Jump to content

asider

Members
  • Δημοσιεύσεις

    4
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About asider

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 2

asider's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

10

Φήμη

  1. Δεν είμαι τόσο ανόητος ώστε να υποθέσω ότι στείλανε τις προβληματικές συσκευές στο Πλαίσιο! Είπα ότι πήρα 2 απο Πλαίσιο και έχουν το πρόβλημα (άρα μία αντικατάσταση έχει γίνει και πολύ χλωμό να προχωρήσουν και σε δεύτερη), πράγμα που σημαίνει ότι ίσως μιλάμε για μία ελαττωματική παρτίδα από την οποία σίγουρα έχει μερικές συσκευές το Πλαίσιο και ίσως δεν έχει πχ ο Κωτσόβολος ή τα Public ή όποιος άλλος. ΠΡΟΦΑΝΩΣ μπορεί να είναι και διάσπαρτες σε όλα τα καταστήματα, που είναι και το πιο πιθανό! Σε κάθε περίπτωση, ανέφερα την κακή μου εμπειρία με το Πλαίσιο και την κακή αντιμετώπισή τους για να ξέρουν όσοι ενδιαφέρονται. Όσους δεν τους χαλάει συσκευή των 1450 (πλέον 1630) ευρώ να έχει ελάττωμα ας "προχωρήσουν". Υπάρχουμε κι εμείς που λέμε πως τουλάχιστον από τη στιγμή που υπάρχουν συσκευές που ΔΕΝ το έχουν, θέλουμε κι εμείς μια τέτοια! Κι ας αναλάβει το μερίδιο της ευθύνης η Samsung, εμείς δηλαδή σε τι ακριβώς φταίμε? Τέλος, αν όταν θελήσω να το πουλήσω ο ενδεχόμενος αγοραστής δε μου πει "προχωράμε" αλλά μου πει ότι δεν το θέλει ή να του κόψω κανα 50αρι για ένα ελάττωμα που δε δημιούργησα εγώ, θα ενοχληθώ εκ νέου.
  2. Παιδιά καλησπέρα. Μεγάλη προσοχή στις συσκευές από ΠΛΑΙΣΙΟ! Το ζήτημα με το bubble κάτω δεξιά είναι υπαρκτό! Παρέλαβα την Παρασκευή, τους το πήγα την ίδια μέρα κι αφού μου έβγαλαν την ψυχή για αντικατάσταση μέσω doa (αρχικά ο τεχνικός "δεν έβλεπε τίποτα" και μετά θέλανε να πάω σε αντιπροσωπεία samsung και να πάρω από εκεί χαρτί ότι όντως υπάρχει πρόβλημα, το οποίο όντως και έκανα) τελικά μου έδωσαν άλλη που έχει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα! Μιλάω με τα κεντρικά της samsung η οποία πετάει αετό και κάνει πως δεν ξέρει τίποτα, (ο τεχνικός τους στο τηλέφωνο μου πρότεινε να κάνω restart και update!) και το πλαίσιο μου προτείνει να πάρω κάτι άλλο ή να το δώσω για service ή να γίνει αντικατάσταση και να τους ανοίξω όλες τις συσκευές μπας και βρω καμιά της προκοπής! Καμία διάθεση να μιλήσουν με τη samsung να δούνε τι μπορεί να γίνει! Απαράδεκτοι! Οι δύο φωτογραφίες είναι από τις δύο διαφορετικές συσκευές!
  3. Πήγα να κάνω το upgrade μέσω kies για τη jb και σκάλωσε στο 47%. Ξεκίνησα την "ανάκτηση έκτακτης ανάγκης" αλλά κόλησε και αυτή. Έχω κάνει 4-5 φορές το ίδιο και πάντα κολάει στο 47%. Δοκίμασα και με το Odin και κολάει και αυτό. Hard reset προφανώς και που κάνω δεν ανταποκρίνεται. Τι άλλο μπορώ να κάνω;;; Μένω Καλλιθέα και είμαι έτοιμος να το πάω Χαιδάρι με τα μέσα!! Αλλά το χειρότερο είναι πως θα χάσω όσες επαφές δεν είχα συγχρονίσει με το gmail μου. Καμία ιδέα???
  4. Καλησπέρα. Είμαι νέος κάτοχος του κινητου από Vodafone.Έχει την Android 2.3.4 και τη Sense 3.0 και αριθμό λογισμικού 1.50.162.2. Θα ήθελα να μάθω,ποιά η τελευταία official retail rom,πως μπορώ να τη βάλω στο κινητό μου και να κάνω root? Είμαι σίγουρος ότι έχουν ξαναειπωθεί αυτά στο συγκεκριμένο θέμα αλλά είναι δύσκολο να βγάλω άκρη σε 162 σελίδες. Θα ήμουν ευγνώμων έστω και για απλά links συγκεντρωμένα ώστε να τα καταφέρω χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις πάνω στο θέμα. Ευχαριστώ.
×
×
  • Create New...