Jump to content

sibilant

Members
  • Δημοσιεύσεις

    13
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About sibilant

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 22

sibilant's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Αν τυχον στην Διαχείρηση Καρτών SIM πάω και τικάρω το "Λήψη εισερχομένων κλήσεων μέσω άλλης κάρτας SIM κατά τη χρήση της υπηρεσίας δεδομένων" θα επιλυθεί το πρόβλημα? Και αν ναι, με αυτόν τον τρόπο θα υπάρχουν εξτρά χρεώσεις από τον πάροχο της SIM 1 ή της SIM 2 μου? Ευχαριστώ πολύ..
  2. Ναι, τα έχω...γιατί παίζει αυτό κάποιο ρόλο?
  3. Καλησπέρας σας...Από την πρώτη ημέρα αγοράς του Galaxy Core Duos μου, μου εμφανίζεται το εξής πρόβλημα..: Ενώ όταν με καλούν στην SIM 1 δεν έχω κανένα πρόβλημα, όταν με καλούν στην SIM 2, τις περισσότερες φορές τους δείχνει ότι το κινητό μου είναι σαν απενεργοποιημένο..Αυτό συμβαίνει είτε όταν έχω σαν ενεργή SIM είτε την 1,είτε την 2.. Είναι κάποιο θέμα ρύθμισης από το κινητό, ή είναι κάποια "αρρώστια" γενικά των dual sim της Samsung η οποία δεν αντιμετωπίζεται? Το θέμα είναι σοβαρό,γιατί στην SIM 2 έχω την κάρτα της δουλειάς μου και χάνω πολλά τηλεφωνήματα γι αυτόν τον λόγο..
  4. Παιδιά, μετά το πατατράκ που έφαγα-φάγαμε με το ipadAlternative, σκεφτόμουν το tablet (ainol novo hero 10,1" dual Core) που θέλω να αγοράσω να το πάρω ή από το geekbuing ή από το minideal...Ποιο θα μου προτείνατε από τα δύο?Ποιο θεωρείτε εσείς πιο αξιόπιστο?
  5. Okkkkkk!!!Σε ευχαριστώ πολύ!!Μαλλον αυτό που λες θα κάνω...
  6. Με το που έκανες claim,ο hank jia επικοινώνησε μαζί σου? Εγώ στις 22/4 το γύρισα σε claim,στις 24/4 μου απάντησε ο φίλος μας, λέγοντας οτι θα κοιτάξει την παραγγελία, και αν δεν έχει φύγει από κίνα τότε θα μου κάνουν refund... Αλλά από τότε ούτε φωνή ούτε ακρόαση..
  7. Απο την στιγμή που έκανες claim στην Paypal, σε πόσες μέρες σου έκαναν το refund?Γιατί κι εγώ στην ίδια κατάσταση είμαι με τον κινέζο φίλο μας...
  8. Hi Jamie, I 've made an order of Ainol Novo Hero 10,1" dual band on 9th of April. The number of the order is #002287. Although the payment was made, I have no reply about the proccess of the order (Till now you haven't sent me the Tracking Number) . I tried so many times with email to ask about it, but there was no reply. Also the Chat is offline the last days.. Can you help my with the proccess of my order? Thank you in advance..
×
×
  • Create New...