on3st4b
Banned-
Δημοσιεύσεις
14 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
About on3st4b
- Ημ. Γέννησης Απρίλιος 11
on3st4b's Achievements
Newbie (1/14)
10
Φήμη
-
Διάβασε αν θες την ιστορία μου με το Ν900 εδω post 880 Ήμουν από τους πρώτους που το πήραν όταν κυκλοφόρησε και τώρα τρέχω σαν τον μλκ . Όσο για το πούλημα το Ε7 το έχουν 480 στα Νοκια careless το Ν8 είναι ακόμα πιο φτηνό.
-
Τελικά μετά από πολύ ψάξιμο πέρασα το clockworkrecovery και ησύχασα .. Κάνεις backup , restore roms , flasharis themes για το μαύρο task bar είναι must για μένα :) Πέρασα ένα “ custom “ rom που στην ουσία είναι το μαμά αλλά με λιγότερα προγράμματα από το μαμά rom .
-
Καλησπέρα μετά από λαλακια μου το κινητό δεν bootari πλέον , μπαίνει σε infinite loop φτάνει μέχρι το logo της alcatel και μετά πάλι reboot : ) ΔΕΝ έχω πάρει back up rom κτλ . δεν έχω bootmanager η όπως αλλιώς λέγετε στα android . Έχω κατεβάσει το stock rom , έχω βρει πώς να μπαίνει σε boot menu ( έτσι νομίζω τουλάχιστον ) , αλλά δεν ξέρω με τι όνομα προφανώς η κατάληξη θα είναι .zip να βάλω το image και σε ποιο directory ? Έχω δοκιμάσει να το βάλω στο root της mc με όνομα update.zip αλλά δεν είχα αποτέλεσμα . Μήπως γίνεται να το flasharw από το pc απευθείας ? Έχω το alcatel ot-990.
-
Μήπως γνωρίζει κάποιος κανα blog που να μπορεί να δημοσίευση την καταγγελία μου έτσι για το γμτ γιατί δεν βλέπω να γίνετε τπτ . την συσκευή από το να πάρω μεταχειρισμένη σαν αντικατάσταση η το Ε7 τους την χαρίζω απλά για το γμτ κ να μάθει ο κόσμος τι κουμάσια είναι .
-
Σωστός , θα πρότεινα να μπει και ο οδηγός για το partitioning της μνήμης μιας και τα 140mb που έχει μαμα είναι πολύ λίγα k τα περισσότερα είναι είδη καταλυμένα.
-
Αφού έλαβα το email από νοκια Φινλανδίας επικοινώνησα με το Νοκια Greece στο 00800ΧΧΧ . ο τύπος που το σήκωσε ήταν στην καλύτερη εριστικός απέναντι μου! Μεταξύ άλλων μου είπε ότι η συσκευή αντικατάστασης δεν χρειάζεται να είναι καινούρια βάση του limited warranty που δίνει η ΝΟΚΙΑ . Του απάντησα ότι στην αρχή του limited warranty λέει τα έξεις ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΠΡΟΣΟΧΗ! Αυτή η Περιορισμένη Εγγύηση δεν επηρεάζει τα νόμιμα δικαιώματά σας σύμφωνα με την εφαρμοστέα εθνική νομοθεσία που αφορά στην πώληση καταναλωτικών προϊόντων. Και ότι σύμφωνα με τον ΝΟΜΟ δικαιούμαι καινούργια συσκευή , και πέσαμε πάλι στο ίδιο τριπακι .. ότι δεν έχουν καινούργια Ν900 , να πάρω το Ε7 και εγώ να ζητώ το Ν9. Στο τέλος αφού τον βεβαίωσα ότι δεν υπάρχει καμιά πιθανότητα να πάρω το Ε7 η μεταχειρισμένη συσκευή ως αντικατάσταση μου λέει κάνε ότι νομίζεις . Έτσι και έπραξα .. σήμερα πρωί έστειλα καταγγελία στην ‘ γενική γραμματεία καταναλωτή ‘ . Θα δούμε που θα οδιγυση αυτό .
-
Και το έπος συνεχίζεται .. PART III Δευτέρα 5/12/2011 Επικοινωνία με το νοκια care ρώτησα αν υπάρχει κάποια εξέλιξη με την συσκευή μου . Μου λέει όχι την έχουμε στείλει για αντικατάσταση . Πως ? αφού δεν είχατε μέχρι την παρασκευή !! Μου απατάει ότι ψάχνουν για πλακέτα και ότι όταν βρεθεί θα επισκευαστή και θα το έχω στα χεριά μου ! Του λέω το όταν ποτέ είναι περίπου ? θα χρειαστώ να περιμένω πολύ ακόμα ? περιμένω είδη έναν μήνα + και δεν έχω δει αποτέλεσμα .. μα πως μου απάντα σας είπαμε να αναβαθμίσετε σε Ε7 !! ( πάλι τα ίδια ) και έλαβε την ίδια απάντηση ότι το να πάω από το Ν900 στο Ε7 είναι υποβάθμιση . με τα πολλά του ζήτησα ένα τηλ από κάποιον ανώτερο να μιλήσω μήπως και βγάλω άκρη. μου λέει καλύτερα να μην το σκαλίζεις πολύ όσο πιο πολύ το σκαλίζεις τόσο πιο πολύ θα περιμένεις !! κάνε υπομονή λίγο ακόμα μέχρι να το πάρεις ! έλεος δλδ ρε παιδιά έλεος .. έναν μήνα μετά μου λέει ακόμα υπομονή .. υπομονή δεν υπαρχή πλέον ! δεν πάει άλλο η κοροϊδία .. από την στιγμή που για αυτούς είναι αναβάθμιση ας μου δώσουν το Ν9 να τελειώνουμε , αλλά από ότι κατάλαβα θέλουν να ξεφορτωθούν την σαβούρα που λέγεται Ε7 , βρήκα ολόκληρο thread με ίδιες περιπτώσεις στο maemo talk . έστειλα mail στην νοκια Φινλανδίας και προσπαθώ να πιάσω γραμμή στο 008004414300 αλλά τπτ . σκέπτομαι σοβαρά να τους καταγγείλω στην προστασία του καταναλωτή . Δευτέρα απόγευμα προσπάθησε να επικοινωνήσει μαζί μου από τα nokia care το ίδιο και την τρίτη αλλά ήμουν νοσοκομείο όποτε δεν μπόρεσε . Τέταρτη 7/12/2011 Πήγα να παραλάβω την συσκευή αφού με ενημέρωσαν ότι ήταν έτοιμη ! Μου βγάζει ένα Ν900 , με άλλο σειριακό αριθμό ! με εμφανής φθορές στο πλαίσιο και ένα σπάσιμο στο καπάκι τησ οθόνη . Με τα πολλά δεν το παρέλαβα και εξήγησα ότι δεν ήταν το δικό μου .. μου λέει θα το στείλω πίσω να αλλάξουν το πλαίσιο καπάκια κτλ . Γυρναω σπίτι και παίρνω το 1520 τους εξηγώ τι έχει γίνει και μου λένε έχουν 3 επιλογές 1- Επισκευή της συσκευής μου , και αν δεν μπορούν 2- Αντικατάσταση με ιδία καινούρια και αν δεν έχουν με άλλη της επιλογείς μου .. αλλιώς 3- Ζητώ τα χρήματα μου πίσω. Παίρνω τηλ τον τεχνικό πάλι του τα λέω , του είπα ότι δεν έχω κάνει καταγγελία ακόμα . Και ότι θέλω το Ν9 . μου λέει ότι δεν γίνεται και ότι θα σταλεί το δικό μου για αλλά καπάκια . Μου λέει αν θέλω να περιμένω 2 μήνες για το Ν9 και αν το πάρω . Στο τέλος κλείσαμε κα είπαμε να πάει για αλλά καπάκια και πλαίσιο . ( άλλες 2 εβδομάδες τώρα , με άγνωστο αποτέλεσμα ) . Επίσης μόλις έλαβα και απάντηση από την νοκια Φινλανδίας : Hello χχχχχ, Thank you for taking the time to write to us. Unfortunately due to international laws and EU regulations, we are unable to comment on Phone repairs/faults outside our own country and I would advise you to contact the are point or your local Nokia Customer Care. Apologies that we are unable to assist you further. Best regards, χχχ Nokia Service Professional Finnish Team Nokia Care Τρέχα γύρευε δλδ . Δεν ξέρω τι να κάνω και έστω ότι κάνω καταγγελία στο efpolic θα βγάλω άκρη από εκεί η υα τραβιέμαι τσάμπα ?
-
Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. Σωστός . Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Το ‘πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου’ πόσος χρόνος είναι ? 'υπαναχωρήσει από τη σύμβαση ' Δλδ μπορώ να ζητήσω τα χρήματα μου πίσω ?
-
Φιλε αν το έχεις παραδώσει εντος εγγύησης τότε είσαι καλυμμένος , ακόμα και αν στο επιστρέψουν μετά το πέρας αυτής . ημέρα παράδοσης είναι αυτή που αναγράφει το παραστατικό παραλαβής από το κατάστημα . Στο μέτρο που επιτρέπεται από την εθνική νομοθεσία σας, η Διάρκεια της Εγγύησης δεν θα παρατείνεται, ανανεώνεται, ή με άλλο τρόπο επηρεάζεται λόγω επακόλουθης πώλησης, επισκευής εγκεκριμένηςαπό τη Nokia ή αντικατάστασης του Προϊόντος. Όμως, επισκευασθέν μέρος/επισκευασθέντα μέρη ή προϊόν που αντικαταστάθηκε κατά τη Διάρκεια της Εγγύησης θα έχει/έχουν εγγύηση για το υπόλοιπο χρονικό διάστημα της αρχικής Εγγύησης ή για εξήντα (60) ημέρες από την ημέρα της επισκευής ή αντικατάστασής του(-ς), όποια διάρκεια είναι μακρύτερη. http://www.nokia.gr/support/repair/european-limited-warranty Οπότε μετά την παραλαβή θα έχεις εγγύηση για άλλες 60 μέρες .
-
Σε ευχαριστώ . θα πάρω τηλέφωνο δευτέρα και θα συνεχίσω το έπος .
-
Ρε φίλε έχω ψάξει παντού για τα κεντρικά της νοκια αλλα τπτ , όπου και να πάω στο official site nokia με βγάζει στο νοκια Ελλάδος και στην λίστα με τα νοκια care Ελλάδος . Αν έχεις κάποιο mail από τα κεντρικά θα σου ήμουν υπόχρεος .
-
PART I PART II Επειδή εγώ είμαι φαντάρος το όλο θέμα το έχει αναλάβει η κοπέλα μου ( δλδ να πάει το κινητό στην νοκια και την επικοινωνία με το service , και της είχα πει να με ενημερώνει άμεσα μόλις γινόταν κάτι ) . Συνεχίζω λοιπόν από εκεί που είχα μείνει .. πέμπτη 1/12/2011 Ήταν να παραλάβω την συσκευή μου πέμπτη σύμφωνα με τα λεγόμενα του service την πέμπτη δεν έλαβα τηλεφώνημα , ωστόσο έλαβε η κοπέλα μου τηλεφώνημα την παρασκευή το πρωί παρασκευή 2/12/2011 ‘ η συσκευή είναι έτοιμη μπορείτε να έρθετε να την παραλάβετε , έχουμε στο αγόρι σας ένα δωράκι , μην του το πείτε όμως ! ‘ τι δωράκι ερωτάει ? ‘ του κάναμε αντικατάσταση με το Ε7 χωρίς να χρειαστεί να πληρώσει διαφορά ! ‘ Ευτυχώς την είχα ενημερώσει να μην παραλάβει τπτ πριν με ενημερώσει .. Τους παίρνω πάλι ΕΓΩ τηλ , και μου είπαν ότι το επόμενο κινητό με qwerty είναι το Ε7 όποτε αυτό θα πάρω ! του εξήγησα ότι το Ε7 δεν το θέλω για κανέναν λόγο , και ότι ναι μεν έχει qwerty αλλά είναι symbian ενώ το N900 είναι maemo , και ότι το επόμενο μοντέλο από το Ν900 είναι το Ν9 . Κάπου εκεί κλείσαμε , μου είπε ότι θα επικοινωνήσει με τα κεντρικά κτλ , λόγο χρόνου δεν μπορούσα να μιλήσω παραπάνω , του είπα ότι έχω άδεια και ότι θα περάσω από το κατάστημα να τα πούμε καλύτερα. Σαββατο 3/12/2011 Σήμερα το πρωί λοιπόν πέρασα από εκεί και ζήτησα τον λόγο που μου ζήτησε χρήματα στην αρχή για το Ε7 και γιατί τώρα το δίνει τσάμπα ? ποιος ο λόγος να προσπάθησε να κοροϊδέψει την κοπέλα μου να παραλάβει το Ε7 ? και τι γίνεται με το Ν900 .. Λοιπόν το Ν900 έχει πρόβλημα και δεν έχουν ανταλλακτικά , ούτε συσκευή για αντικατάσταση . Για το Ε7 ζητούσε 149 ευρο , ( κάνει 589 ) και εγώ είχα πάρει το Ν900 570 , μου λέει ότι η τιμή του Ν900 έχει πέσει και δεν κάνει όσο το πείρα ! και του είπα ότι δεν ήρθα να το πουλήσω ούτε ζήτησα εγώ αντικατάσταση , εγώ θέλω την συσκευή μου φτιαγμένη αν δεν μπορείτε είναι δικό σας πρόβλημα και όχι δικό μου . του τόνισα ότι και το Ν9 να μου δώσουν δεν προτίθεμαι να πληρώσω πάνω από την διαφορά που έχει η τιμή αγοράς του Ν900 με την τιμή του Ν9 δλδ κάπου 50 ευρο . Όσο για το τελευταίο .. δεν περιγράφω απλά . Και τώρα είμαστε σε φάση αναμονής από τα κεντρικά της Ουγγαρίας .
-
Καλησπέρα και από μένα , δυστυχώς έμπλεξα και εγώ με το service της nokia . Έχω το Ν900 και πριν 7-8 εβδομάδες άρχισε να μου τρώει την μπαταρία μέσα σε 5 ώρες , με η χωρίς χρήση , για να μην μακρηγορώ δοκίμασα τα πάντα , από καινούρια μπαταρία μέχρι και firmware reflash μην τυχών ήταν καμία εφαρμογή που έκανε το όλο θέμα . το κινητό είναι ευτυχώς εντος εγγύησης 12/2009 ( αγορασμένο ) . το πήγα στο νοκια care αμπελοκήπων , το είδε ο τεχνικός και αφού είδε ότι δεν είναι από μπαταρία υγρασία κτλ , μου λέει θα το στείλει έξω ( Βέλγιο αν δεν κάνω λάθος ) γιατί πιθανών να είναι η πλακέτα. μετά από 2 εβδομάδες με και αφού δεν είχα κάποια ενημέρωση περνώ εγώ και μου λέει ότι του έστειλαν το κινητό με ένδειξη ότι δεν έχει πρόβλημα , ότι αυτός το δοκίμασε και είχε ακόμα το ίδιο πρόβλημα και τους το ξαναστείλε ! και με βεβαιώνει ότι θα το έχω πίσω σε μια εβδομάδα . οκ λέω δεν γα… Αύριο πέμπτη συμπληρώνουμε την 2 η εβδομάδα ( 1 μηνά σύνολο ) και ακόμα τίποτα , σήμερα μετά από τηλεφωνική επαφή μαζί του μου πρωτινέ να πάρω το Ε7 να πληρώσω βεβαία 149 ευροπουλα ! Του είπα ότι δεν με ενδιαφέρει να κάνω υποβάθμιση ποσό μάλλον να πληρώσω αλλά 149 εύρο πάνω στα 570 που είχα δώσει αρχικά για το Ν900 , και του είπα αν είναι να πάρω το Ν9 και να πληρώσω ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ από τα 570. Μου απάντησε ότι κάτι τέτοιο δεν παίζει .. Αυτό που δεν μου άρεσε ήταν η πρόταση του να πάρω το Ε7 από την στιγμή που μου είπε ότι την πέμπτη θα έχω το Ν900 μου .. δεν ξέρω τι να σκεφτώ. Αυτό που θέλω να ξέρω είναι ότι σε περίπτωση που δεν φτιάχνει το Ν900 μου τι γίνετε ? από όσο ξέρω κόβετε πιστωτικό με την τιμή αγοράς και αγοράζω κάποιο άλλο κινητό , θέλω να είμαι σίγουρος για να πάω διαβασμένος την πέμπτη .