Jump to content

lostre79

Members
  • Δημοσιεύσεις

    31
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by lostre79

  1. Ας δοκιμασω και εγω την τυχη μου. Myphone ευχαριστουμε πολυ για αυτο το δωρο Στάλθηκε από το HT3 μου
  2. Eχει 4-5 μερες που παρελαβα και γω τον Κινεζο... Πρωτες εντυπωσεις αριστες!!! Θα του δωσω μια βδομαδα και θα επανελθω με κανονικες εντυπωσεις
  3. ευχαριστω πολύ παιδες. Αντε να δούμε τι θα μας βγει ο Κινέζος. Πάντως δεν θέλω πολλα. Λίγο ίντερνετ, λίγο tapatalk, λίγο YouTube. Δεν είμαι από τους απαιτητικούς χρηστες γι' αυτο και νομίζω ότι θα με βολέψει. Στάλθηκε από το GT-S7582 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  4. Καλησπέρα παιδες. Επειδή το περιμένω και γω από ώρα σε ώρα και καθότι εντελώς newbie με κινέζικα, τι πρέπει να κάνω με το που το παιρνω; Επαναφορά εργοστασίων ρυθμίσεων αρχικά και μετά αναβάθμιση λογισμικου, ετσι; Θελει τπτ άλλο μετά; ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση. Στάλθηκε από το GT-S7582 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  5. Εγινε σημερα η παραγγελια με 49$ απο Κινα. Πρωτη φορα με Κινεζικο μετα απο περασμα σχεδον απ' ολες τις μαρκες (μονο iphone δεν περασε απο τα χερια μου)... Το περιμενω σαν μικρο παιδακι. Αντε καλως σας βρηκα Στάλθηκε από το IdeaPadA10 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
×
×
  • Create New...