να το δουλέψω (μόνο για τα βασικά μιλάμε) με βίντεο οδηγιών από το YouTube. Φυσικά θα μπορούσα να επιμείνω, να απειλήσω με μηνύσεις κλπ. και να μου δώσουν ένα καλύτερο κινητό. Πλέον όμως δε μ' ενδιαφέρει. Όλα τα νέα smartphones της Nokia δουλεύουν δυστυχώς με Windows, από άποψη μεγέθους όσο πάνε και μεγαλώνουν με αποτέλεσμα να θυμίζουν λιγότερο κινητό και περισσότερο παντόφλα (που με κάνει ν’ απορώ με όσους τα κρατάνε αν έχουν το τσαντάκι του Σπορτ Μπίλυ, γιατί σε τσέπες δε χωράνε) και εκτός των άλλων ξενέρωσα τόσο με τη Nokia που δε πρόκειται να ξαναγοράσω κινητό της και φυσικά ούτε λόγος πλέον για το service της.