barcelonistas
Members-
Δημοσιεύσεις
601 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by barcelonistas
-
Χμμμμ ενδιαφέρον. Επίσης έχει 2 μέρες κάνει τρελό drain το Google play. Χωρίς να κατεβάζει αυτόματα, χωρίς ενεργοποίημενο project, χωρίς άδειες! Στάλθηκε από το GM1913 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δε με αφήνει με τοπική αναβάθμιση μιας και είναι παλαιότερη έκδοση Στάλθηκε από το GM1913 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Λες ε? Αν την κατεβάσω κ την περάσω από πάνω θα έχω πρόβλημα? WiFi χρήση κάνω με Auto φωτεινότητα 45-50% αλλά ναι έχω GPS για το ρολοι, ανοιχτά Bluetooth, και φουλ Facebook, messenger! Στάλθηκε από το GM1913 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δεν είναι η πρώτη φορά Συνήθως από 100% πάει αμέσως 97%. Γενικά δνε έχω πολύ καλά sot. Δύσκολα ξεπερνάω τις 5 ώρες. Η rom είναι αυτή! Στάλθηκε από το GM1913 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Έχει τύχει σε άλλον αυτό που θα περιγράψω? Βγάζω το κινητό στο 100% και αμέσως πάει 95%. Τι διάολο.? Στάλθηκε από το GM1913 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ωχχχ δηλαδή μια από τα ίδια η μπαταρία? 5 ώρες sot με το ζόρι? Πφφφ Ναι δεν βγάζεις άκρη, refund κ ξανά δεν κάνω παραγφςαπο εκεί. Άξιζε τον κόπο
-
Χρήστες που ήρθαν από 7pro θα ήθελα μια γνώμη? Κυρίως στο θέμα κάμερας κ μπαταρίας! Κ πόσο χαλάει ή όχι το punch hole. Στάλθηκε από το GM1913 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Η επιλογή αυτή δεν περνάει τελωνείο. Κ ηταν υτη που επέλεξα. Αν οπότε το στείλει τελικά (και αν) με αυτή η μέθοδο θεωρητικά είμαι καλυμμένος. Όσο για την παραγγελία περιμένω να πάει Δευτέρα - Τρίτη να δούμε την εξέλιξη! Στάλθηκε από το GM1913 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Και τελωνείο να περάσει πάλι η τιμή είναι απίστευτη. Στα 270€ να περάσει 100 ευρό τελωνείο. Αλλά όπως λες μάλλον είναι λαθος. Θα δείξει!
-
Σε live chat με gearbest μου επισήμανε ότι είναι εξωτερικός πωλητης 100% αξιόπιστος ομως, γι αυτό κ είναι στο gearbest. Τι να πω ίδωμεν!
-
Μέθοδος αποστολής είχε priority line χωρίς έξτρα χρέωση. Θα δείξει από Δευτέρα
-
Ναι ήρθε επιβεβαίωση στο email. Είναι σκ ίσως γι αυτό δεν προχωράει. Είναι σε φάση αποστολής! Όντως to good to be True
-
Κατά πάσα πιθανότητα είναι παπατζα. Αλλά τι έχεις να χάσεις. Έκανα παραγγελία κ εγώ με PayPal! Επίσης το mi10 το έχει 160€. Το πολύ πολύ να μας γυρίσουν τα λεφτά. ΥΓ το απλό το 8αρι το έχει 602€ χαχα
-
δες λιγο τα μηνυματα σου
-
Πλάκα κάνεις? Απ ότι βλέπω είναι κομπλε. Κ priority direct. Λες να το χτυπήσουμε? Ή θα μας αλλάξει το ποσό?
-
Παρότι δείχνει να μην έχει εφαρμογες να τρέχουν στο παρασκήνιο, έχασε 5% χωρίς να το ανοίξω. Πολύ δεν είναι?
-
Η gcam στη selfie νομίζω είναι πολύ καλύτερη. Έως αναφορά τις νυχτερινες, θα συμφωνισω ότι δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορςς. Θα ήθελα να τα πηγαίνει καλύτερα η gcam. Βγάζει λίγο ξεπλημενα τα χρώματα στο nigh Mode, κ ο φωτισμός στις λάμπες πχ δεν βγαίνει καλά. Περιμένω να δω στην gcam7 που δεν είναι ακόμα stable, αν θα βελτιωθεί. Οι πρώτες με stock, οι 2ες με gcam Βέβαια το κακό με τη gcam είναι ότι δε μπορείς να παίξεις με τους φακούς. Στάλθηκε από το GM1913 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μου κολλάει απίστευτα ο Chrome. Ούτε skroll down δε μπορώ να κάνω. Εκνευριστικό! Στάλθηκε από το GM1913 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Βάλτο στο κουτί του κινητού, τύλιξε το με κάνα πανί ή κάμμια φουσκαλα, βάλτο σε μια σακούλα με σελοτειπ κ είσαι έτοιμος! Το κανα κ εγώ 2 φορές! Στάλθηκε από το GM1913 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Του ήπια το αίμα σήμερα με χρήση WiFi. Πολύ καλά τα πήγε! Στάλθηκε από το GM1913 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Άρα αυτό λέμε. Ότι θέλει adb commands. Όπως είχα κάνει στο Samsung. Ωραία θα το κάνω το απόγευμα! Στάλθηκε από το GM1913 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Το κανα! Τώρα μαλιστα! Swipe left.... Recent apps. Σβέλτο!
-
Θέλει commands για να χαθουν τα buttons. Πως το έκανες εσύ? Στάλθηκε από το GM1913 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δε μπορώ να συνηθίσω με τίποτα τα gestures! 9/10 φορές αντί να ανοίξω το multitasking, πάω στην αρχική οθόνη! Υπάρχει δυνατότητα να περάσω πχ fluid navigation? Το είχα κάνει παλιότερα στο s9 μου, με εντολές adb ώστε να φύγουν τα navigation buttons? Γίνεται στο εργαλείο μάς.? Στάλθηκε από το GM1913 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
επιτελος Τελος ! μου εφαγε ολο το απογευμα ! set up απο την αρχη ! το ξεζουμισα ! εκανα ολες τις ρυθμισεις μου , κ τωρα φορτιζει ! για να δουμε απο θεμα μπαταριας τι πιανει ! παντως εχω να πω οτι τα gestures στης samsung προσωπικα , ειναι τα καλυτερα! ειδικα οταν θελεις να ανοιξεις το multitasting , κανεις απλα left swipe up , σε μας , τρωω πολλες φορες ακυρο ! σταμτατησα να το χρησιμιποιω , κ απλως βγαινω στην αρχικη σελιδα κ επιλεγω αλλη εφαρμογη ! ευτυχως το ανοιγμα ειναι αστραπη!
