Jump to content

kantzi21

Members
  • Δημοσιεύσεις

    19
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About kantzi21

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 7

kantzi21's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Φήμη

  1. kantzi21

    ZTE E9Q

    Καλησπέρα Μετά από αρκετή αναζήτηση και ψάξιμο - εδώ αλλά και στο google - κατάφερα να κάνω ρουτ το τάμπλετ μου, ZTE E9Q. Χρησιμοποίησα το Kingo Root. Πριν δοκιμάσω τη - μετά από σχετική αναζήτηση - μοναδική ρομ που βρήκα (http://www.needrom.com/download/zte-e9q/) θέλω να κάνω nandroid αντίγραφο ασφαλείας. Ώστε το οποιοδήποτε λάθος (μεγάλο το ποσοστό τέτοιου ενδεχομένου, αφού είναι η πρώτη φορά που ασχολούμαι με το... σπορ) να μην στοιχίσει πολύ ακριβά. Κάποιους τρόπους που περιγράφονται εδώ, δεν μπόρεσα να τους κατανοήσω/εφαρμόσω. Βρήκα έναν οδηγό βήμα βήμα με την εφαρμογή Flashify, ώστε να χρησιμοποιήσω το TWRP. Παρά το γεγονός ότι δεν περιλαμβάνει το ZTE E9Q στην σχετική λίστα, δοκίμασα. Η εγκατάσταση έγινε αλλά δεν μπαίνει το τάμπλετ σε κατάσταση recovery mood για να συνεχιστεί η διαδικασία. Άρα τζίφος. Υπάρχει κάποιος/α που να ξέρει και να θέλει να μου πει, αν και πως μπορώ να πάρω nandroid αντίγραφο ασφαλείας; Το titanium root free (που έχω εγκαταστήσει) μπορεί να το κάνει; Προσβλέπω στην συνδρομή σας Ευχαριστώ
  2. Καλημέρα. Έχω το τάμπλετ ZTE E9Q. Επειδή έχω αντιμετωπίσει κάποια θέματα (1 εξ αυτών - πρόβλημα στο λειτουργικό εκ κατασκευής - διαπιστώθηκε από τεχνικό της αντιπροσωπείας και ενημερώθηκε η μητρική εταιρία αλλά ακόμα περιμένω διόρθωση). Γνωρίζει κανείς/καμιά αν γίνεται αναβάθμιση του λειτουργικού; Και αν γίνεται, αυτό θα συμβεί αυτόματα ή πρέπει εγώ να κάνω κάτι; Ευχαριστώ
  3. kantzi21

    ZTE E9Q

    Καλημέρα σας Ξέρει κάποιος/α που μπορώ να βρω θήκη (αν είναι και με ελληνικό πληκτρολόγιο ακόμα καλύτερα) για tablet ZTE E9Q. Σε όσα μαγαζιά πήγα δεν υπάρχει τίποτα που να ταιριάζει σωστά. Ευχαριστώ
  4. Καλό μεσημέρι Πριν από περίπου 10 μέρες παρήγγειλα δύο θήκες κινητού από antelife. Οι μέρες πέρναγαν και δεν είχαν καμιά ενημέρωση (πλην αυτής που στάλθηκε αμέσως μόλις έκανα την παραγγελία). Αναγκάστηκα και τους έστειλα μήνυμα πως αν δεν μ' ενημερώσουν τι γίνεται θα κάνω ακύρωση. Και σήμερα έλαβα αυτή την απάντηση: "We have already sent out your both of your order on 26th May and it need 7-35 days before you can get the parcel. Now we didnt get the update track number yet. Please wait a little more patience about your order". Είναι δυνατόν να έχουν στείλει την παραγγελία και να μην υπάρχει αριθμός εντοπισμού; Τι προτείνετε να κάνω; Ευχαριστώ
  5. Καλημέρα. Ζητώ συγνώμη αν υπάρχει σχετικό θέμα, όσο έψαξα δεν το βρήκα και δεν μπόρεσα να κοιτάξω περισσότερο. Μου ήρθε μήνυμα από το PP για κάποιες αλλαγές στις νομικές προϋποθέσεις που ισχύουν. Τ' αγγλικά μου είναι - λίαν επιεικώς - τουριστικά :O και η μετάφραση στο google (για τέτοια ζητήματα που παίζει ρόλο και η παραμικρή "λεπτομέρεια") αναλόγου επιπέδου. Αν λοιπόν κάποιος/α ξέρει, παρακαλώ, ας μ' ενημερώσει περιληπτικά σε τι αφορούν. Και αν (σύμφωνα με τις γνώσεις ή/και την εμπειρία του/της) υπάρχει κάτι που πρέπει να με προβληματίσει, αναφορικά με την αποδοχή τους-παραμονή μου στην υπηρεσία :( Σας ευχαριστώ
  6. Καλημέρα σας Παρακαλώ - αν θέλει - κάποιος/α σχετικός/ή να μ' ενημερώσει αν (και πως) στο c3-01 μπορώ να βάλω Skype ή Viper. Σας ευχαριστώ
×
×
  • Create New...