Jump to content

Sofs

Members
  • Δημοσιεύσεις

    4
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About Sofs

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 22

Sofs's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Να διευκρινίσω πως όταν μου τηλεφώνησε για να μου κάνει την προσφορά και καθ'όλη την διάρκεια της συνομιλίας, δεν μου ανέφερε ποτέ τη λέξη φορητότητα ή την διαδικασία που θα κάνει η Cosmote, οπότε δεν γνώριζα τι θα ακολουθούσε στη συνέχεια. Το ύπουλο του πράγματος είναι πως ενώ γνώριζε ότι δεν θα γίνει το συμβόλαιο, γι'αυτό και δεν έστειλε την courier ποτέ εξάλλου, δεν ακύρωνε την φορητότητα.
  2. Ό,τι να'ναι, αλλά οκ. Αυτός που θέλει να αρπαχτεί σε δημόσιο φόρουμ, δεν χρειάζεται καν να διαβάσει το αρχικό post. Περαστικά.
  3. Όχι έναν, πολλούς κόπους έκανα χωρίς αποτέλεσμα, γι'αυτό και είπα μήπως βρω βοήθεια από δω. Τα δοκίμασα όλα, αλλά όλοι με παρέπεμπαν στον πωλητή που μου έκανε την προσφορά αρχικά. Τελικά το θέμα έληξε, όταν επέμεινα να μιλήσω σε έναν υπεύθυνο τμήματος, ο οποίος με ενημέρωσε πως ο πωλητής που με διαβεβαίωνε ότι ακύρωσε το αίτημα φορητότητας, δεν το είχε κάνει ποτέ. Ευτυχώς έδωσε την εντολή ο ίδιος και μέσα σε μια ώρα είχε φτάσει ήδη στην Vodafone. Η ενημέρωση ότι έχω προχωρήσει σε καταγγελία στην ΕΕΤ, δε τους πτόησε καθόλου πάντως. Δεν έδωσαν καμία σημασία. Τρομερή ταλαιπωρία όμως, δεν θέλω να ξανακούσω για Cosmote.
  4. Καλησπέρα. Πριν 16 μέρες μου έγινε μια προσφορά από Cosmote για να αλλάξω δίκτυο από Vodafone. Φυσικά, 3-4 μέρες μετά έγινε αντιπροσφορά από Vodafone και αποφάσισα να κρατήσω τα 2 νούμερα που έχω, στην Vodafone. Και τότε ακριβώς ξεκινά η Οδύσσεια. Η Vodafone δεν μπορεί να προχωρήσει στην ενεργοποίηση της προσφοράς, γιατί υπάρχει αίτημα φορητότητας από την Cosmote. Για 2 βδομάδες, τηλεφωνώ 4-5 φορές τη μέρα για να βρω τον πωλητή ο οποίος μου έκανε την προσφορά και φυσικά μετά από 10 μέρες με κάλεσε πίσω, μπερδεύοντας ονόματα και τηλέφωνα (έπαιρνε στο άλλο νούμερο που έχω μαζί με το δικό μου, για να κάνει αντι-αντιπροσφορά). Μου υποσχέθηκε οτι θα ακυρώσει το αίτημα φορητότητας, αλλά δεν έχει προχωρήσει καν σε αίτημα ακύρωσης, απ'ότι μαθαίνω από το αντίστοιχο τμήμα φορητότητας της Cosmote, οι οποίοι δηλώνουν αναρμόδιοι να κάνουν την ακύρωση από μόνοι τους. Με άλλα λόγια, παίρνω 4-5 φορές τη μέρα, παίρνω σε όλα τα τμήματα και ολοι μου λένε ότι πρέπει να επικοινωνήσω μόνο με τον πωλητή που μου έκανε την προσφορά αρχικά! Έχω στείλει επίσης fax για την ακύρωση, έχω κάνει online καταγγελία στην ΕΕΤ και πραγματικά δεν ξέρω τι άλλο να κάνω για να απεμπλακώ! Καμιά ιδέα πριν πέσω στα ηρεμιστικά??? Ευχαριστώ!
×
×
  • Create New...