Jump to content

johanio

Members
  • Δημοσιεύσεις

    12
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About johanio

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 7

johanio's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Φήμη

  1. Καλησπέρα, προερχόμενος από το LG G2 έχω συνηθίσει το double tap για κλείδωμα/ξεκλείδωμα οθόνης. Ξέρετε καμιά αξιόπιστη εφαρμογή που να το κάνει αυτό στο S7?
  2. Καλησπέρα, γνωρίζω ότι μιλάμε για δύο εντελώς διαφορετικής τάξης συσκευές. Παρ' όλα αυτά θα ήθελα την γνώμη σας κυρίως από κατόχους του S7 αν πραγματικά αξίζει η υπέρβαση στα χρήματα για να πάει κάποιος στο S7 (440Ε στο σκρουτζ). Όσον αφορά τις ανάγκες μου χρησιμοποιώ το κινητό πάρα πολλές ώρες της ημέρας για διάφορες εφαρμογές (όχι games), χρησιμοποιώ σχετικά συχνά την κάμερα και η αλήθεια είναι ότι προτιμώ οθόνη 5,5 ιντσών (μην μου πείτε για edge διότι δεν μπορώ να φτάσω στα 500+ ευρώ δυστυχώς). Τι προτείνετε? ΥΓ κάτοχος του θρυλικού LG G2 εδώ και 3 χρόνια, το οποίο είναι καιρός να το δώσω στον αδερφό μου και να κάνω την αλλαγή ;)
  3. και εγω ακριβώς ίδια περίπτωση. Όποιος έχει να προτείνει κάτι θα βοηθούσε πολύ
  4. Καλησπέρα παιδιά, έχω το G2 σχεδόν 2 χρόνια. Δεν μ έχει εμφανίσει κανένα πρόβλημα πέρα από το ότι η υποδοχή του ακουστικού έχει "χαλαρώσει" δηλαδή ότι ακουστικό και αν βάλω στην υποδοχή βγαίνει πολύ εύκολα από την θέση του και σταματάει η μουσική. Σε καταστάσεις όπως τζόκινγκ είναι πολύ κουραστικό. Τι προτείνετε να κάνω. (για 25 μέρες ακόμα είμαι εντός εγγύησης)
  5. Σαν πιστός φαν και έχοντας προσηλυτίσει πολύ κόσμο στην LG πρέπει να κερδίσω εγώ! καλή μας επιτυχία :D
  6. Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Το ανακάλυψα τυχαία έπειτα απόκ ανεξηγητη απότομη πτώση των MB μου. Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών της Cosmote και μίλησα με έναν αγενεστατο κύριο. Αφού με άφησε 3-4 φορές σε αναμονή μερικά από τα highlights της συζήτησης μας ήταν: 1)"τα MB τα χάνετε επειδή έχετε ανοιχτά τα δεδομένα, πρέπει με κλειστά δεδομένα να χρησιμοποιείτε το Spotify ", του λέω άμα έχω κλειστά τα δεδομένα ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ το απεριόριστο streaming 2)με ρώτησε αν μου ήρθε το μήνυμα ότι πήρα 80MB από το προνομιακό πακέτο για το Spotify, λέω ναι τα πήρα αλλά τι σημασία έχει αυτό. Καμία σοβαρή απάντηση και εδώ 3)στο τέλος του εξήγησα πως το παρατήρησα του λέω χρησιμοποιώ την υπηρεσία εδώ και 1μισο χρόνο και ξέρω πολύ καλά τι μου γίνεται. Και μου λέει να του δώσω τηλ επικοινωνίας να το αναφέρει στην υπηρεσία (αμφιβάλλω αν κατάλαβε το πρόβλημα μου και αν έχει γνώση για την υπηρεσία και το πως λειτουργεί ακριβώς η συγκεκριμένη προσφορά με το Spotify) Αγενης τόνος ειδικά όταν με ρώτησε αν με ήρθε το μήνυμα για τα 80MB. Του λέω εννοείται "γι αυτόν τον μήνα?" (επειδή εχθές μου έλειξε ο δωρεάν μήνας). Και μου λέει "γι αυτόν κύριε Κ., λέτε να εννοούμε για κάποιον άλλον δηλαδή?" Εσείς εκεί στην κοσμοτε συνελθετε λίγο! Βάλτε τους υπαλλήλους σαν να διαβάσουν και να μάθουν λίγο καλύτερα τις "προσφορές" σας αλλιώς κάντε μια αξιολόγηση ποιοι βρίσκονται πίσω από τα τηλέφωνα της εξυπηρέτησης πελατών και μετά κοκορευτειτε για το πόσο καλή εταιρία είστε κλπ. Αυτά είχα να πω. Λύση στο πρόβλημα δεν βρήκα προς το παρόν (έχω χάσει πάνω από 1GB)
  7. Μπορεί κάποιος να μου πει πως μπορώ να βάλω το Lollipop με το LG Flashtool και αν με αυτό χάνεται η εγγύηση? Ή είναι καλύτερα να περιμένω πότε θα είναι διαθέσιμο από LG Support Tool?
  8. To flashtool θεωρείται "νόμιμος" τρόπος για να περάσω το Lollipop? Δεν χάνω εγγύηση κλπ? Ρωτάω επειδή με Support Tool και PC Suite δεν γίνεται τίποτα και το ελέγχω κάθε μέρα
  9. Ελέγχω συνέχεια από LG PC Suite και από LG Mobile Support Tool για το update αλλά τίποτα. Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω? Απλά δεν μπορώ να καταλάβω με ποιο κριτήριο στην ίδια χώρα σε κάποιους έρχεται νωρίτερα και σε άλλους αργότερα. Ας με διαφωτίσει κάποιος LG D80220h-EUR-XX αγορασμένο από skroutz
×
×
  • Create New...