Καλημέρα σας,
Η περίπτωση μου μπορεί να είναι γνωστή σε πολλούς. Εν ολίγοις είμαι ένας από αυτούς που διέκοψαν κάθε σχέση με την συγκεκριμένη εταιρεία, μιας και νομίζω πως μας θεωρούν λίγο θύματα...
Η ιστορία μου...:
-Στις 6/4/2012 λαμβάνω μήνυμα πως έχω φτάσει το 80% του διάθεσιμου δωρεάν χρόνου προς Cosmote.
-Στις 7/4/2012 (μια ημέρα μετά) κλείνει ακόμα ένας μηνιαίος κύκλος του συμβολαίου μου.
-Μου ερχεται λογαριασμός 244,20 ευρώ, και η υπερχρέωση έχει γίνει στα τηλεφωνήματα προς Cosmote.
Η απορία μου ήταν πως γινεται σε μια ημερα να εχω καταναλώσει το υπόλοιπο 20% του διαθέσιμου χρόνου μου. Ο αναλυτικός λογαριασμός αποδεικνύει πως έχω δίκιο και καταλαβαίνω πως θα έπρεπε να εχω λαβει ειδοποίηση πως έφτασα το 80% του χρονου μου αρκετές ημέρες πριν (15 ημέρες) και κάτι τέτοιο δε έγινε.
Για να μη σας ταλαιπωρώ, μίλησα με αρκετούς εκπροσώπους της Cosmote και η φράση "δυστυχώς δε μπορει να γίνει κάτι", ενώ ήμουν διατεθιμένος να πάρω το iPhoneακι μου και να τους δείξω όλα τα μηνύματα που εχω λάβει από αυτούς και να τους αποδείξω πως δεν υπάρχει μήνυμα, αυτοί ήταν κάθετοι πως "Δεν έχουν τετοιες σχέσεις με τους πελάτες τους" και κάπου εκει πηρα την απόφαση να "μετακομίσω" σε άλλη εταιρεία, πληρώνοντας ολο το ποσό.
Αυτή είναι η δική μου ιστορία. Δεν περιμένα τετοια αντιμετώπιση. Κρίμα...