Καλησπέρα παιδες. Επειδή το περιμένω και γω από ώρα σε ώρα και καθότι εντελώς newbie με κινέζικα, τι πρέπει να κάνω με το που το παιρνω; Επαναφορά εργοστασίων ρυθμίσεων αρχικά και μετά αναβάθμιση λογισμικου, ετσι;
Θελει τπτ άλλο μετά;
ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση.
Στάλθηκε από το GT-S7582 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk