[/color]
Εφόσον έχεις κάνει όλα τα γνωστά, που μπορεί ένας χρήστης, έχεις δοκιμάσει να επικοινωνήσεις με Blackberry; Ως έσχατη λύση πριν το στείλεις κάπου, να πάρεις μια γνώμη, για το που πρέπει να στείλεις την συσκευή.
Θα είχε ενδιαφέρον και για εμάς τους υπόλοιπους, να μας κρατήσεις ενήμερους για το τί λύση βρήκες τελικά...
Το λοιπον, επικοινωνησα με Blackberry UK και μου ειπαν οτι υπευθυνος ειναι ο πωλητης, οποτε εγω που το αγορασα απο αεροδρομιο Μοναχου πρεπει να να επικοινωνησω με το μαγαζι και να το στειλω μεσω αυτων στο αντιστοιχο Blackberry service, πχ Blackberry Γερμανιας κλπ κλπ.
Το ιδιο ισχυει για ολους εσας που το αγορασατε απο καποιο πωλητη ειτε λεγεται e-shop, birdphone, mediamarkt, κλπ κλπ
ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ για εκεινους που το αγορασαν απευθειας απο Vodafone (οπου και μιλησα και με αυτους) η οποια και το στελνει στην Arvato (και οχι σε καποια Blackberry UK), φανταζομαι κατι τετοιο θα ισχυει και για την Cosmote.
Αρα, οσοι το πηρατε απο Vodafone ειναι αυτη υπευθυνη ενω οι υπολοιποι απο τον εκαστοτε πωλητη.
Οσο για εμενα με βλεπω να σπαω την εγγυηση και να το δινω ειτε σε nokia store ειτε στο iRepair.