Θέλουμε να δώσουμε μεγάλη ευελιξία στον καταστηματάρχη. Ο καταστηματάρχης, λοιπόν, έχει 3 επιλογές όταν ανεβάζει μια προσφορά:
α. να βαλει χαμηλότερη τιμή (οπότε φαίνονται η παλιά και η νέα)
β. να βάλει μια έκπτωση (πχ οι πυτζάμες -25%), οπότε φαίνεται το ποσοστό
γ. να πει ότι κάτι προσφέρεται σαν δώρο (πχ "με κάθε καφέ, μία τυρόπιτα δώρο").
Αν βλέπεις τη λέξη "δώρο" σε προσφορά που ανήκει σε άλλη κατηγορία, τότε έχει γίνει λάθος καταχώρηση. Είναι θέμα επιλογής, αυτού που ανεβάζει την προσφορά.
Σωστή παρατήρηση !
Αυτός είναι ο στόχος. Να έχεις ουσιαστικές και ακόμη καλύτερα, αποκλειστικές προσφορές.
Για να γίνει αυτό, πρέπει να πεισθεί ο εκάστοτε επαγγελματίας να "επενδύσει" 15 λεπτά και λίγη φαιά ουσία, σε κάτι που ονομάζεται lookaround, mobile marketing, κλπ. Και για να γίνει αυτό, πρέπει να το δει στην πράξη, να λειτουργεί. Οπότε, προσωρινά, οι προσφορές που υπάρχουν, είναι αυτές ππυ εμφανίζονται και μέσω του web, του facebook ή και διαφημιστικών φυλλαδίων (πχ τα φυλλάδια του mediamarkt) του καταστηματάρχη. Απλά εσύ, τα έχεις όλα, μαζεμένα στο χέρι σου.
Επαναλαμβάνω πάντως, ότι ο στόχος είναι, να υπάρξουν αποκλειστικές προσφορές (και ήδη κάνουμε κινήσεις προς αυτήν την κατεύθυνση). Και σε αυτό θα βοηθήσετε κι εσείς. Όσο περισσότερη η χρήση της εφαρμογής, τόσο πιο εύκολα θα καταλάβει την χρησιμότητά της ο Έλληνας επαγγελματίας. Γιατί η χρήση της εφαρμογής μετριέται, και θα τη βλέπει ο ίδιος στο control panel του ! Όχι όπως τα φυλλάδια, όπου ξοδεύεις χρήματα, αλλά δεν ξέρεις ποιος τελικά ήρθε στο κατάστημά σου από αυτή τη διαφήμιση.
Κλείνω ευχαριστώντας για τα καλά λόγια και τις πρώτες παρατηρήσεις. Φιλοδοξούμε, το lookaround να αποτελέσει χρήσιμο εργαλείο για τους απλούς χρήστες, αλλά και μια πανεύκολη και πάρα πολύ οικονομική διέξοδο για τους επαγγελματίες, να προβάλλουν τα προϊόντα τους, ειδικά τις μέρες που περνάμε. Το mobile marketing είναι πλέον κάτι απολύτως προσιτό για όλους...