Παιδια εδω και 3 χρονια εχω αγορασει σχεδον τα παντα απο Samsung. Galaxy Tab 7.0, Galaxy Tab 2 7.0, Samsung Star, Galaxy S2, Galaxy S3, LED TV, Home Theatre, καρτες μνημης, εξτρα μπαταριες, εξτρα φορτιστες, θηκες...
Τα δυο μου μεγαλα παραπονα απο ολα αυτα ειναι οτι το Samsung Galaxy Tab 7.0 αποφασισαν να το "εγκαταλειψουν" μολις ενα χρονο απο την ημερα κυκλοφοριας του κ ετσι δεν εγινε ποτε update παρολο που ηταν ολοκαινουριο στην ουσια.
Και το μεγαλο ψεμα που φαγαμε με το Ace 2. Το αγορασα για τη γυναικα μου μολις ηρθε στην Κυπρο. Την πρωτη μερα... Και τωρα 9 μηνες μετα ακομα εχει λογισμικο 2 χρονων. Το μεγαλο ψεμα ηταν οτι θα αναβαθμιζοταν και καλα. Και το αγορασαμε αυτο αντι πολλων αλλων που ειχαν το JB προεγκατεστημενο.
Δυστυχως η Samsung αποτυχανει να εξυπηρετησει τους υφισταμενους πελατες της. Δινει βαση μονο στα καινουρια προιοντα, πολυ περισσοτερο στα προιοντα πρωτης γραμμης που κοστιζουν 1 μισθο το καθενα και ολα τα αλλα τα εχει πεταμενα. Ειναι απαραδεκτο να αγοραζεις ενα κινητο και να περιμενεις 9 μηνες για να σου δωσουν αυτο που αγορασες. Ειναι ουσιαστικα εξαπατηση και κοροιδια.
Δε θελω να κανω root το τηλεφωνο γιατι θα χαθει η εγγυση και δεν εχω σκοπο να πεταξω λεφτα για σερβις.
Εχω κανει πολλα παραπονα στη samsung αλλα η απαντηση ειναι παντα η ιδια. Οτι δεν υπαρχει καμια επισημη πληροφορηση