Καλησπέρα!
Εδώ και κανά δίμηνο ταλαιπωρούμε με τον ΟΤΕ και είπα να το μοιραστώ και μαζί σας μέσω του forum σας διότι είμαι σε απόγνωση...
Έκανα αίτηση για νέα γραμμή τηλεφώνου στον ΟΤΕ και στο εντωμεταξύ πήγα και σε κατάστημα ΟΤΕ να κάνω αίτηση να πληρώνεται ο λογαριασμός μέσω της πιστωτικής μου κάρτας.
Στο κατάστημα μου είπαν ότι λογικά ο πρώτος λογαριασμός δεν θα χρεωθεί στην πιστωτική κάρτα οπότε καλό θα ήταν είτε να περιμένω να λήξει για να δω τι θα γίνει είτε να προχωρήσω σε πληρωμή.
Με την έκδοση λοιπόν του πρώτου λογαριασμού μου (149€) προχώρησα απευθείας σε πληρωμή διότι δεν ήθελα να ρισκάρω να λήξει και να πρέπει να τρέχω μετά να τον πληρώσω σε κάποιο κατάστημα ή να μου το κόψουν.
Με την λήξη του όμως 3 μέρες μετά είδα ότι χρεώθηκε και η κάρτα μου άλλα 149€.
Πήρα απευθείας την eurobank και μου είπαν πως δεν έχει να κάνει με εκείνους το θέμα και ότι πρέπει να το λύσω με τον ΟΤΕ.
Παίρνω τον ΟΤΕ και μου λένε ότι εκείνοι δεν επιστρέφουν χρήματα, δεν κοιτάνε τις πληρωμές τους (ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΔΥΝΑΤΟΝ) και ότι το μόνο που μπορώ να κάνω είναι αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω τραπέζης (το μπαλάκι στην τράπεζα...).
Ξαναπαίρνω την τράπεζα και μου ξαναλένε πως η εντολή φεύγει από τον ΟΤΕ.
Ξαναπαίρνω τον ΟΤΕ και συνεχίζουν να μου λένε τα ίδια....
6 φορές έγινε αυτό... Με έκαναν μπαλάκι ο ένας στον άλλο 6 φορές...
Άκρη δεν βγήκε καμία..
Προχώρησα σε γραπτά παράπονα και στους μεν και στους δε.
Ο ΟΤΕ με κάλεσε και μου είπε πως δεν θα τα χάσω τα χρήματα μου, πράγμα το οποίο το γνωρίζω, και ότι θα μου τα πιστώσουν, οπότε κάθε επόμενος λογαριασμός θα βγαίνει αρνητικός μέχρι να μηδενίσει.....Το πάγιο μου είναι γύρω στα 27€ οπότε σε κανά 6μηνο θα έχει μηδενίσει.
Εγώ όμως εξακολουθώ να ζητάω τα χρήματα μου πίσω διότι δεν έχω επιπλέον 149€ να πληρώσω την πιστωτική.
Η απάντηση ήταν ότι μόνο αυτό μπορούν να κάνουν. Να κόψω δηλαδή το λαιμό μου και να βρω αυτά τα 149€ για να πληρώσω την κάρτα.
Η δε τράπεζα προσπάθησε δε λέω. Μου έστειλαν γραπττή απιστολή και μου είπαν ότι έχω 2 επιλογές. Η μία είναι να περιμένω να μηδενίσει και η άλλη να πάω σε κατάστημα να πάρω τα χρήματα μου.
Φυσικά πήγα σε κατάστημα και τα ζήτησα πίσω! Το αποτέλεσμα??? Με είχαν 1 ώρα εκεί και έψαχναν να βρουν πως να κόψουν πιστωτικό.
Έκαναν 3 τηλεφωνα να βρουν τον τρόπο και στο τέλος μου είπαν ότι δυστυχώς δεν υπάρχει τρόπος να κόψουν πιστωτικό.... δεν τους άφηνε το σύστημα.....!!!!!
Και τους λέω και εγώ τι να κάνω????????? Χρωστάω αυτή την στιγμή 149€, δεν έχω παραπάνω λεφτά να πληρώσω τα έξτρα 149€ που με το έτσι θέλω μου πήρε ο ανοργάνωτος ΟΤΕ και θα χρεωθώ και τους τόκους.....
Ε λοιπόν σήμερα 16 Ιουνίου, είμαι χρεωμένη με 149€ που δεν έχω να δώσω διότι δυστυχώς ίσα ίσα βγαίνει ο μήνας μου, χρεώθηκα ήδη και σχεδόν 5€ σε τόκους και συνεχίζουμε......
Ο ΟΤΕ δεν μπορεί να βγάλει από το ταμείο του χρήματα!!!!!!
Προχώρησα λοιπόν με τον συνήγορο και ο Θεός βοηθός.
Κοροϊδία σε όλο της το μεγαλείο από τον περίφημο ΟΤΕ. Συγχαρητήρια για την καταπληκτική εξυπηρέτηση πελατών...
Α! Και εννοείται πως η σύνδεση μου είναι για τα πανηγύρια.... Έχω δηλώσει βλάβη 5 φορές και ακόμα περιμένω τηλέφωνο να μου κλείσουν ραντεβού....
Αν ήξερα την ταλαιπωρία που θα πέρναγα, την κοροϊδία και το πόσο χάλια κάλυψη έχουν όχι ΟΤΕ-ΠΟΤΕ!!!!
Μην μπω και στην διαδικασία να αναφερθώ και σε ψυχική οδύνη.........
Βασιλική