Για το Skype που λες ίσως είναι θέμα της εφαρμογής της ίδιας.Όσο για την αθόρυβη λειτουργία σε εμένα δουλεύει κανονικά.Σίγουρα είναι θέμα της αναβάθμισης όπως το περιγράφεις.Τώρα για το μπορείς να κάνεις είτε να το πας στο σέρβις που κατά τη γνώμη μου είναι πιο ενδεδειγμένο, από την άποψη ότι δεν υπάρχει πιθανότητα να χάσεις την εγγύηση,ή μπορείς να το κάνεις downgrade δλδ να περάσεις το προηγούμενο λογισμικό.Αν δεν ξέρεις πως να το κάνεις καλύτερα να μιλήσεις με κάποιον που ξέρει.Βέβαια αν μπορείς να ζήσεις με αυτό να μην μπαίνει σε αθόρυβη λειτουργία μπορείς να το αφήσεις και έτσι αν δε σε πειράζει για να μην ταλαιπωρείσαι τζάμπα.Έφοσον έχεις εγγύηση το πας στην LG αν δεν έχεις βρες κάποιον αν δε ξέρεις να σου κάνει downgrade στο λογισμικό.Τα ίδια ισχύουν και για το φίλο που έχει θέμα με τα ακουστικά συν του ότι μπορεί να δει μήπως είναι θέμα των ίδιων των ακουστικών να δοκιμάσει δλδ και άλλα ακουστικά μήπως είναι κάτι τέτοιο αν και σε σένα υπάρχει πιθανότητα να είναι και θέμα υλικού όχι λογισμικου.Σε κάθε περίπτωση τα ίδια ισχύουν και για σένα.Εφόσον έχει εγγύηση το πας στην LG αν δεν έχει downgrade στο λογισμικό.Από την άλλη μπορείτε να περιμένετε λίγο μήπως κυκλοφορήσει νέα αναβάθμιση λογισμικού που να διορθώνει το πρόβλημα.