Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις, να'στε καλά! Τελικά η κίνηση στο ιστορικό καρτών εξαφανισθηκε πολύ αργότερα, ακριβώς ένα μήνα μετά, την 1η Νοεμβρίου !
Επ ευκαιρία να αναφέρω οτι η εξυπηρέτηση πελατων καρτοκινητης της Wind ειναι πραγματικά ελεεινή και τρισάθλια, χωρίς καμια δόση υπερβολής...
Με όποιο τρόπο και να δοκιμάσει να επικοινωνήσει κανεις μαζί τους (είτε καλώντας στο πενταψήφιο, είτε με τη φόρμα επικοινωνίας στο site τους, είτε μεσω fb messenger, είτε επισκεφτοντας κατάστημα Wind), δεν ξέρουν τί τους γίνεται, που πανε τα τέσσερα, και αδιαφορούν παντελώς στο να δωσουν την όποια λύση, ή τουλάχιστον σωστή ενημέρωση.
Ευτυχώς που υπάρχει αυτό το φορουμ! 🙏👍