Jump to content

Onasis

Members
  • Δημοσιεύσεις

    1
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Onasis's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Πήρα το Χ100 πρόσφατα, μετά από πολλή σκέψη και όντας απογοητευμένος που δεν έβρισκα κάτι σε Νokia, στα αντίστοιχα λεφτά. Είμαι παραδοσιακά fun της Nokia (κατά καιρούς είχα τα 6110, 6210, 6310i) και ειλικρινά θεωρώ απαράδεκτο γιατί πρέπει να χώσεις >300€ για να πάρεις κάτι σαν το 6310i (άσε που δεν υπάρχει...). Λύσεις του στυλ 1100, 2100, κτλ τις απέκλεισα εκ προοιμίου και έτσι κατέληξα να ψάχνω για άλλη μάρκα. Κατέληξα στη Samsung θεωρώντας εντυπωσιακό το Χ100 ως συσκευή (απλή, όμορφη, πρακτική και σε λογική τιμή). Φτάνοντας στον κατάλογο και ξεκινώντας την καταχώρηση του καταλόγου (σε ελληνικά) διαπίστωσα ότι οι 20 διαθέσιμοι χαρακτήρες γίνονταν ξαφνικά 10!!! Όπως καταλαβαίνετε είναι αδύνατο να λειτουργήσω έτσι και πιστεύω πως είναι επίσης αδύνατον οι ιθύνοντες να μην διέγνωσαν το πρόβλημα και να έβγαλαν έτσι στην αγορά ένα -κατά τα άλλα- αξιόλογο τηλέφωνο. Εν αναμονή λοιπόν κάποιου "patch" και θεωρώντας ότι πρόκειται για bug, εξακολουθώ να χρησιμοποποιώ το 6310i από το οποίο δηλώνω απόλυτα ικανοποιημένος. Καταλήγω λοιπόν σε δύο συμπεράσματα : 1) Η Nokia ΠΡΕΠΕΙ επιτέλους να συμμορφωθεί και να μην αντιμετωπίζει τους πελάτες της σαν δύο και μόνο κατηγορίες. Αυτούς που δεν θέλουν να διαθέσουν πολλά χρήματα και καταλήγουν σε πρωτόγονες λύσεις σαν τα 1100, 2100, 3100 κτλ, και αυτούς που γουστάρουν να δώσουν ένα κάρο λεφτά για να πάρουν το state of the art! Νομίζω ότι η πορεία της Nokia τελευταία και τα πρόσφατα οικονομικά της αποτελέσματα δικαιώνουν το συμπέρασμά μου. 2) Η Samsung πρέπει να δει λίγο πιο σοβαρά τις τοπικές αγορές και να μην παρασύρεται από τον ενθουσιασμό του "μικρού" που ξαφνικά πάει να γίνει "μεγάλος". Αναμφισβήτητα, έχει τα φόντα να εξελιχθεί σε σημαντικό παίκτη της παγκόσμιας αγοράς κινητής τηλεφωνίας. Ας μην ξεχνάμε ότι ο ανταγωνισμός αποβαίνει -τις περισσότερες φορές- προς όφελος των καταναλωτών, ημών δηλαδή... Αυτά για τώρα.
×
×
  • Create New...