Jump to content

Mike_ks94

Members
  • Δημοσιεύσεις

    4
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About Mike_ks94

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 22

Mike_ks94's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Για το Skype που λες ίσως είναι θέμα της εφαρμογής της ίδιας.Όσο για την αθόρυβη λειτουργία σε εμένα δουλεύει κανονικά.Σίγουρα είναι θέμα της αναβάθμισης όπως το περιγράφεις.Τώρα για το μπορείς να κάνεις είτε να το πας στο σέρβις που κατά τη γνώμη μου είναι πιο ενδεδειγμένο, από την άποψη ότι δεν υπάρχει πιθανότητα να χάσεις την εγγύηση,ή μπορείς να το κάνεις downgrade δλδ να περάσεις το προηγούμενο λογισμικό.Αν δεν ξέρεις πως να το κάνεις καλύτερα να μιλήσεις με κάποιον που ξέρει.Βέβαια αν μπορείς να ζήσεις με αυτό να μην μπαίνει σε αθόρυβη λειτουργία μπορείς να το αφήσεις και έτσι αν δε σε πειράζει για να μην ταλαιπωρείσαι τζάμπα.Έφοσον έχεις εγγύηση το πας στην LG αν δεν έχεις βρες κάποιον αν δε ξέρεις να σου κάνει downgrade στο λογισμικό.Τα ίδια ισχύουν και για το φίλο που έχει θέμα με τα ακουστικά συν του ότι μπορεί να δει μήπως είναι θέμα των ίδιων των ακουστικών να δοκιμάσει δλδ και άλλα ακουστικά μήπως είναι κάτι τέτοιο αν και σε σένα υπάρχει πιθανότητα να είναι και θέμα υλικού όχι λογισμικου.Σε κάθε περίπτωση τα ίδια ισχύουν και για σένα.Εφόσον έχει εγγύηση το πας στην LG αν δεν έχει downgrade στο λογισμικό.Από την άλλη μπορείτε να περιμένετε λίγο μήπως κυκλοφορήσει νέα αναβάθμιση λογισμικού που να διορθώνει το πρόβλημα.
  2. Γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος εννοείς update για 4.4.2 κιτ κατ?Δεν έχω παρατηρήσει κάτι στο δικό μου.Μήπως δεν είναι ελληνικο η έχει κάποια ρομ μέσα .Η μήπως με το update γέμισε η μνήμη και για αυτό κολλάει.Δοκίμασε να κάνεις επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων αφού πρώτα κρατήσεις αντίγραφα ασφαλείας των αρχείων σου είτε σε υπολογιστή είτε σε στικακι usb είτε κάρτα μνήμης που τα συνδεεις με καλώδιο usb otg είτε στο cloud(dropbox,λογαριασμός google κλπ) και μετά κάνε επαναφορά ρυθμίσεων να δεις μήπως αλλάξει συμπεριφορά.Αν δε γίνεται τίποτα και εφόσον έχει το κινητο εγγύηση πήγαινε το για σέρβις που είναι η σίγουρη λύση.Μπορείς επίσης να το βάλεις σε ασφαλή λειτουργία για να δεις μήπως κάποια εφαρμογή δημιουργεί το πρόβλημα.
  3. Αν το είχα δει από την αρχή θα έκανα επιστροφή χρημάτων από το γερμανό την υπηρεσία που έχει.Αλλά πέρασαν 4 εβδομάδες όχι μια όπως ορίζει και έτσι δε μπορώ να κάνω τίποτα.Αν μιλήσω με τη Samsung θα πουν δεν είναι πρόβλημα κλπ .Πάντως δίκιο έχεις αξίζει τουλάχιστον να το προσπαθήσω να δούμε τι θα πουν.
  4. Αυτο με τις ταινίες ασφαλείας λογικά γίνεται από τις αντιπροσωπείες της Samsung στην κάθε χώρα για την προσθηκη εφαρμογών κλπ πχ στο δικό μου που είναι από cosmote και έχει μέσα εφαρμογες της cosmote κλπ παρατήρησα στο κουτί του ότι έχει διπλή ταινία ασφαλείας μια που είχε από το εργοστάσιο και ήταν σκισμένη και μια μεγαλύτερη για να την καλύπτει από πάνω.Δεν νομίζω το birdphone να πουλάει χρησιμοποιημένα κινητά.Παρεμπιπτόντως ξέρει κανείς αν υπάρχει στην Ελλάδα πάροχος που να φέρνει unbranded s5;Η cosmote σίγουρα όχι,η Vodafone και η wind όμως;Έχει πάρει κάνεις s5 από αυτές για να μου πει;Γιατί οι Rom που βάζουν μέσα γεμίζουν τη μνήμη χωρίς λόγο και δε βγαίνουν όλες οι εφαρμογές που έχουν.
×
×
  • Create New...