michalisgr1984
Members-
Δημοσιεύσεις
34 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
About michalisgr1984
- Ημ. Γέννησης Απρίλιος 22
michalisgr1984's Achievements
Newbie (1/14)
10
Φήμη
-
Γάτε ίσως να μου πεις κι έμενε τι θέλει για το κοσμοτε τιβι;
-
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Έχει μέσα 11 εκδόσεις ποια πρέπει τελικά να κατεβάσω; στο βίντεο που είδα βάζει ένα κατσαβιδακι πάνω στο πιν 5 και 6 ταυτόχρονα;;
-
Ναι συγγνώμη από εδώ το κατέβασα κάτω που λέει download firmware https://m.gearbest.com/blog/download/alfawise-h96-pro-tv-box-android-7.1-update-firmware-2154
-
https://postimg.cc/gallery/q4m9CLK https://postimg.cc/gallery/q4m9CLK
-
Υπάρχει άλλος τρόπος να ανεβάσω φωτογραφία;; μου βγάζει IMG_20200803_183337.jpg: Exceeds forum quota by 562,2 KB.
-
Ορίστε οι φωτογραφίες
-
Καλησπέρα, ναι έχω άλλα δύο τέτοια και έχω κάνει σε όλα αναβαθμίσεις. Εδώ απλά ήθελα να κάνω αναβάθμιση σε λογισμικό που δεν θα είναι rooted για να βλέπω cosmote tv και που δεν γίνεται με rooted. Μόλις γυρίσω σπίτι θα σας στείλω τις φώτο. Θέλεις μόνο τη πλακέτα από πάνω ή και το κάτω μέρος;
-
Καλησπέρα έχω ένα alfawise h96 pro + έκανα αναβάθμιση την firmware από τη σελίδα της gearbest από όπου και το αγόρασα το 2017. Δυστυχώς πλέον ούτε οι δύο υπολογιστές μου το αναγνωρίζουν ούτε στις τηλεοράσεις βγάζει πλέον σήμα στο hdmi. Το λαμπάκι μπροστά ανάβει είτε βάλω καλώδιο USB είτε το τροφοδοτικό του αλλά δε δίνει σήμα. Προσπάθησα και με κάρτα micro SD και το reset κουμπί κλπ αλλά είναι σαν νεκρό. Μόνο μπλε λαμπάκι και τίποτα άλλο. Σε ξένες σελίδες διάβασα για τροφοδοτικό 5v 3a οπότε αγόρασα σήμερα ένα και αναμένω να δω. Είχε κανείς παρόμοιο πρόβλημα; το έλυσε;
-
[γενικά] XBMC/Kodi/SPMC σετάρισμα Add-ons & Repository
michalisgr1984 replied to vagosvts7's topic in Android
Παιδιά καλησπέρα.. To newtexsology έχει σταματήσει να παίζει;; δεν μπορώ να δω ταινιες.. Υπάρχει κάποιο άλλο να βάλω στο κοντι;; Στάλθηκε από το Redmi 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
[γενικά] XBMC/Kodi/SPMC σετάρισμα Add-ons & Repository
michalisgr1984 replied to vagosvts7's topic in Android
Να κάνω μία ερώτηση.. Έχω το Android box alfawise 96 pro και kodi. Μέσω WiFi παίζει και ανοίγει τα πάντα το kodi. Τώρα το σύνδεσα με το router με καλώδιο αλλά δεν ανοίγει σχεδόν τίποτα. Τι φταίει; εννοείται πως απενεργοποιησα το wifi αλλά τπτ... Στάλθηκε από το Redmi 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
[γενικά] XBMC/Kodi/SPMC σετάρισμα Add-ons & Repository
michalisgr1984 replied to vagosvts7's topic in Android
Με το technewsology πάω να δω ταινία και κολλάει αφάνταστα.. Δε μπορείς να δεις ταινία.. Υπάρχει καμία λύση;; Στάλθηκε από το Redmi 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
[γενικά] XBMC/Kodi/SPMC σετάρισμα Add-ons & Repository
michalisgr1984 replied to vagosvts7's topic in Android
Καλα το tvone δε τα παίζει. Ελέγξτε το αρχείο καταγραφής λέει Στάλθηκε από το Redmi 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
[γενικά] XBMC/Kodi/SPMC σετάρισμα Add-ons & Repository
michalisgr1984 replied to vagosvts7's topic in Android
Έβαλα το tvsology... Καλό φαίνεται Στάλθηκε από το Redmi 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
[γενικά] XBMC/Kodi/SPMC σετάρισμα Add-ons & Repository
michalisgr1984 replied to vagosvts7's topic in Android
Mε το metalliq τελικά τι κάνατε;;; Στάλθηκε από το Redmi 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
[γενικά] XBMC/Kodi/SPMC σετάρισμα Add-ons & Repository
michalisgr1984 replied to vagosvts7's topic in Android
Τελικά το simplicity το βγάλατε;; εγώ ακόμα δε ξέρω πώς να το βγάλω κι να βάλω Ντάλτονς. Στάλθηκε από το Redmi 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
