Theodoros68
Members-
Δημοσιεύσεις
40 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
About Theodoros68
- Ημ. Γέννησης Απρίλιος 22
Theodoros68's Achievements
Newbie (1/14)
10
Φήμη
-
Στο μεταξύ αγόρασα καινούργια συσκευή, λέω να τα δώσω ΟΛΑ 10€! Καλή χρονιά!!!
-
Στάθηκε αξιοπρεπώς στα χέρια μου πάνω από 2,5 χρόνια, από τα οποία μου γλύστρισε :fool: στη προσπάθειά μου να τοποθετήσω μια ολοκαινουργη μπαταρία που μόλις αγόρασα... :( για να την έχω back up.Όποιος ενδιαφέρεται για 2 μπαταρίες ή και μαζί με τη συσκευή ας μου στείλει π.μ.
-
Χα!χα! μόλις ανακάλυψα ότι επίσης δεν βγάζει και φωτογραφίες...μόνο video :p Σήμερα που το κράτησαν και τα παιδιά μου διαπίστωσαν (κι αυτά) ότι είναι διαφορετικό στην υφή δηλαδή πιο παχύ στις διαστάσεις του. !!!
-
Σήμερα λοιπόν το παρέλαβα...μόλις το έπιασα στα χέρια μου κατάλαβα ότι δεν ήταν το ίδιο που έστειλα...Το διαπίστωσα όταν τσέκαρα το Ser.No. (είχα βγάλει φωτό πριν το στειλω πισω ;) ) που ήταν διαφορετικό από αυτό που μου έστειλαν...το οποίο έιναι και κτυπημένο στις γωνίες !!! ¨Ηρθε βέβαια χωρις το screen protector που του είχα βάλει(τουλάχιστον ας με ενημέρωναν να παράγγελνα άλλο ) και με έκδοση Android 4.0.4. Η απάντησή τους αναμένεται με ενδιαφέρον ... Τα παραπάνω τα γράφω περισσότερο για ενημέρωση ''της τράπεζας πληροφοριών'' σχετικά με τα after sales των διαφόρων Κινεζομάγαζων μιας και ειναι γνωστό τα ''ρισκα'' που λαμβάνει κάθε υποψήφιος αγοραστής...και για να προλάβω κάποιους ότι άλλη αντιμετώπιση έχεις σε ''μαζικές αγορές''(προσωπικά αυτό ενισχύει τη κακή εικόνα ενός πωλητή), έχω καταθέσει αξιοσέβαστα ποσά για αγορές από τα περισσότερα ''καταστήματα'' που έχουν προβληθεί εδώ κι αλλού... υ.γ.παραδόξως το μηχανάκι έφυγε από Κίνα 4-4-14 και 11-4-14 έφτασε εδώ !!!
-
Προσωπικά ως εμπειρία σε θέματα επιστροφών που έχω από το συγκεκριμένο ΄΄κατάστημα΄΄ είναι η 5μηνη αναμονή επιστροφής ενός Ainol 7 fire :mad: Τώρα για το συγκεκριμένο κτύπημα που αναφέρεις μπορεί να το δεχτούν μπορεί και όχι! Ποιός θα σου πει με σιγουριά; Οι Κινέζοι από τη μεριά τους σου γράφουν ό,τι θέλεις να ακούσεις...:shifty: Ε'ξάλλου η επιστροφή του zopo σου είναι πλέον μονόδρομος αφού ΄''...ξαφνικά καπούτ...'' καλό κουράγιο και υπομονή, υπομονή, υπομονή :)
-
Λοιπόν, αφού του ''φλάσαρα'' ό,τι rom κυκλοφορεί -τουλάχιστον απ'αυτές που βρήκα εδώ & καταλαβαίνω- τα θεματάκια του εξακολουθούν να υφίστανται και τίποτα δεν διορθώθηκε ... :( Για την ιστορία: απευθύνθηκα και σε έτερο εκπρόσωπο του to2c (γιατί με τον πρώτο άκρη δεν βγάλαμε...:angry:)όπου μου έστειλε διεύθυνση επιστροφής ή εαν θέλω να το κρατήσω και να έχω έκπτωση σε μελλοντική αγορά γιατί η επιστροφή θα μου κοστίσει ''χρόνο & χρήμα'' όπως μου έγραψε χαρακτηριστικά! (...τον Κονφούκιό μου μέσα) :p:p Επειδή α) έχω ήδη πικρή εμπειρία από επιστροφή tablet που το περιμένω 4+μήνες:mad: β) ένα γκατζετάκι είναι βρε αδελφέ κι όχι το...χαμένο δισκοπότηρο :p γ) τουλάχιστον δουλευει σαν smartphone.. ;) ...το κρατάω ως έχει και πάμε για άλλα!!! υ.γ. το εν Ελλάδι zte service με ''γείωσε'' κανονικότατα!!:blink:
-
Και σε εμένα το ιδιο κάνει -η ram- αλλά θεώρησα οτι ειναι ''κατασκευστικό'' της συσκευής και δεν πολυασχολήθηκα γιατί δεν παρατήρησα η αλήθεια ειναι να ''κολλάει'' κάπου
-
Σίγουρα κάποια στιγμή θα ''φλασαριστει'' :wink: αλλά αυτό που με χαλάει περισσότερο ειναι η αντιμετώπιση του σχιστομάτη... :yinyang:
-
Καλά κάνεις και ρωτάς για το rotation screen :) καμιά φορά η λύση είναι πιο απλή από όσο φαίνεται, αλλά υπάρχουν κι άλλα προβλήματα.. π.χ. η μπροστινή cam βγάζει τις φωτο ανάποδα..., όταν φορτίζεται το κντ ΔΕΝ ΑΝΑΒΕΙ ΤΙΠΟΤΑ κ.τ.λ. Όσο για rom δεν το ρισκάρω ακόμα...γιατί πιστεύω οτι ειναι προβλημα hardware.
-
Η λειτουργία όμως περιστροφής οθόνης τι είναι τελικά; (δεν έχει να κάνει με g -sensor?) Στην αρχή όλα λειτουργούσαν κανονικά-ξαφνικά σταμάτησε να περιστρέφει αυτόματα(υπάρχουν κάποια apps αλλά δεν λύνουν το πρόβλημα...) κι όπως έγραψα ούτε led ανάβουν κ.τ.λ. Σε κάθε περίπτωση το τηλ. παρουσιάζει δυσλειτουργίες και πρέπει να πάει πίσω...αλλά αυτοί θα μας τρελλάνουν με τις απαντήσεις τους!:hypno: Σε ένα πράγμα όμως τους παραδέχομαι ...είναι ''καλοί διαπραγματευτές'';)
-
Συγνώμη που γίμομαι ''φορτικός'', αλλά νιώθω την υποχρέωση να ενημερώσω μελλοντικούς αγοραστές..: H τελευταία απάντηση που έλαβα Dear friend, I feel so sorry for the language,if you just use the word G-Sensor and Missing call/message notification,then I will know the problem,any way,sorry for that misunderstand. for the phone ZTE V965,I am so sorry to tell you it cannot support G-Sensor function and Missing call/message notification,in order to prove this,I have find the link for this phone for your reference,you can see the specification on our website here,could you pls have a look . http://www.to2c.com/zte-v965-quad-core-1-2ghz-dual-sim-android-4-1-with-4-5inch-ips-screen-smartphone-2682.html by the way,may I ask where you find that information for this phone can support that functions ? for the phone charging light,not all phones work like that,some phone donot have that functions,my phone charging even donot have light.I can know whether it charging or not via look on the phone picture. the phone ZTE V965 the same situation.hope you can understand. Εν ολίγοις, όσο έχετε πάρει ZTE V965 σύμφωνα μετο TO2C ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ G-Sensor ΟΥΤΕ Missing call/message notification ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΑΒΕΙ ΛΑΜΠΑΚΙ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ? ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ!
-
Εκ νέου ενόχληση από μέρους μου κι ορίστε απάντηση: Dear friend , Thanks for your reply and aks for the return item . Here we are so sorry to let you wait for this long time because there are something with the item ,and it need the more time to deal with it . Please take it easy ,just now i haqve contact the factory and urge they repari it as fast as they .And we hope u can wait for a week .Do not worry ,if after a week ,the factory still can not fixed it well ,we will try our best to apply to resend a new one to you Θυμάστε που έγραψα αστειευόμενος για Πάσχα...(18 Δεκ 2013 ) ε, ούτε τότε θα το πάρω πίσω:p:p:p
-
Μάλλον θα πάει μακριααααά η βαλίτσα κι έχουνε βαλθεί να μου σπάσουνε τα νεύρα εκεί στο to2c,- και άρχισαν τα Κινέζικα... Επειτα από 3 mail και κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν οτι εχει πρόβλημα το τλφ. Κάντε το κόπο να διαβάσετε απάντηση παρακαλώ ''hi dear. sorry for my poor knowledge about phone. I think I can better understand you if you told me the function of led light notification and screen rotation,then I can understand your problem clearly. for the lashing led light red/green during charging battery,could you pls check whether the phone can charge or cannot.ok ?can you understand me if I said so,thank you.'' Τους έχω στείλει και video αλλά αυτοί εκεί...απτόητοι!. ''ντεν καταλαβαίνει προμπλέμα'' Τους έστειλα specs του κντ που αναφέρει τις λειτουργίες του, λινκ με video τι σημαινει screen rotation(g-sensor)αυτοί ...τίποτα! Τους γράφω οτι κατά τη διάρκεια φόρτισης δεν ανάβει ενδεικτικό led (red/gren) κι αυτοί απαντάνε ό,τι νά'ναι !!:p Σήμερα τους εστειλα να μιλήσω με άλλο εκπρόσωπο που να ξερει στοιχειωδώς από τα τηλέφωνα που πουλάνε!''sorry for my poor knowledge about phone. '' Επαγγελματικός ''εμπαιγμός'' πάντως απο geekbyuing κι από to2c όταν πρόκειτε για ελαττωματικά προιόντα :(
-
Ευχαριστώ, να 'σαι καλά...εννοείς40-50-μέρες;
-
Τουλάχιστον 2 φορές έως τώρα...αλλά τίποτα!Πιστεύω σοβαρά πως είναι πρόβλημα hardware καθόσον δεν ανάβει ούτε το led φόρτισης... Έκανα ωστόσο μια 1η ''κρούση'' στο paypal αλλά ''εφαγα πόρτα''....γιατί λέει πέρασαν πάνω από 45 μέρες!!! :mad:(παραγγελία 20/1/2014---άφιξη 25/2/14 στα χέρια μου).Από το Το2c δεν έχω λάβει απάντηση ακόμα....:mad: