Όριστε το λινκ απο τον πωλητή:http://www.aliexpress.com/item/Original-THL-T11-MTK6592-Octa-Core-Mobile-Phone-Android-Smartphone-5-0-Inch-HD-IPS-2GB/1739077952.html Λοιπόν ας καταθέσω τις μέχρι τώρα εμπειρίες μου.Του έστειλα 3 -4 mail στον λογαριασμο του αλλα φαινόταν οτι είναι offline.Τον πέτυχα σήμερα το πρωί και μίλησα απευθείας μαζί του μέσω chat.Του είπα το πρόβλημα και μου ζήτησε να δεί το βίντεο (απο mediafire), δεν απάντησε ξανά, μονο όταν τον ρώτησα τι θα γίνει με το κινητό μου είπε οτι θα το στείλει για επισκευη(I can help you repair it).Ζήτησα refund και ειπε οτι δεν δέχεται στην αρχή και οταν του εστειλα αυτό:
Buyer's Rights
If your purchase is not as described or is of a low quality, you can return the item to the seller and get a full refund, or you can keep the item & agree a refund with seller (according to the seller's set of returns guarantees) before order completion.
Τότε συμφώνησε με την προυπόθεση να στέιλω την συσκευή.Δεν έχω κάνει καμια ενέργεια ακόμα (εχω 41 ημέρες Order completion)
Τα συμπεράσματα μου εως τώρα είναι οτι υπάρχει απάντηση μέσω chat μόνο.Τα email που του έστειλα απάντησε μετά απο τρείς ημέρες και επίσης η συννένοηση βγαίνει με το <<τσιγκέλι>> απαντάει μονολεκτικά αλλα απαντάει.