kakourass
Members-
Δημοσιεύσεις
60 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by kakourass
-
Καλησπέρα είμαι νέος κάτοχος του trex pro, θα ήθελα τα φώτα σας. Ύστερα από 3 προπονήσεις με σχοινάκι δεν μου εμφανίζει μέτρηση για το Vo2? Πρέπει να κάνω παραπάνω προπονήσεις? Φταίει το είδος της προπόνησης ή το ρολόι?
-
Ρε παιδια απο που κατεβάζετε την gcam?
-
Παιδιά ουτε εγω χρησιμοποιώ στοκ αλλα ο φιλος μιλαει για σύγκριση των 2 τηλεφώνων.
-
Το τηλεφωνο ειναι αρκετά σβελτο οπότε κατι δεν παει καλα με την συσκευη σου. Για τις φωτογραφιες εχω κι εγω την αίσθηση οτι με το g4 έβγαζα καλύτερες
-
Παιδια στην gcam ποιες ειναι οι σωστες ρυθμίσεις για να εχω το καλύτερο αποτέλεσμα?
-
Παιδια μια βοήθεια, την google cam απο που την κατεβάσατε? Ειναι εύκολο να βάλετε ενα λινκ?
-
180ευρώ πως? Το έχεις βρει κάπου με 280? Το θέμα της μπαταρίας το έχω λύσει με παουερ μπανκ, δεν αγοράζω καινούρια για κανένα λόγο. Πάντως και 100 ευρώ δεν το δινω, θα το αφησω στο συρτάρι, είναι το μοναδικό που έχει αντέξει 3 χρόνια στα χέρια μου
-
Ωραία, τώρα σε σχέση με g4 θα καταλάβω διαφορα? Αξίζει να κάνω την αλλαγή? Το τηλεφωνακι μου μετά από 3 χρόνια δουλεύει μια χαρά απλα το βαρέθηκα λιγάκι και από την άλλη δεν μου περισσεύουν και τα λεφτά για νεο τηλέφωνο, οπότε αν είναι να τα σκάσω για κάτι εμφανώς καλύτερο να το κάνω αλλιώς να κάτσω εδώ που είμαι. Έκανε κανένας την μετάβαση από το ένα μοντελο στο άλλο να με κατατοπίσει?
-
Η κάμερα και μιλάω για την βασική Πως είναι σε σχέση με το τεσσάρι? Έκανα μια μικρή έρευνα στο YouTube αλλά άκρη Δεν έβγαλα
-
Παιδια στα 350 ευρώ περίπου που εχει φτάσει το τηλέφωνο τι αλλες επιλογές έχω? Επίσης η κάμερα σε σχεση με το g4 που εχω πως είναι? Αξιζει να μεταβώ από το 4 στο 6? Το θέμα της φωτογραφίας είναι πολύ σημαντικός παράγοντας στο αν θα αλλάξω το 4αρι μου από το οποίο είμαι πολύ ευχαριστημένος
-
Μόνο από το κουτί μπορώ να το δω γιατί το έχω πετάξει
-
Οκταπυρηνος max 2,00ghz λέει.....
-
Miui global 9.2 σταθερη. Πήγα και στην wind και μου είπε μια κοπέλα ότι δεν ξέρει τι γίνετε και μάλλον δεν το υποστηρίζει το κινητο, όταν της είπα ότι το υποστηρίζει μου είπε να πάω στον γερμανό στους τεχνικούς να δουν αν μπορούν να κάνουν κάτι. Δεν ξέρω τι στο καλό γίνετε....
-
Υπάρχει τρόπος να τσεκάρω αν είναι όντως γκλομπαλ η συσκευή μου?
-
Πως το κάνω αυτό? Νόμιζα ότι γινόταν αυτόματα
-
Καλημερα, μια βοήθεια ηθελα, δεν έχω 4g στο τηλεφωνο παρόλο που εχω την global έκδοση. Νόμιζα ότι είναι θέμα σιμ, την αντικατέστησα με καινούρια αλλά τίποτα. Έχω wind και είμαι Αθήνα. Καμία ιδέα???
-
Σταυρο και εμενα αυτη την αισθηση μου δινει, οτι ειναι θεμα λογισμικου δηλαδη αλλα ψαχνοντας το προγραμμα και πατωντας επιδιορθωση δεν μου βρηκε κανενα λαθος στην εγκατασταση του marsmellow και δεν εχω βρει καποια αλλη επιλογη που να μου κανει. Τωρα downgrade παλι σε lolipop μονο αν το rootaρω θα μπορεσω να κανω?
-
θα προτιμούσα μια λυση χωρις να χρειαστει να το κανω root. Πιστευετε το ένα πρόβλημα σχετίζεται με το αλλο ή είναι 2 διαφορετικα πράγματα?
-
Δεν την εχω βρει αυτη την επιλογη στο pcsuite, πως μπορω να το κανω?
-
παιδια μια βοηθεια, μετα την αναβαθμιση σε μαρσμελοου κατα την εκκίνηση μου βγαζει το εξης μηνυμα : current version is not avaiable for user. Can;t find matched cust for NT-code mcc/mnc[FFFFFF], subset[11]. Επισης η φωτογραφικη βγαζει χαλια φωτογραφιες, σαν να μην μπορει να κανει σωστη φωτομετρηση, δοκιμασα να βγαλω φωτογραφια και μεσω αλλου προγραμμματος αλλα τα ιδια. Το τηλεφωνο δεν το εχω κανει root και εχω δοκιμασει και το hard reset χωρις αποτελεσμα. Καμια ιδεα κανεις ή το στέλνω στο σερβις?
-
Το πρόβλημα που περιέγραφα με την οθόνη παραπανω λύθηκε αλλάζοντας ταπετσαρια! Κάτι άλλο που με προβληματιζει είναι οι τριγμοι που προέρχονται από το καπάκι. Σε ορισμένα σημεία κυρίως στην πλάτη του κινητού φαίνεται σαν να μην εφάπτεται καλά με το σώμα του τηλεφώνου παρουσιαζοντας κάποια κενα με αποτέλεσμα όταν πιεζεται εκεί το τηλέφωνο να τρίζει και φοβάμαι μηπως δημιουργήσει πρόβλημα στεγανοτητητας. Και κάτι ακόμα που ήθελα να ρωτήσω, η οθόνη είναι ανθεκτική στις γρατζουνιες ωστόσο συστήνετε της χρήση ζελατινας για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο ή δεν υπάρχει προβλημα?
-
Χθες παρέλαβα το καινουριο μου go. Πέρασα την jb με sus. Μέχρι εδώ όλα καλά, αυτο που με προβλημάτισε είναι οτι στην αρχική οθόνη όταν μετακινούμε αριστερά ή δεξια στις καρτέλες η οθόνη για 1-2 δευτερόλεπτα κανεί κάτι γραμμές ανεπαίσθητες μεν αλλά τις κάνει, και μετά καθαρίζει. Το έχω παρατηρήσει μόνο εκεί και οχι π.χ. σε παιχνίδια. Δεν ενοχλεί ιδιαίτερα απλά θα ήθελα ξέρω αν το έχει παρατηρήσει και κάποιος άλλος στην συσκευή του ή αν έχει κάποιο ελάττωμα το δικό μου τηλέφωνο.
-
Τι αγγελία; που? Ελληνικό? Με καλύπτει κάποια εγγύηση? Πες μου σε παρακαλώ, με ενδιαφέρει η αγορά δύο τηλεφώνων αμεσααααα (δικό μου φυσικά και της γυναίκας μου).
