-
Δημοσιεύσεις
1.472 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by sakis0547
-
Και με το δίκιο σου να ψήνεσαι! Ειλικρινά δεν έχω πιάσει στα χέρια μου πιο ολοκληρωμένο κινητό! Είναι λίγο μεγάλο, αλλά είναι θέμα συνήθειας δύο ημερών... Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ε ναι εννοείται! Θα μπορούσες απλά να το ψάξεις στο Google! Δεν είναι ερωτήσεις αυτές εν έτη 2017...φιλικα πάντα! Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Η κάμερα την μέρα είναι πολύ καλή,την νύχτα είναι υποφερτή... Τι εννοείς δεν έχει μπροστά?? Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Έτσι είναι, και στις δύο περιπτώσεις πρέπει να κάνεις factory reset... Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Να ενημερώσω ότι σήμερα παρέλαβα τα δύο παρακάτω Tempered glass,και τα δύο είναι μικρά... Δεξιά αριστερά έχουν κενό 1 χιλιοστού. Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
@akilleas Σορυ για το μακρος του μηνύματος, λόγο χρόνου δεν σηκωνε περαιτέρω επεξεργασία... Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δες λίγο το βίντεο mister @akilleas.. Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Είσαι off topic! Πλέον Ναι, το τελωνείο παίζει πολύ τώρα τελευταια.. Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Sim... Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εγώ πάντως από την μέρα που έβαλαν το συγκεκριμένο future, έσωσα αρκετούς... https://youtu.be/QUjKz6T78Qc Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πρέπει να ξεκλειδώσεις τον bootloader αν δεν το έχεις ήδη κάνει, και να ακολουθήσεις αυτό τον οδηγό... https://xiaomi-miui.gr/community/index.php/Thread/14758-Flash-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-ROM-%CF%83%CF%84%CE%BF-Xiaomi-Mi-Max-32GB-%CE%93%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%B7-%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AC/ Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
@Sak180 πιο μοντέλο έχεις? Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
@duc, ναι, 32 =Hydrogen, 64/128=helium.. Καλημέρα! Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
@akilleas ο @duc απο ότι θυμάμαι έχει το Hydrogen,και μάλλον παίρνει άλλες αναβαθμίσεις από το helium... Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το μόνο που μπορώ να φανταστώ είναι ότι μάλλον είναι λόγο μοντέλου... Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
@duc πως γίνεται να έχουμε την ίδια ρομ και εσύ να μην έχεις αυτό το χαρακτηριστικό?? Όντως περίεργο.... Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τώρα πιστεύω θα είσαι εντάξει.... Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μέσα στα εργαλεία (tools),παρεμπιπτόντως πολύ καλό χαρακτηριστικό! Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Και εγώ το ίδιο rainbow effect.... Και ακριβώς το ίδιο με αυτό που λες για το κέντρο.. Δεν κάνει καλή επαφή. Επίσης μου φαίνεται ότι χαλάει και τα χρώματα... Και από δακτυλιες άλλο τίποτα!! Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ναι την xtrv έβαλα.. Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ευχαριστώ Κώστα! Τώρα είμαι υπέρ ευχαριστημένος! Όσο πάει και καλύτερα Δυστηχως(η ευτυχως) δεν έχω βάλει ποτέ Stable και δεν μπορώ να σε "παρασυρω" στην dev :p :p :p Πάντως σε όλα τα xiaomi που είχα, σε όλα είχα Dev έκδοση, ρολάρει καλύτερα έχω την αίσθηση.. Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Mi max και ξέρω ψωμί!! Χαχαχαχαχαχ Σήμερα έβαλα την καινούρια 7.2.23, όλα δουλεύουν τέλεια! (hdr, πανόραμα και νυχτερινή λήψη!!) Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Number fix Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Όχι, μόλις το βάζεις στο ενεργό το hdr, και πας να βγάλεις φωτογραφία πετάει error δεν μπορεί να συνδεθεί η κάμερα.. Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk ----- προσθήκη μηνύματος 81 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τελικά είναι bug... Το αναφέρουν και κάποιοι και στο miui Hellas forum, δεν δουλεύει το hdr, το πανόραμα, και η νυχτερινή λήψη, αναμένεται fix από την xiaomi... Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
