Αυτο ειναι τελικα το καλο των Φορουμς..Να υπαρχουν πολλες αποψεις και γνωμες, τεκμηριωμενες η και οχι, αλλα παντα πολλες, που βοηθουν στις σωστες τελικες αποφασεις..
Υπαρχουν ομως, επισης παντα, καποιοι κανονες η κριτηρια, βασει των οποιων οι υποψηφιοι αγοραστες κατηγοριοποιουμαστε..
Η κατηγορια των Κολλημενων..(σε μαρκες, μπραντες, συμβολα (υποτιθεμενα) κυρους και προβολης). Λειτουργουν, ανεξαρτητα απο τιμες.
Η κατηγορια αυτων που λειτουργουν, αποκλειστικα και μονο, με την τιμη. Το φθηνοτερο και τελειωσε.
Η κατηγορια (των παραπανω ψαγμενων) που αποζητουν την καλυτερη σχεση Ποιοτητας - Τιμης - Υποστηριξης.
Η τελευταια κατηγορια, γινεται πιο ενδιαφερουσα και τελικα αποδεικνυεται και πιο σωστη. Αρκει στην οποιαδηποτε συγκριση να χρησιμοποιουνται, οι ιδιες παραμετροι. Αν συγκρινονται ιδια προιοντα, με ιδια χαρακτηριστικα, με ιδια αναγνωρισιμοτητα, με ιδια ποιοτητα κατασκευης, εχοντας παρει ιδιες κριτικες και αξιολογησεις, εχοντας την ιδια παρουσια στον χωρο, με τον ιδιο τροπο πωλησης, με την ιδια αντιμετωπιση μετα απο την πωληση, με την ιδια εγγυηση και τελος με την ιδια τιμη.
Αν λειτουργουν ΟΛΑ τα ΠΑΡΑΠΑΝΩ και τελικα τα προιοντα ΑΝΗΚΟΥΝ στην ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. η ΤΕΛΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ειναι ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΗ..
Ο τελικος καταναλωτης,σημερα με τα μεσα που του παρεχονται, μπορει ευκολα να αποφασισει. Αρκει να ενταχθει στην οποιαδηποτε κατηγορια επιθυμει (με τα οποια δικα του κριτηρια). Δεν μπορει να κοροιδευτει πλεον, απο τσαρλατανους που δεν ειδαν τον ανταγωνισμο. που δεν θελουν να παραδεχτουν, που προσπαθουν να τον οδηγησουν σαν προβατο στο ""καλυτερο"'δικο τους.
Και στην τελικη, ο σημερινος υποψηφιος αγοραστης δεν μπορει να χρησιμοποιησει το επιχειρημα ""δεν ηξερα, δεν γνωριζα""