Jump to content

sotsot4

Members
  • Δημοσιεύσεις

    82
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About sotsot4

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 2

sotsot4's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Εχει καταφέρει κανείς να χρησιμοποιήσει το Google voice/ now με τα πλέον διαθέσιμα Ελληνικα; stock rom
  2. Για την πληρωμή του τέλους διακοπής στην ΟΝ δυστυχώς το γράφει και στο συμβόλαιο μου! Ας έχουν περάσει 2 χρόνια. Ακόμα φυσικά περιμένω τον ΟΤΕ! Η δική σου περίπτωση μπορεί να είναι φυσιολογική σε δύο εβδομάδες το πολύ να έχεις τελειώσει, απλά σε εμένα μου έκατσε και βλάβη καλωδίου
  3. Στο Μαρούσι ο ΟΤΕ αλλάζει τα καφάο, δεν ξέρω βέβαια αν οφείλεται το πρόβλημά σου σε αυτό.
  4. Δεν το είχα ακούσει αυτό... φαντάζεσαι να έμεινε ένας να τρέχει και να μην φτάνει;;; και να τα ακούει και από πάνω! :lol:Δεν είναι απίθανο για την Ελλάδα. Ο χρόνος θα δείξει
  5. Ακόμα περιμένω τους τεχνικούς 3 εβδομάδες!!! :ninja:και καλώ σε ένα τηλέφωνο που βρήκα (φυσικά χωρίς απάντηση) τους τεχνικούς του ΟΤΕ της περιοχής! "Παράλογοοο.." Καλά τόσηηη δουλειά έχουν..." ή μήπως πολύ φαγούρα... :X
  6. Καλησπέρα! Θα με τρελάνουν και οι μεν και οι δε! Πριν τα Χριστούγεννα έκανα αίτηση μεταφοράς στον ΟΤΕ από την ΟΝ τελεκομ σε νέα διεύθυνση. Μετά από δύο εβδομάδες ήρθε ο τεχνικός του ΟΤΕ στο νέο σπίτι για την ενεργοποίηση και διαπίστωσε βλάβη καλωδίου (ένα ζεύγος καλωδίων έχει μείνει ελεύθερο στην πολυκατοικία και αυτό δεν δουλεύει), δήλωσε την βλάβη και μου είπε να περιμένω να την φτιάξουν.Έχουν περάσει άλλες δύο εβδομάδες και φυσικά τίποτα δεν έχει γίνει. Στην εξυπηρέτηση του ΟΤΕ δε με βλέπουν σαν πελάτη τους και δε μου λένε τίποτα. Ούτε μπορούν να μιλήσουν με τους τεχνικούς εκ μέρους μου γιατί ακόμα δεν είμαι πελάτης τους. Επίσης η ΟΝ με έχει ακόμα σαν πελάτη τους και χρεώνει κανονικά για την παλιά διεύθυνση. Σε επικοινωνία με την ΟΝ μου είπαν ότι δεν έχουν ενημερωθεί για τίποτα (λογικό από τη μία αφού δεν έγινε με επιτυχία η ενεργοποίηση) και ότι θα έπρεπε να τους ενημερώσω και να πληρώσω 20 ευρώ!!! για να διακόψουν το συμβόλαιο - βρόγχο (ασχέτως ότι εγώ τους μίλησα για μεταφορά του αριθμού και όχι κατάργηση) Αποτέλεσμα;;; 1 μήνα χωρίς τηλ και ιντερνετ... (αυτό το δέχομαι αν και πήγα στον ΟΤΕ για να το αποφύγω) 1 μήνα χρέωση παγίου ΟΝ (μέσα ΔΕΚ με μέσα ΙΑΝ) μέχρι τώρα για το ιντερνετ στο παλιό σπίτι +έχει ξεκινήσει να γράφει και δεύτερο πάγιο (μέσα ΙΑΝ με μέσα ΦΕΒ) +1 πάγιο ακόμα ΑΝ βάλω ότι θα το φτιάξουν σε δυο εβδομάδες από τώρα και μερικές μέρες ακόμα για το ραντεβού του τεχνικού για ενεργοποίηση. +20 ευρώ για διακοπή στην ΟΝ +το κόστος επιστροφής του router στην ΟΝ Δηλαδή άμα φτιάξει ο ΟΤΕ την γραμμή σε 3 μήνες θα πληρώνω μέχρι τότε τη ΟΝ για ένα αριθμό στο παλιό σπίτι από το οποίο έφυγα; Πως μπορώ να επικοινωνήσω με τους τεχνικούς του ΟΤΕ; Σε αυτό υπάρχει μία ασάφεια στις πληροφορίες και δεν βγάζω άκρη. Καμία συμβουλή; Έπεσα σε περίπτωση ή μου φαίνεται;
×
×
  • Create New...