Παρήγγειλα την προηγούμενη βδομαδα απο Merimobiles ένα tablet και αφου τους ενοχλουσα συνεχεια γιατι μετά απο 5 μέρες εδειξε οτι εγινε shipped, σημερα ξαναρωτησα γιατί δεν μπορω να κάνω track στην παραγγελία και μου απάντησαν ότι κολλησε στο τελωνείο! :
"Hi we got a reply today from the customs in HK, package is stock there we can reship another one by yanwen express, however right now we only have the black color
let me know its either that or we can wait for customs to send us back the package and resend"
Τώρα τι να κάνω ρε παιδιά? Υποτίθεται οτι το παρήγγειλα με registered airmail γιατι οπως διαβασα εδω απο εσας δεν θα υπηρχε κανένα προβλημα με τελωνεια και τετοια. Αν το ξαναπαραγγείλω με εξπρες θα εχω θεμα με τελωνειο, ετσι δεν ειναι;