απο όσο διαβάζω το συγκεκριμένο θέμα γίνεται συστηματικά από τη Vodafone κι αν το πάρει χαμπάρι ο πελάτης του κάνουν επιστροφή στον επόμενο λογαριασμό.
Είμαι στο Vodafone πάρα πολλά χρόνια και δεν έχουν κάνει ΠΟΤΕ λάθος υπέρ του πελάτη , όλα τα "λάθη" είναι υπέρ της Vodafone, πραγματικά είναι για σφαλιάρες , μου έχει τύχει να μην υπολογίσουν οικογενειακή έκπτωση , μου έχει την ημέρα που αλλάζει το πρόγραμμα να χρεωθεί κλήση από το κινητό του συζύγου προς το δικό μου κινητό (είμαστε σε ένα μητρώο και οι δύο γραμμές) , και το τελευταίο που συνέβη είναι το ίδιο με αυτό που περιγράφεις : αλλαγή προγράμματος και στο λογαριασμό δεν περάστηκε η έκπτωση για το διάστημα των 3 εβδομάδων που μεσολαβούσε στις τιμολογήσεις , ενώ περάστηκε η έκπτωση για τον ολόκληρο μήνα που χρεώθηκε το επόμενο πάγιο...
Τους τηλεφώνησα αμέσως μόλις το είδα και μου απάντησαν ότι ναι , έγινε λάθος , αλλά δεν γίνεται να περαστεί η πίστωση αμέσως αλλά θα φανεί στον επόμενο λογαριασμό.
Να σημειωθεί εδώ ότι ο λογαριασμός που εκδόθηκε τον Οκτώβριο με ημ/νία πληρωμής 22/11/2013 ήταν 66 € , ενώ αν είχε γίνει κανονικά η έκπτωση θα ήταν 0€.
Επειδή πληρώνω μεσω πιστωτικής τους ζήτησα να εξαιρεθεί ο συγκεκριμένος λογαριασμός (διότι δεν υπήρχε περίπτωση να τον πληρώσω, δεν θα γίνω εγώ χρηματοδότης της vodafone) από τη χρέωση στην πιστωτικη μου και από τον επόμενο που θα
είχε γίνει η πίστωση να συνεχιστεί η χρέωση στην πιστωτική.
Όντως στις 22/11 δεν χρεώθηκε η κάρτα μου και εκδόθηκε ο επόμενος λογαριασμός ο οποιος ήταν 23 € με λήξη 23/12/2013 και αναγραφή ότι στις 23/12/13 θα εξοφληθεί μέσω της πιστωτικής.
Σήμερα ανακαλύπτω από το on-line της τράπεζας ότι στις 3/12/2013 χρεώθηκε η κάρτα μου με το ποσό των 23 € αντί να χρεωθεί στις 23/12/2013....μετά από 40λεπτη επικοινωνία με το τμήμα ταλαιπωρίας καταναλωτών έμαθα τα εξής κουλά:
1.Η εξαίρεση της χρέωσης του λογαριασμού στην πιστωτική γίνεται για έναν ημερολογιακό μήνα, δηλαδή στην περίπτωση μου από 1-30/11/2013, αυτό σημαίνει ότι μόλις λήξει ο μήνας σου χρεώνουν κανονικότατα ότι αυτοί νομίζουν ότι χρωστάς!!!!
2.Το ποσό του λογαριασμού του Οκτωβρίου δηλαδή τα 66€ θεωρείται ληξιπρόθεσμη οφειλή κι ας έχει κάνει λάθος η Vodafone και όχι ο καταναλωτής!!!
3.Το ποσό που χρεώθηκε στις 3/12 τα 23 € αφορούν οφειλές του Οκτωβρίου διότι έκαναν τα συν πλην όπως τους βολεύει και το χρέωσαν αμέσως μόλις έληξε ο μήνας της "εξαίρεσης"
Είμαι παράλογη που διαβάζω στο λογαριασμό μου "συνολικό οφειλόμενο ποσό 23 €" και από κάτω "το οφειλόμενο ποσό θα εξοφληθεί με χρέωση της κάρτας σας στις 23/12/2013" και τους κράζω που μου το χρέωσαν από τις 3/12/2013??????
Κατά τον υπάλληλο το ποσό των 23€ αφορά το λογαριασμό του Οκτωβρίου....
Πραγματικά μας θεωρούν ζώα , δεν ξερω τι άλλο να πω , διέκοψα τη χρέωση στην πιστωτική και το σκέφτομαι να τους κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ και στο ΚΕΠΚΑ.