Jump to content

savvast36

Members
  • Δημοσιεύσεις

    17
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About savvast36

  • Ημ. Γέννησης Ιούλιος 11

savvast36's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Οχι φιλε ειναι απολυτα φυσιολογικο το κανουν ολες οι AMOLED αργα η γρηγορα μην ανησυχεις. :)
  2. Παιδια να ρωτησω κατι (ασχετο με το παγωτο) εχετε παρατηρησει καθολου burrn-in effects(αποτυπωση εικονιδιων οπως μπαταρια η ωρα κτλ)στην οθονη(σε μπλε φοντο φαινεται καθαρα)?
  3. Τελικα το στειλα στο service της motorola πριν 5 μερες και μου το φτιαξαν κατευθειαν.ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ.Το μεγα λαθος ηταν η wind.
  4. Το πηρα σημερα ετσι οπως το πηγα και τελικα ανακαλυψα οτι δεν τους ειχαν δωσει σχετικες πληροφοριες για το τι ειχε το κινητο απο την wind , ΕΛΕΟΣ , μετα απο 4 βδομαδες συνεχους επισκεψης στο καταστημα και τηλεφωνηματων στα κεντρικα δεν στειλαν τι ειχε το κινητο,ΗΜΑΡΤΟΝ δηλαδη.
  5. Να φανταστειτε ακομα δεν το χω παρει το κινητο μετα απο 5 βδομαδες συνεχους επισκεψης στο καταστημα και τηλεφωνηματων στην εξυπηρετηση πελατων και ουτε καν φτιαχτηκε να φανταστειτε εχουν μεινει ακομα στο μηνυμα που εστειλε το καταστημα στο service την πρωτη βδομαδα.Απαρεδεκτοι.Με το που το παρω καταγγελια κατευθειαν.
  6. Βασικα εχεις δικιο αλλα τελοσπαντων παντως το προβλημα δεν λυθηκε πηρα τηλ στο service της motorola και μου ειπαν οτι δεν εχει τιποτα τελοσπαντων, μια καταγγελια στο ινκα θα πεσει.
  7. Με τα κεντρικα μιλουσα σχεδον καθε μερα και δεν ηξεραν τι τους γινετε.Τωρα αυριο θα μιλησω με το service της motorola και βλεπουμε.
  8. Οχι ειπαν οτι δεν εχει τιποτα ενω την πρωτη φορα που το πηραν(γιατι το στειλε 2 φορες η wind) ειχαν πει οτι εχει προβλημα στην οθονη απλα το στειλαν πισω για να με ενημερωσουν(αλλο παλι κι αυτο,αμα εχει προβλημα φτιαξτο ρε φιλε γιατι πρεπει να με ενημερωσεις εγω το ξερω ηδη).
  9. Ασε φιλε απαραδεκτοι εχασα την αντικατασταση φυσικα και δεν μου το φτιαξαν, το παιρνω την αλλη βδομαδα και πρεπει μονος να ασχοληθω με την motorola(ετσι μου ειπαν να παρω τηλεφωνο ο ιδιος να μιλησω και να κανονισω ΕΛΕΟΣ αν και δεν πιστευω οτι θα γινει κατι) να δω τι θα γινει.
  10. Σημερα πηραν το καταστημα και τους ειπαν οτι δεν εχει τιποτα ενω πριν λιγες μερες η motorola τους ειπε οτι εχει προβλημα η οθονη,δεν μπορω να καταλαβω ,δεν θελουν να το αντικαταστησουν αλλα οχι και να μην το φτιαξουν.Συνεχιζει το τρεξιμο.ΑΠΛΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.
  11. Ειχε αποτυπωθει το σχεδιο απο την ζελατινα μεσα στην οθονη(χαλασαν τα πιξελ οταν την κολλησαν λογικα) οποτε ειναι για αντικασταση και εκτος αυτου το ειχα 1 μερα και το ειδα κατευθειαν απλα ηταν σαββατο μεσημερι.Την δευτερα που το πηγα το στειλαν κατευθειαν με ενημερωσαν και απο την εξυπηρετηση πελατων γι αυτο.Απλα περιμενω τωρα τι θα πει η motorola.Απλα θα μπορουσαν να στειλουν αυτο το ενημερωτικο μηνυμα στοην motorola την πρωτη βδομαδα και οχι την 3η.
  12. Καλησπερα παιδια, Πηρα πριν δυο εβδομαδες το Motorola Razr απο την Wind ηταν ελαττωματικο,το γυρισα πισω μου ειπαν οτι ειναι για αντικατασταση και εντος εβδομαδας θα εχω το καινουργιο γιατι δεν υπηρχε διαθεσιμο στο καταστημα.Περιμενα μια εβδομαδα ΤΙΠΟΤΑ,πηγα την επομενη δευτερα δεν ειχαν καποιο νεο οποτε πηρα στην εξυπηρετηση πελατων,μου ειπαν οτι το ειχαν στειλει για service και οχι για αντικατασταση πηγα πισω στο καταστημα τους το ειπα,το διορθωσαν και περιμενα αλλη μια εβδομαδα.Πηγα σημερα ακομα κανενα νεο και επισης τους ζητησαν απο το service να στειλουν για 2η φορα τι εγινε με το κινητο και γιατι ζηταω αντικασταση.Πηρα τηλεφωνο στην εξυπηρετηση για ακομα μια φορα και μου ειπαν οτι δεν εχει σταλει μηνυμα μεσω καταστηματος -service για αντικασταση δηλαδη ΤΑ ΙΔΙΑ ,αρχισα και γω τα καντιλια και μουν ειπαν οτι θα στειλουν ενημερωτικο μηνυμα στην Motorola για το τι εχει το κινητο και γιατι ζηταω αντικατασταση και μεσα στην εβδομαδα θα ξερω.ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ,απλα αθλια η κατασταση στην wind!!!
  13. Ναι δοκιμασα προσεκτικα αλλα τιποτα,πηρα τηλεφωνο το τμημα εξυπηρετησης και μου ειπαν οτι ειναι για αντικατασταση.Τωρα αν οντως θα μου το αντικαταστησουν δεν ξερω.Παιζει να μαι ο μονος μ'αυτο το προβλημα στον πλανητη ομως :lol:
×
×
  • Create New...