Jump to content

Stefoos

Members
  • Δημοσιεύσεις

    171
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Stefoos's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Καλά αυτό λογικό. Πέρα από αυτό δε παίζει κάποια άλλη κρυφή ή μη χρέωση ε;
  2. Σκέφτομαι για να βγάλω την EUROBANK VISA CLASSIC, αλλα επειδή ειμαι άσχετος απο πιστωτικές και τις χρεώσεις τους μπορεί κάποιος να μου πει τι παίζει ακριβώς με τις αγορες κλπ; Είδα οτι εχει 30€/χρονο χρέωση. Πέρα απο αυτό, οταν κάνω αγορές με ατόκες δόσεις πληρώνων μονο την δόση και τέλος. Υπάρχουν τίποτα άλλες χρεώσεις που πρέπει να προσέξω;
  3. Μια δωρεαν μεταβαση απο το S7 στο S8 Δεν θα ηταν ασχημη!!
  4. Εκει που τα βρισκει η Samsung οταν τα κατασκευαζει. Δειναι δυσκολη,ακριβη και χρονοβορα. Δεν νομιζω οτι ειναι δυσκολο να ζητησουν ενα συγκεκριμενο ανταλλακτικό απο τα κεντρικα. Δεν ειναι οτι ζουμε και 50 χρονια πριν που η αποστολη δεματων Δεν λεω να εχουν στοκ απο ολα τα εξαρτηματα που ισως χρειαστουν αλλα τουλαχιστον θα μπορουσαν να εξυπηρετησουν τουλαχιστον ως προς την αποστολη του προιοντος στην αντιστοιχη εταιρεία.
  5. Δεν αναλαμβανουν γιατι συμφωνα με τα λεγομενα τους δεν μπορουν να παραγγειλουν ανταλλακτικά που προορίζονται για αλλες αγορες (πχ Ασια) και επισης δεν εχουν την τεχνογνωσια λογο διαφορων στο HW!? τρεχα γυρευε δηλαδη. Για μενα ειναι απαραδεκτο επισημα γραφεις της ιδιας εταιρειας σε αλλη χωρα να μην συνεργαζονται μεταξυ τους. Ειναι λες και ειμαστε 50χρονια πισω. Και οχι μονο δεν συνεργαζονται αδυνατουν να παρεχουν και πληροφοριες. Φορτωσα λεφτα στο Viber και αυριο θα καλεσω την Samsung Ταυλανδης για να δω τι θα πουν. Αν αρνηθουν την αποστολη με εξξοδα δικα μου τοτε θα πρεπει να βρω καποιον να κραξω που να αξιζει ομως γιατι ειναι απαραδεκτο μιας και δεν μιλαμε για κινητο των 100€ αλλα των 700€. ΥΓ: αυτο ακριβος εγινε με το φιλο μου του χαλασε το κινητο στο ταξιδι και αγορασε καινουριο απλα βρηκα και εγω ευκαιρία να αγορασω γιατι το αλλο ειναι στα τελευταια του
  6. Ενημερωση για το προβλημα με το κινητο απο Ταυλανδη. Επικοινωνησα και με Ελλαδα και με Εσθονια και δεν αναλαμβανουν την επισκευη ακομη και αν πληρωσω. Το θεωρω αρχικα απαραδεκτο κινητο 2μηνων να χαλαει απο μητρικη χωρις κανενα λογο και επισης να μην μπορεις να επισκευασεις το κινητο σε επισημο service της Samsung. Εχω επικοινωνησει και με την Samsung Ταυλανδης και περιμενω απαντηση στο αν μπορω να στειλω την συσκευη με ταχυδρομειο για επισκευη. Αν δεν γινεται να την στειλω τοτε ειναι κατι παραπανω απο απαραδεκτοι
  7. ΔΕν εχω ιδεα ποιον απο τους 2 εχει. Εγγυηση θεωρτηικα εχει γιατι ειναι 2 μηνων και επισης δεν βρισκομαι Ελλαδα πλεον οποτε πρεπει να δω τι μπορω να κανω στην Εσθονια που και εδω οι μισοι δεν μιλανε αγγλικα επισης
  8. Ναι λιγο απιθανο να επικοινωνήσω μαζι τους γιατι δεν μιλανε χριστο αγγλικα. Προσπαθησα ηδη να μιλησω με Samsung Thai αλλα πηρα @@ στο Live chat και περιμενω μπας και αυτος που διαβασει το μειλ ξερει αγγλικα. Επισης μιλαω με Samsung US (ξερω οτι δεν ειναι υπεύθυνοι) μηπως με καθοδηγησει ή κανει τον ενδιαμεσω με καποιο τροπο. Με την μπαταρια αλλα τι!? Και αν ηταν η μπαταρια θεωρητικα δεν θα πρεπει με το φορτιστη να παιζει!?
  9. Καλημερα, πριν 2 μηνες ειχα αγορασει απο Ταυλανδη το κινητο (Galaxy S7 edge (SM-G935FZKUTHL)) χτες το βραδυ το εβαλα να φοριτσει και σημερα μολις ξυπνησα το κινητο ηταν κλειστο και δεν αντιδραει σε τιποτα. Δοκιμασα ολους τους πιθανους συνδυασμους για force restart/recovery/safe mode κτλ. Οταν ειναι στον φορτιστη δεν δειχνει καποιο σημαδι να φορτιζει (ο φορτιστης λειτουργει το δοκιμασα με το παλιο μου τηλεφνωνο). Εχει κανεις καμια ιδεα τι παιχτηκε και με ποια Samsung πρεπει να επικοινωνησω?
×
×
  • Create New...