Δυστυχως δεν απαντανε στον αριθμο αυτο, μαλλον λογω Αυγουστου εχουν κλεισει.
Αυτο που με ενοχλει ειναι οτι απο την Samsung μου λενε οτι δεν εχουν ενημερωθει για κατι τετοιο και οτι ειναι ανοιχτο και απο την αλλη δεν μου δινουν μια σαφη απαντηση για το τι συμβαινει.
Πες μου ρε αδελφε ειναι κλειστο περιμενε απο Δευτερα.
Αλλα αντ αυτου λενε εχουμε προωθησει το αιτημα σας, θα σας παρει καποιος υπευθυνος κτλ κτλ
Και επειδη το προβλημα που εχει η μηχανη δεν ειναι αμεσα αντιληπτο(πρεπει να μεινει καποια λεπτα αναμμενη,μπορει και παραπανω για να παρουσιαστει) φοβαμαι οτι θα την παρω οπως την εστειλα και θα χει και συνεχεια..
Παντως ειναι παρηγορο αυτο που λες για την εξυπηρετικοτητα και την τιμιοτητα τους.Μου δινεις μια ελπιδα!
Απο Δευτερα λοιπον και βλεπουμε...
Δηλαδη εσενα σου ειπαν να την ξαναστειλεις;
Πρεπει να το τραβαμε μεχρι τελους και να μην τους αφηνουμε ετσι γιατι και οι εποχες εχουν αλλαξει οπως επισης τα μεσα τυπου Συνηγορος Καταναλωτη,ΙΝΚΑ κτλ φαινεται να κανουν καλη δουλεια
Καλη τυχη και καλα ξεμπερδεματα και σε σενα, και θα ενημερωσω για τις εξελιξεις ειτε ειναι αυτες θετικες ειτε αρνητικες..