καλημερα. η προστασια καταναλωτη και ο συνηγορος του πολιτη , μπορω να σας πω απο προσωπικη εμπειρια , οτι δουλευουν αλλα χρειαζονται χρονο. σε αλλαγη παροχου σταθερου . επεσα σε προβληματικη γραμμη και εμεινα χωρις τηλεφωνο και ιντερνετ, περιπου ενα 3μηνο. αν δεν ειχα κανει τις καταγγελιες στις προαναφερθησες υπηρεσιες μπορει ακομα να ειμουν με 3g. χρειαστηκαν ενα μηνα περιπου αλλα απο την στιγμη που πηρε μπροστα το θεμα , ηταν 3 μερες συνεχομενες πανω απο το καφαο. τωρα για το αν σε συμφερει να παρεις μια τετοια συσκευη απο κινα κανει κρα.... με τα ιδια λεφτα παιρνεις 2 σιγουρα. αν παθει κατι το ενα ανοιγεις το αλλο και δεν ασχολεισε με κανεναν. τωρα αν θελεις να παρεις συσκευη απο ελλαδα και να εχεις service πας σε samsung. το omnia II πηγε για service στους 18 μηνες απο την ημ/νια αγορας και τελικα χωρις καμια αντιπαραθεση μετα απο 7 εργασιμες με πηραν τηλεφωνο να με ρωτησουν σε ποιο καταστημα της πατρας θα ηθελα να με πιστωσουν 578 ευρω για να αλλαξω συσκευη, επειδη δεν μπορουσε να επισκευαστει και το μοντελο ειχε σταματησει να κυκλοφορει. μεσα σε μια βδομαδα περασα απο το omnia II σε galaxy s2 με 30 ευρω απο την τσεπη μου.
διαλεγεις και παιρνεις.